2021-05-18, 10:55
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Då borde det vara lätt att få fram fakta. Men antar att du tycker att jag ska leta fram den själv.

Håll inte andan, jag inväntar fortfarande källor från hans påstående gällande fair play, jag blev hänvisad till google.

Hade han varit mer intressant hade jag misstänkt att det var ett konstfackprojekt. Nu är det mest tröttsamt att han aldrig kan svara på någonting på ett vettigt sätt.
Citera
2021-05-18, 11:08
Medlem
Gantss avatar
Om Levy och spurs inte köper in några bra spelare inför nästa säsong så kan de hälsa hej då till Son o Kane. Son har la 2 år kvar medan Kane har 3. Säljer Spurs inte dessa två så kan de förvänta sig småpengar. Finns inte en chans att någon lag kommer punga ut 100m för Son och 150+ för Kane nu till sommaren.

Lika bra att ta 200-220 för Son o Kane medan man har chansen o bygg om. Annars kommer det sluta som Eriksen där man säljer för små pengar. Alternativ se dem förlora sitt värde som Dele Alli, Alderweireld etc. och där ingen är intresserad pga skador eller dålig form.

Utöver det så har de andra medelmåttiga spelare som måste bort, t.ex Lamela, Sanchez, Dier, Alli, Moura, Bergwijn, Sissoko, Alderweireld, Aurier m.fl.

Lycka till att vinna något med dessa medelmåttor

Tillbaka till 9e/10e plats så fort Kane och Son lämnar.
Citera
2021-05-18, 11:44
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Håll inte andan
Risk för att man dör av shock om det kommer bra och tydliga källor från det hållet.
Citera
2021-05-18, 14:31
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
När var Arsenal nöjda med en 4:e plats? Nonsene.

Men vilken klubb av Arsenal och Liverpool är det som har flest topp 4 placeringar i EPL?

Haha 2 meningar som motsäger varandra. Du är komedi.
Citera
2021-05-18, 14:41
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Om Levy och spurs inte köper in några bra spelare inför nästa säsong så kan de hälsa hej då till Son o Kane. Son har la 2 år kvar medan Kane har 3. Säljer Spurs inte dessa två så kan de förvänta sig småpengar. Finns inte en chans att någon lag kommer punga ut 100m för Son och 150+ för Kane nu till sommaren.

Lika bra att ta 200-220 för Son o Kane medan man har chansen o bygg om. Annars kommer det sluta som Eriksen där man säljer för små pengar. Alternativ se dem förlora sitt värde som Dele Alli, Alderweireld etc. och där ingen är intresserad pga skador eller dålig form.

Utöver det så har de andra medelmåttiga spelare som måste bort, t.ex Lamela, Sanchez, Dier, Alli, Moura, Bergwijn, Sissoko, Alderweireld, Aurier m.fl.

Lycka till att vinna något med dessa medelmåttor

Tillbaka till 9e/10e plats så fort Kane och Son lämnar.

Tror Kane blir kvar mest pga att det inte finns några vettiga/realistiska alternativ. 28 åring med 3 år kvar på kontraktet som dessutom är skadebenägen. En bra målskytt men för 100-120m är det ju inte värt priset för City (som dessutom inte spenderar så mycket på en spelare), eller United (som har en annan värvningsfilosofi).

Visst behöver Spurs bygga om lite i laget men jag tror nog ändå dom är ganska nöjda med att ha Kane som garanterar 20 mål i ligan.
Citera
2021-05-18, 15:23
Medlem
TilhelmWells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Tror Kane blir kvar mest pga att det inte finns några vettiga/realistiska alternativ. 28 åring med 3 år kvar på kontraktet som dessutom är skadebenägen. En bra målskytt men för 100-120m är det ju inte värt priset för City (som dessutom inte spenderar så mycket på en spelare), eller United (som har en annan värvningsfilosofi).

Visst behöver Spurs bygga om lite i laget men jag tror nog ändå dom är ganska nöjda med att ha Kane som garanterar 20 mål i ligan.

