2021-04-04, 08:08
Medlem
Jag känner inte Ward SÅ väl. Har tränat med honom tidigare innan han flyttade och är instagramvänner men inte mer än så. Frågan är om ni / du känner Ward alls? Tror nog att det är små rädda råttor som sitter hemma och skriver skit för att ni har ett så torftigt liv själva så ni måste svärta ner de som lyckats. Eller så är det som jag har hört bara den avundsjuke nya mannen till wards dotters mamma som är så sjuk och har mindervärdeskomplex. Jag VET att Ward blivit dömd och han hymlar inte om det. Alla på det gym han tränade på innan vet om att han blivit dömd men det är ingen som tror på att han har gjort mer än skickat sms. Det mesta är påhittat i efterhand som idag går att bevisa att det inte var sant eller att en har erkänt att hon hittat på bitvis . Alla vet att du blir dömd för saker som man inte har gjort om det finns ett brott som går att bevisa. Sms:en förnekar inte Ward men resten är lögner eller överdrivna händelser som polisen har knåpat ihop till ett brott och står ord mot ord så blir mannen alltid dömd. Det är det jag vill påstå är fel. Men så är det och Ward skrattar bara åt det.
De 2 sista kvinnorna är psykiskt instabila och har många problem med sig själva. Det finns det så många bevis på så det behöver ingen tvivla över. De var båda otrogna och Ward blev arg på dem och skrev ut på sociala medier och skickade mess. Men resten är lögner
De har haft flera män som de hamnat i samma situation med så det är inte ward som börjar bråka eller är elak mot dem. De är sjuka kvinnor som kräver ständig uppvaktning av män och de har båda en självupptagen narcesistisk störning som spårar ur och när männen ser detta blir det bråk och de anmäler mannen med diverse påståenden som är mer eller mindre påhittade. Så är det och det finns ingen i världen som kan påstå något annat.
Ward gjorde ändå ett brott att skicka sms vilket jag själv tycker är sjukt att man kan bli dömd för. Men så är det och han fick ta sitt straff. Men därefter så går han vidare i livet och jobbar , tränar och skaffar sig en ny flickvän. Det är bra gjort tycker jag att kunna gå vidare och lyckas som han har gjort. Driver ett gym tillsammans med en vän , tränar hårt och har en bra tjej som han verkar vara lycklig ihop med. Att sedan det finns nätråttor som stalkar honom och skriver skit här som inte är sant är patatetiskt . Att det finns så svaga människor som inte har ett liv och mår så dåligt in sig själva att de måste skriva om andra är riktigt sjukt. Och den mannen som är gift med wards dotters mamma måste vara gravt handikappad och så störd att han borde spärras in som förföljer Ward och inte kan lämna honom ifred. Wards dotters mamma borde känna till vad han gör och om inte hon är psykiskt sjuka hon också borde hon ta avstånd från den mannen som skriver om hennes dotters far. Jag vet att polisen har ögonen på honom men jag vet inte om han blivit åtalad eller dömd ?
Om du är så avundsjuk på Ward eller känner mindervärdeskomplex så borde du försöka slå Ward i lyftning istället. Träna och utmana honom och försök att slå honom i styrkelyft.
Det hade väl varit häftigt om du kunde vinna över honom och visa att du är en riktig man som inte bara gömmer dig bakom datorn som en feg råtta. Du kan skriva ett meddelande till mig så ska jag fixa en tävling mellan er. Garanterat hade Ward inte backat för det.
Så istället för att vara en liten feg råtta som skriver förtal om något du inte vet något om och är en avundsjuk psykopat SÅ gör något som visar att du är en man. Är du en man Eller? Vågar du möta Ward i en tävling mellan er i styrkelyft? Då ser ni vem som är mest man av er och sen kan du vara tyst!
Jag tror din fru skulle se dig som en riktig man om du kunde slå Ward i styrkelyft istället för att sitta som en rädd liten råtta bakom datorn och inte våga säga vem du är ,ha ha ha ha ha
2021-04-04, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabrudar
Dina inlägg.

