2021-05-17, 19:13
Medlem
Alltså detta måste vara flashbacks mest schizofrena tråd just nu
Dax för så många att gå vidare i livet.
2021-05-17, 21:08
Medlem
[quote=Mammamia66|75720251[/QUOTE]
Menar du att allt som Ward gjort är att skicka sms till dotterns mamma? Han har alltså inte gjort något annat mot henne?
Senast redigerad av fleshnose 2021-05-17 kl. 21:32. Anledning: Saknade tagg
2021-05-18, 08:00
Medlem
Den kvinnan är inte riktigt frisk
Hon vänstrade och lämnade Peter med en lögn om hot. Hon stal dottern med ett egenmäktigt förfarande med barn. Hon tar tillbaka sin anmälan och sin lögn och lovar Peter att inte bråka om deras dotter. Hon vänstrar igen och sticker från deras familj terapi och gör ett nytt egenmäktigt förfarande med barn. Har Peter gjort henne något? Nej han litade på henne men hon ljög och lurade honom. Peter hjälpte henne börja plugga och stöttade hennes skolgång. Han lät henne bo gratis hos honom under några år och Han betalade för all mat mm för att hon skulle ha råd att plugga. Peter betalade resor och stod för allt så hon skulle slippa sitta i en kassa. När hon blev gravid så köpte han ett hus som Peter betalade av lånen på efter hand. Hon la inte en spänn. Peter slet som ett djur men då blir hans mamma sjuk och avlider i cancer. Peters pappa tar detta hårt och tar sitt eget liv kort på. Detta medför att Peter blir sjuk i panikångest efter allt slit med jobb, barn,hus ,begravningar mm men hon gör ingenting mer än sitter hemma och målar sina naglar och dricker vin och vänstrar bakom ryggen på Peter. När Peter inte vill ha fler barn med henne eller vill gifta sig med henne vilken hon tjatar om stup i kvarten så planerar hon att bli gravid med en annan man. Jag var vittne till allt hon gjorde mot Peter så det finns inga tvivel om vad hon har gjort. Så svaret på frågan är NEJ . Peter har skickat sms och mejl till henne EFTER allt hon gjorde mot honom och de handlade om att han ville ha sin dotter och inget annat. Så den som tycker denna kvinnan inte har gjort något fel kan sluta fundera i de tankarna för hon är en gris och en vänstrande vinsubba som ljuger vrider och vänder på allt hon säger. Tyvärr så måste jag gå in och berätta sanningen då hon snackar skit inför dottern om hennes snälla oskyldiga pappa . Det är bara förtal och en massa skitsnack på denna sida som inte stämmer med verkligheten. Myndigheter är lika sjuka de som lyssnar och tror mer på en kvinna än sanningen. De gör brott av saker som inte alls är något brott. Det är så det ser ut idag och många män sitter i fängelse utan att ha gjort något. För att rättsväsende tror att kvinnan är mer trovärdig. Så jävla sjukt är det. Vid större rättegångar krävs det bevis men i relations rättegångar så döms män där ord står mot ord och de dömer efter trovärdighet . Men den kvinnan är en psykopat som kan sitta och gråta på en rättegång och ljuga om sin f.d man som gjort allt för henne. Hon vet hur snäll Peter är och att han aldrig har rört henne. Men för att hon ska få pengar, barn och bli gravid med en ny man så spelar hon sitt spel .
Som sagt så såg jag allt på nära håll så hon är riktigt sjuk och ett stort rövhål.
2021-05-18, 15:54
Medlem
DrPwgyms avatar
Vart bor PW idag? Där han är skriven? Eller har han köpt något slott eller något för alla sina pengar och muskler? HAHAHA Denna tråden är så sjuk och rolig
2021-05-18, 16:01
Medlem
DrPwgyms avatar
www.facebook.com/peter.johansson231
Är detta hans riktiga konto?