Men Kane är inte nöjd att aldrig vinna någonting, det är ju därför han ville bort redan innan den här säsongen, men gav det ett år till. Han har aldrig vunnit någonting på seniornivå. Senast Tottenham vann något överhuvudtaget var ligacupen 2008. Senast man vann ligan var 1961, FA-cupen 1991 och något i Europa 1984. En klubb som i stort sett saknar vinnarkultur genom årtiondena. Kanes talang slösas bort.
Citera
2021-05-18, 15:27
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Inne i ditt huvud, så skriver varenda jävla flashbackare om inget annat än Liverpool. Men tyvärr, så ser inte verkligheten så ut.

Du måste ju trolla. Ta en titt på dina senaste 400 inlägg så handlar varenda ett om Liverpool. Du är så fruktansvärt dum i huvudet.
Citera
2021-05-18, 15:34
Medlem
Gantss avatar
Citat:

Klart att Spurs är nöjda om de får behålla sin målskytt.

Men resten av truppen håller inte standarden och värvningar de senaste 5 åren har varit dåliga.

Men bakom Kane och Son har de ingen vilket vi har märkt från deras skador senaste 2 åren.

100-120 bör kanske vara en rimlig summa för Kane.
Citera
2021-05-18, 15:34
Medlem
Citat:

Även om Kane verkar föredra att stanna i PL så tror jag att PSG kommer gå för honom. Han känner Poch, de har pengarna, de utmanar om CL de åren Kane har kvar, han kommer garanterat vinna Franska Ligan.

United och värvningspolicy, visst att Ole försöker få in mestadels yngre men Cavani är ju ett bevis på rätt spelare så finns det plats. Dock hoppas jag att Ole inser att striker-posten inte är det mest nödvändiga att adressera med Cavani ytterligare ett år utan lägger fokus på mittback och centrala mittfältet - där är de uppenbara problemen.

Både City och United vill nog hellre gå för Hååland (om BVB nu ens släpper honom innan klausulen) tillsammans med ett gäng andra klubbar. Men på ett sätt skulle kanske Cavani-Kane ge Greenwood tiden det behövs att på sikt ta över positionen och kan utvecklas lite i skuggan från sin wingerposition.

Blir intressant tid fram till EM iaf
Citera
2021-05-18, 16:10
Medlem
ms18s avatar
Läste på reddit att 87!!!! tottenham spelare har vunnit titlar sedan tottenham senast tog en titel.
Citera
2021-05-18, 16:26
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilhelmWell
Men Kane är inte nöjd att aldrig vinna någonting, det är ju därför han ville bort redan innan den här säsongen, men gav det ett år till. Han har aldrig vunnit någonting på seniornivå. Senast Tottenham vann något överhuvudtaget var ligacupen 2008. Senast man vann ligan var 1961, FA-cupen 1991 och något i Europa 1984. En klubb som i stort sett saknar vinnarkultur genom årtiondena. Kanes talang slösas bort.

Nej det är klart att Kane vill vinna titlar men om det inte finns någon realistisk klubb för en övergång, vad ska han göra? Han förlängde ju själv kontraktet till 2024 när det varit ganska uppenbart att Spurs inte komma vinna något på 2-3 säsonger.

PSG som någon nämnde är väl enda realistiska alternativet (om de skulle sälja Mbappe t.ex.)
Citera
2021-05-18, 17:33
Medlem
TilhelmWells avatar
Citat:
Nej det är klart att Kane vill vinna titlar men om det inte finns någon realistisk klubb för en övergång, vad ska han göra? Han förlängde ju själv kontraktet till 2024 när det varit ganska uppenbart att Spurs inte komma vinna något på 2-3 säsonger.

PSG som någon nämnde är väl enda realistiska alternativet (om de skulle sälja Mbappe t.ex.)

Jag vet inte vart Kane hamnar nästa säsong. Det enda jag är säker på är att han kommer lämna Tottenham. Jag tror dock att han vill vara kvar i England för att närma sig Shearer och Rooney i antal mål. Pochettino är för övrigt en riktig loser. Han har aldrig vunnit något. Vill det sig illa så slarvar han bort ligatiteln till Lille på söndag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in