Snälla knasigabrudar, kan du hjälpa mig att hjälpa dig? Det är en del saker som jag inte riktigt fattar... Rätt mycket faktiskt. Har du lust att hjälpa till? Jag blir tyvärr tvungen att dela upp det i två inlägg, för det är så mycket text.
Här nedan är några av dina inlägg som jag har frågor på.
Jag hoppas du visar ödmjukhet då det kan hända att jag har missuppfattat saker, men det är därför jag ber om din hjälp.
Jag har klippt i dina inlägg lite, men inte ändrat något annat. Siffrorna är till så man kan kolla upp ditt inlägg om man vill se hela.

[1]

[4]

[5]

[8]

[9]

[10]

[11]

[12]
2021-04-04, 15:54
Medlem
Citat:
Dina inlägg 2.

Här är fortsättningen:

[13]

[14]

[15]

[16]

[17]

[18]
2021-04-04, 17:28
Medlem
Hahaha du är en rolig prick! Det mest intressanta är att du bevisligen inte förstår något om nått! Nr 1 finns ingen i hela Sverige som ens skulle tänka tanken att vara avundsjuk på en ful tunnhårig, gammal, fattig, steoridpundande, kvinnomisshandlade, stalker med ett gäng fängelsevändor! En riktig loser som exakt alla skrattar åt. Å det vet du med hjärtat 😊😘

Citat:
Jag känner inte Ward SÅ väl. Har tränat med honom tidigare innan han flyttade och är instagramvänner men inte mer än så. Frågan är om ni / du känner Ward alls? Tror nog att det är små rädda råttor som sitter hemma och skriver skit för att ni har ett så torftigt liv själva så ni måste svärta ner de som lyckats. Eller så är det som jag har hört bara den avundsjuke nya mannen till wards dotters mamma som är så sjuk och har mindervärdeskomplex. Jag VET att Ward blivit dömd och han hymlar inte om det. Alla på det gym han tränade på innan vet om att han blivit dömd men det är ingen som tror på att han har gjort mer än skickat sms. Det mesta är påhittat i efterhand som idag går att bevisa att det inte var sant eller att en har erkänt att hon hittat på bitvis . Alla vet att du blir dömd för saker som man inte har gjort om det finns ett brott som går att bevisa. Sms:en förnekar inte Ward men resten är lögner eller överdrivna händelser som polisen har knåpat ihop till ett brott och står ord mot ord så blir mannen alltid dömd. Det är det jag vill påstå är fel. Men så är det och Ward skrattar bara åt det.
De 2 sista kvinnorna är psykiskt instabila och har många problem med sig själva. Det finns det så många bevis på så det behöver ingen tvivla över. De var båda otrogna och Ward blev arg på dem och skrev ut på sociala medier och skickade mess. Men resten är lögner
De har haft flera män som de hamnat i samma situation med så det är inte ward som börjar bråka eller är elak mot dem. De är sjuka kvinnor som kräver ständig uppvaktning av män och de har båda en självupptagen narcesistisk störning som spårar ur och när männen ser detta blir det bråk och de anmäler mannen med diverse påståenden som är mer eller mindre påhittade. Så är det och det finns ingen i världen som kan påstå något annat.
Ward gjorde ändå ett brott att skicka sms vilket jag själv tycker är sjukt att man kan bli dömd för. Men så är det och han fick ta sitt straff. Men därefter så går han vidare i livet och jobbar , tränar och skaffar sig en ny flickvän. Det är bra gjort tycker jag att kunna gå vidare och lyckas som han har gjort. Driver ett gym tillsammans med en vän , tränar hårt och har en bra tjej som han verkar vara lycklig ihop med. Att sedan det finns nätråttor som stalkar honom och skriver skit här som inte är sant är patatetiskt . Att det finns så svaga människor som inte har ett liv och mår så dåligt in sig själva att de måste skriva om andra är riktigt sjukt. Och den mannen som är gift med wards dotters mamma måste vara gravt handikappad och så störd att han borde spärras in som förföljer Ward och inte kan lämna honom ifred. Wards dotters mamma borde känna till vad han gör och om inte hon är psykiskt sjuka hon också borde hon ta avstånd från den mannen som skriver om hennes dotters far. Jag vet att polisen har ögonen på honom men jag vet inte om han blivit åtalad eller dömd ?
Om du är så avundsjuk på Ward eller känner mindervärdeskomplex så borde du försöka slå Ward i lyftning istället. Träna och utmana honom och försök att slå honom i styrkelyft.
Det hade väl varit häftigt om du kunde vinna över honom och visa att du är en riktig man som inte bara gömmer dig bakom datorn som en feg råtta. Du kan skriva ett meddelande till mig så ska jag fixa en tävling mellan er. Garanterat hade Ward inte backat för det.
Så istället för att vara en liten feg råtta som skriver förtal om något du inte vet något om och är en avundsjuk psykopat SÅ gör något som visar att du är en man. Är du en man Eller? Vågar du möta Ward i en tävling mellan er i styrkelyft? Då ser ni vem som är mest man av er och sen kan du vara tyst!
Jag tror din fru skulle se dig som en riktig man om du kunde slå Ward i styrkelyft istället för att sitta som en rädd liten råtta bakom datorn och inte våga säga vem du är ,ha ha ha ha ha
2021-04-07, 00:51
Medlem
VickeHallons avatar
Var bor han nu? Något av det sjukaste jag läst om. Hans Instagram hittar jag ej. Någon som har adressen? Känner mkt väl igen honom.
2021-04-07, 14:54
Medlem
Fick den här tråden länkad till mig och det är nog det absolut sjukaste jag läst på länge.