https://www.youtube.com/watch?v=6Rpl48hakMc&t=18s

Skall man skratta eller gråta?
2021-05-18, 17:17
Medlem
Igår fick jag äntligen svar från Boråspolisen angående det mål Peter självmant drog tillbaka som jag har delat innan. Här kommer även självaste huvudanmälan i målet.
https://docdro.id/oYqlpL4
2021-05-18, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pussylickern
Den kvinnan är inte riktigt frisk
Hon vänstrade och lämnade Peter med en lögn om hot. Hon stal dottern med ett egenmäktigt förfarande med barn. Hon tar tillbaka sin anmälan och sin lögn och lovar Peter att inte bråka om deras dotter. Hon vänstrar igen och sticker från deras familj terapi och gör ett nytt egenmäktigt förfarande med barn. Har Peter gjort henne något? Nej han litade på henne men hon ljög och lurade honom. Peter hjälpte henne börja plugga och stöttade hennes skolgång. Han lät henne bo gratis hos honom under några år och Han betalade för all mat mm för att hon skulle ha råd att plugga. Peter betalade resor och stod för allt så hon skulle slippa sitta i en kassa. När hon blev gravid så köpte han ett hus som Peter betalade av lånen på efter hand. Hon la inte en spänn. Peter slet som ett djur men då blir hans mamma sjuk och avlider i cancer. Peters pappa tar detta hårt och tar sitt eget liv kort på. Detta medför att Peter blir sjuk i panikångest efter allt slit med jobb, barn,hus ,begravningar mm men hon gör ingenting mer än sitter hemma och målar sina naglar och dricker vin och vänstrar bakom ryggen på Peter. När Peter inte vill ha fler barn med henne eller vill gifta sig med henne vilken hon tjatar om stup i kvarten så planerar hon att bli gravid med en annan man. Jag var vittne till allt hon gjorde mot Peter så det finns inga tvivel om vad hon har gjort. Så svaret på frågan är NEJ . Peter har skickat sms och mejl till henne EFTER allt hon gjorde mot honom och de handlade om att han ville ha sin dotter och inget annat. Så den som tycker denna kvinnan inte har gjort något fel kan sluta fundera i de tankarna för hon är en gris och en vänstrande vinsubba som ljuger vrider och vänder på allt hon säger. Tyvärr så måste jag gå in och berätta sanningen då hon snackar skit inför dottern om hennes snälla oskyldiga pappa . Det är bara förtal och en massa skitsnack på denna sida som inte stämmer med verkligheten. Myndigheter är lika sjuka de som lyssnar och tror mer på en kvinna än sanningen. De gör brott av saker som inte alls är något brott. Det är så det ser ut idag och många män sitter i fängelse utan att ha gjort något. För att rättsväsende tror att kvinnan är mer trovärdig. Så jävla sjukt är det. Vid större rättegångar krävs det bevis men i relations rättegångar så döms män där ord står mot ord och de dömer efter trovärdighet . Men den kvinnan är en psykopat som kan sitta och gråta på en rättegång och ljuga om sin f.d man som gjort allt för henne. Hon vet hur snäll Peter är och att han aldrig har rört henne. Men för att hon ska få pengar, barn och bli gravid med en ny man så spelar hon sitt spel .
Som sagt så såg jag allt på nära håll så hon är riktigt sjuk och ett stort rövhål.

Hur fan kan du säga att mamman stal dottern?
Hon gjorde det enda rätta, hon tog med sig sin dotter från en destruktiv partner. Hon skyddade sin dotter mot den farligaste personen. Fatta att föräldrar inte har en rättighet att umgås med sina barn. Det är inte alltid det bästa för barnen att få umgås med bägge sina föräldrar. När det gäller Ward så är det skrämmande att han har fått umgås med sina barn. Han så skadad av sin uppväxt med misshandel och missbruk att han tror att det är det normala.
2021-05-19, 11:57
Medlem
Jo Peter har haft en bra relation till hans dotter sedan hon var liten .De har rest mycket tillsammans vet jag för det ser man också på insta. Det är väl bara det att Peter bjöd med sig sina idioter till flickvänner ibland som inte var så bra för dottern. En av dem slog dottern med en lavett vet jag som Peter var arg över. Dottern betyder ju allt för honom. Ja sonen också naturligtvis men han är stor sedan länge och följer inte med på resor längre. Peter är en väldigt fin och bra pappa kan jag säga som kvinna. Det är inte ofta man ser män som är så kärleksfulla mot sina barn. Han är så pedagogisk mot sina barn och talar bra med dem. Fast det är klart att han har ju jobbat som lärare i över 20 år så det är väl inte så konstigt. Nu bad dottern honom köpa en lägenhet i Lund åt dem så de kunde bo där tillsammans under tiden hon ska studera där. Och vad gör då snälla Peter? Jo han köper en lägenhet åt henne såklart. Sen blev visst mamman avundsjuk på deras tajta relation 😡
2021-05-19, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franz033
Igår fick jag äntligen svar från Boråspolisen angående det mål Peter självmant drog tillbaka som jag har delat innan. Här kommer även självaste huvudanmälan i målet.
https://docdro.id/oYqlpL4