Väldigt underligt att personer här i tråden på löpande band kommer in för att försvara någon som i förhörsprotokollen är så tydligt skyldig. Peter kan skylla ifrån sig precis hur mycket han vill på sin låtsaskompis Molgan men faktumet består att han rätt och slätt, från sitt eget facebookkonto, flertalet gånger bröt mot ett kontaktförbud.

Inget testosteron, kukpiller eller håravfallsprodukter kan hjälpa dig från de allvarliga problem du verkar lida av Peter. Jag säger detta av oro för alla som någonsin kan ha oturen av att ovetandes springa in i dig, sök hjälp. Du pratar om att du träffar en terapeut, och om du verkligen gör det är det nog dags för dig att berätta för honom/henne om hur du har betett dig åt så att han/hon kan ge dig den hjälpen du verkligen verkar behöva.

Om inte för din, vår eller dina offers skull så isåfall för dina barns skull.
Senast redigerad av Godhetsnarkoman 2021-04-07 kl. 14:58.
2021-04-08, 00:38
Medlem
Portapottys avatar
Dessa otaliga tangentbordsryttare med fascinerande lik meningsuppbyggnad och grammatiska fel krigar verkligen tappert i denna tråd. Härligt att ni håller den vid liv, det har bjudits på många goda skratt!

Citat:
Ursprungligen postat av Mammamia66
Om dottern inte träffar Peter? Så är det hon mamman som är dum i huvudet. Då är det hon som sagt skit om Peter för att ta dottern ifrån honom . Det har hon ju försökt med hela tiden vet jag.
En mamma ska alltid uppmuntra ett barn till att träffa sin pappa vad som än har hänt mellan dem tidigare annars är det ett stort fel i huvudet på mamman!!!
Om dottern inte vill träffa sin pappa så ska mamman övertyga barnet om hur viktigt det är att ha kontakt med båda sina föräldrar.

Eller så är det helt enkelt så att dottern, med all rätt, väljer att inte ha kontakt med sin far? Nobody blames her. Du som utger dig för att arbeta med barn borde veta att det är barnet som har umgängesrätt med sina föräldrar - inte tvärtom. Behöver väl heller inte upplysa dig om att Barnkonventionen trädde i kraft som svensk lag i år för att stärka barnets rättigheter och självbestämmande. Peter kanske ska fundera på varför hans avkomma inte vill träffa honom och förändra sitt beteende? Det är ganska obvious för gemene man vem som är dum i huvudet.