Så jävla bra att alla får veta hur den mannen har stalkat Peter i så många år.
Henrik Persson är ett påhittat namn som stalkern från Frölunda använder.
I den nya anmälan finns ca 10 st. Hotbrev skickat av stalkern från Frölunda till P och en massa annat samt de profiler han skriver här.
Det finns också en fd granne till P som tog ett foto på stalkerns nummerskylt när han spreyade på Peters bil och skar sönder hans däck. Den sjuka snubben måste snart få ett långt straff
2021-05-19, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pussylickern
Så jävla bra att alla får veta hur den mannen har stalkat Peter i så många år.
Henrik Persson är ett påhittat namn som stalkern från Frölunda använder.
I den nya anmälan finns ca 10 st. Hotbrev skickat av stalkern från Frölunda till P och en massa annat samt de profiler han skriver här.
Det finns också en fd granne till P som tog ett foto på stalkerns nummerskylt när han spreyade på Peters bil och skar sönder hans däck. Den sjuka snubben måste snart få ett långt straff

Men Peter säger ju klart och tydligt att han inte vet vem det är som står bakom hoten. Om nu "Frölunda-stalkern" är den skyldige och vqsrit efter Peter i många år, så borde väl förfan tillochmed Peter lägga ihop ett och ett?
Jag har för mig att namnet HP har dykt upp innan i utredningar runt Peter, att det skulle vara han som står bakom de profilerna/namnet.
Det finns ingen ny anmälan med 10 hotbrev, om den inte är jävligt ny! Isådanfall skulle jag vilja att du luskar fram ett K-nummer till mig, för jag tror dig inte.
2021-05-20, 09:06
Medlem
Det är väl klart att P vet vem som skickat breven. Det är bara Frölunda stalkern som gjort brott mot P under alla år. Hur vet jag att det finns en anmälan? Jo jag har hjälpt till lite med att kunna ta fram bevis till vem som ligger bakom alla nicknamnes. Peter använder inte Facebook längre och har tagit bort alla därifrån. Under de sista 2 åren har P skrivit nånsens där för att få stalkern från Frölunda att skriva förtal på sociala medier om det P lagt ut. Ett bete som P säger. Han driver bara med stalkern och de som inte känner P . Sedan håller P koll på vem som besökt hans sida och när stalkern har sett inlägget så tar P ett screenshot och tar bort inlägget. Kommer det sedan ett inlägg om detta han skrev på sociala medier så kan han härleda det till rätt person. Flashback lämnar inte ut IP nummer vilket vore lättast såklart för spårning men nu fick han ta en annan väg för att få fast stalkern. Vi är några som hjälpt till men det är inlämnat nu så jag kan berätta detta utan att förstöra hans plan. Ganska så smart
Spårning av brev och dess innehåll har gjorts på ett annat smart sätt så de vet vem som skrivit breven och jag också
Det ser ut som de även kommer ta med allt som stalkern har gjort sedan många år tillbaka i tiden och det är bra för då blir det ett längre straff. K- nummer har jag ingen koll på och det skulle jag inte skriva ut här ändå.
Om nu P gjorde brott? Så här han fått avtjäna sitt straff. Men det är inte rätt att en idiot förföljer, hotar och stalkar Peter för något han har avtjänat. Och sedan vill jag hjälpa honom att få ha sin dotter ifred. Peter är en skötsam man och en snäll och bra pappa. Det kan jag skriva under på så flickan måste få veta sanningen om de där 2 som finns i hennes närhet.
2021-05-20, 14:08
Medlem
LaLocas avatar
Känner Peter via gymvärlden. Han är snäll men lite speciell. Upplevde lite lätt passiv aggressivt men inte på den nivån som tråden tar upp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in