Citat:
Det är så viktigt att man visar barnen att man är mogen och inte tar upp något som har hänt mellan dem tidigare. Att man visar barnen att man är vuxen och inte tar upp eller rotar i gammalt groll som har hänt. En biologisk förälder går aldrig att ersätta och det är viktigt att barnen känner kärlek från båda håll.

Hahahaha! Åh, så glad att du tar upp detta - när det kommer till att sluta älta och inte dra upp gammalt groll är det dock vår käre Peter som har en hel del att jobba på. Ser inte direkt mamman skriva spaltmeter FB-inlägg och grina ut om deras tidigare relation på sociala medier i parti och minut. Skulle även vilja tillägga att det går alldeles utmärkt att klara sig utan en biologisk förälder, oavsett om detta är en mor eller far. Man väljer tyvärr inte sina föräldrar.

Citat:
Barnen är lojala mot sin mamma och gör som hon säger, så om inte Peter träffar sin dotter så är det mamman som är idioten här 😠

Återigen, den enda idioten här är Peter.
2021-04-10, 21:27
Medlem
Det är bra att sanningen kommer fram om vad wards ex gjort
Å Wards f.d nya man är sjuk i huvudet .
Jag vet när jag tränade med Ward för ett år sedan så hade han polisanmält honom för att han varit hemma hos Ward och sprejat på hans bil och punkterat hans däck. Det var en granne till Ward som såg honom och fotade hans nummerplåt. Det polisanmäldes och det var mer saker som sms och hotbrev från den mannen. Men sen flyttade Ward så jag vet inte hur det gick. Men jag vet vem det är och har sett honom på bild. En massör som ser ut som en östlänsk gangster med ljust tant hår och hål i örat. Riktigt sliten rödlätt med smala armar och slapp i kroppen. Jag kan förstå att han är avundsjuk över hur Ward ser ut. Men hur hon kan gifta sig med honom är lustigt??? Ordet Äcklig räcker inte
2021-04-11, 12:16
Medlem
Citat:
Wall of text.
Jag väntar fortfarande på respons på mina två tidigare inlägg till dig.
2021-04-11, 14:50
Medlem
Jag skulle vilja möta dig mannen som är gift med wards ex.
Mitt namn är Alexander och jag bor i Borås.
Jag är 198 cm lång och väger 150kg strongman med hjärna som du saknar. Jag har tränat med Ward och han har hjälpt mig med min rygg också. Jag var ett par gånger på hans praktik och han hjälpte mig med bla stretchövningar så min rygg är helt felfri idag. Hur jävla professionell den mannen är. Sedan möttes vi på kraftsportsklubben och vi börja träna lite ihop när han hade tid. Sjukt stark gubbe på 57 år. Lätt starkast i Sverige i klassen över 50. Nu är jag bra mycket yngre och inte styrkelyftare från början men jag ska bli som Ward när jag blir 50 . Det är min idol vill jag säga. Så hjälpsam och social samt så in i helvete stark samt ser inte ut som en lyftare utan rakt av stenhård i kroppen 💪
Det är skitsnack och inget annat du sysslar med lilla räkan. Å det Ward är dömd för är inte sant. Jag har själv drabbats av detta fittsystem vi har i Sverige. Mina barns mamma led av psykiska problem och tog starka mediciner. Jag stöttade henne i många år men tillslut gav jag upp och valde att lämna henne. Då försöker hon ta självmord med sina jävla piller. När de hittar henne så säger hon att jag tvingat henne stoppa i sig alla piller och polisen hämtar mig på jobbet. Jag blir häktad och dömd. Men hon ångrar sig senare och berättar att hon tog dem själv. Men det var så dags då när jag redan avtjänat mitt straff. Polis och åklagare vill bara ha ärendet avklarat snabbt och de tror alltid på att kvinnan talar sanning. Men så är det inte. Det finns sjuka kvinnor som ljuger av olika anledningar och vill hämnas på sina män. Vi måste få ett slut på dessa kvinnor som ljuger och hittar på saker som de 2 kvinnorna Ward hade ett förhållande med. De ljög om en del saker och det går att bevisa men polisen skiter i det.
2021-04-11, 19:40
Medlem
från 2021-04-11, 19:35 Hur gick det med detta "Knasiga Brudar" (Vad säger Silbersky)
Såg ni!!
Såg ni!!
HD beviljar Ward resning.
Ward blev dömd för att ha skickat meddelande till sin f.d flickvän M.W.
Han förnekade detta och de bad polisen ta fram spårning om vart alla meddelanden skickades från. Polisen gjorde inte detta och Ward blev dömd.
När Ward kom ut så har han ur egen ficka tagit fram spårningen och det visar sig att det inte kan vara Ward som skickat meddelande.
Han har också fått fram de som skickat meddelande och de vittnar.
Det är andra gången han söker resning men den första nekades. Att HD tar upp fallet betyder att han kommer frias annars hade de inte tagit upp det. Han kommer få ett ordentligt skadestånd. Wards nya kända advokat skriver om resningen på hans hemsida.
Är inte Flashbacks läsare normalt (20 inlägg) men ville delge er detta. .
2021-04-12, 11:11
Medlem
Är det inte bara bättre att vara tyst din jävla tönt. Du skriver som en bebis gör! Måste bara vara du och töntpw som bryr sig om att vara stor och stark! Alla vet ju ändå! Så gulligt genanta! Mig veterligen är det P* som är en liten äcklig kvinnomisshandlade stalkerråtta! Han är körd överallt! Sluta sitt å knarka steorier och kom in i verkligen din pundare! För förövrigt ser han riktigt skabbig ut nu förtiden! Gammal och tragisk och jäkligt tunnhårig!

Citat:
Jag skulle vilja möta dig mannen som är gift med wards ex.
Mitt namn är Alexander och jag bor i Borås.
Jag är 198 cm lång och väger 150kg strongman med hjärna som du saknar. Jag har tränat med Ward och han har hjälpt mig med min rygg också. Jag var ett par gånger på hans praktik och han hjälpte mig med bla stretchövningar så min rygg är helt felfri idag. Hur jävla professionell den mannen är. Sedan möttes vi på kraftsportsklubben och vi börja träna lite ihop när han hade tid. Sjukt stark gubbe på 57 år. Lätt starkast i Sverige i klassen över 50. Nu är jag bra mycket yngre och inte styrkelyftare från början men jag ska bli som Ward när jag blir 50 . Det är min idol vill jag säga. Så hjälpsam och social samt så in i helvete stark samt ser inte ut som en lyftare utan rakt av stenhård i kroppen 💪
Det är skitsnack och inget annat du sysslar med lilla räkan. Å det Ward är dömd för är inte sant. Jag har själv drabbats av detta fittsystem vi har i Sverige. Mina barns mamma led av psykiska problem och tog starka mediciner. Jag stöttade henne i många år men tillslut gav jag upp och valde att lämna henne. Då försöker hon ta självmord med sina jävla piller. När de hittar henne så säger hon att jag tvingat henne stoppa i sig alla piller och polisen hämtar mig på jobbet. Jag blir häktad och dömd. Men hon ångrar sig senare och berättar att hon tog dem själv. Men det var så dags då när jag redan avtjänat mitt straff. Polis och åklagare vill bara ha ärendet avklarat snabbt och de tror alltid på att kvinnan talar sanning. Men så är det inte. Det finns sjuka kvinnor som ljuger av olika anledningar och vill hämnas på sina män. Vi måste få ett slut på dessa kvinnor som ljuger och hittar på saker som de 2 kvinnorna Ward hade ett förhållande med. De ljög om en del saker och det går att bevisa men polisen skiter i det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in