2021-05-18, 07:49
Medlem
ms18s avatar
” Harry Kane, 27, vill lämna Tottenham.

Enligt Sky Sports har anfallsstjärnan meddelat sitt beslut för klubben.”

Står att han vill stanna i England, så vilken klubb behöver honom mer utav Chelsea och Manchester klubbarna (som det ryktas om)?

Blir detta Citys stora värvning detta år?
Citera
2021-05-18, 07:50
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nee dank u weel. Hade då nog hellre sett Tony Pulis som AFC-boss.

Big Sam?
Citera
2021-05-18, 08:04
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Både och.

Vore det isf inte mer logiskt att Man City favoriserades istället för Man United, varför så favoriserades inte Arsenal, Chelsea osv över Liverpool under 90 o 00-talet? Det är ju så det borde vara/varit, enligt din teori.

Haha.. Tro det själv du.

Visa gärna till en bättre en källa än ESPN.

https://www.planetfootball.com/quick-reads/ranking-the-premier-league-clubs-by-who-is-most-affected-by-var-in-2020-21/
https://www.sportco.io/article/var-premier-league-2020-21-stats-419385

Där har du två källor till med exakt samma stats. Något säger mig att du kommer blunda för dessa också.
Du är en sorglig figur som inte kan inse att du har fel i detta fall.
Ha en fin dag.
Citera
2021-05-18, 08:08
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ms18

Står att han vill stanna i England, så vilken klubb behöver honom mer utav Chelsea och Manchester klubbarna (som det ryktas om)?

Det eller Håland tror jag. Läskigt vilket det än blir...usch
Citera
2021-05-18, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Där har du två källor till med exakt samma stats. Något säger mig att du kommer blunda för dessa också.
Spelar ingen roll, du kan t o m citera inlägg och du kommer få mothugg att FA har varit inne och ändrat i hans text. De gör ju allt för att förstöra för Arsenal.

Citat:
Det eller Håland tror jag. Läskigt vilket det än blir...usch
Ja fy bövelen... Sen hoppas jag ju dock att United kan knipa honom. Hade vart perfekt att kunna rotera Kane/Cavani som 9or och låta Mason stanna på högerkanten ett par år till.
Citera
2021-05-18, 08:39
Medlem
Citat:
När var Arsenal nöjda med en 4:e plats? Nonsene.
Tror ni hade vart väldigt nöjda i år istället för 9-10e platsen
Citera
2021-05-18, 08:50
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
1/2. Inte jämförbart. Eftersom att Leno hade på det mesta 8 spelare framför sig inför McGinn’s bortdömda mål.

3. Kan inte du vänligen ta och laga en tabell för topp 6 lagen i årets EPL? och visa med siffror hur du tror att PL-tabellen ser ut efter sista omgången?

Du skrev:

"Hade detta hänt tex med målisen till Arsenal, Man City eller Newcastle så hade WBs mål garanterat blivit godkänt. Som sagt, Man Utd o Liverpool är kälgriserna till FA."

Jag visar att exakt detta har hänt mot Arsenal. Och det blev bortdömt. Då börjar du prata om antalet spelare framför Leno? Det är totalt irrelevant antalet spelare framför Leno. Det som är relevant är ifall det är 1 spelare framför honom som är offside som skymmer sikten, vilket domarna tyckte det var. Och då dömdes det bort.

Men låt inte mig störa i ditt "Liverpool och United har domarna på sin sida, Arsenal får minsann aaaaaldrig sådana domslut med sig"-narrativ som du försöker bygga.

Nej, jag har redan tippat hur jag tror det slutar, det finns längre bak i tråden. Vill man få folk att spela boll är ödmjukhet och trevlighet ett bra tips.
Citera
2021-05-18, 08:56
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
https://www.planetfootball.com/quick-reads/ranking-the-premier-league-clubs-by-who-is-most-affected-by-var-in-2020-21/
https://www.sportco.io/article/var-premier-league-2020-21-stats-419385

Du är en sorglig figur som inte kan inse att du har fel i detta fall.
Ha en fin dag.
Visst, Liverpool har kanske inte haft lika mkt tur med VAR som fleta året (i år är det Utds tur). Jag syftade dock mer på domarfördelar, beslut från FA som går i favör av Man United och Liverpool och så vidare.

Har själä mött och pratat med några riktiga/äkta Liverpool & United fans som har erkänt detta.

Som sagt, är knappast en slump att det är Man United o Liverpool som har fått memes med VAR intecknat i deras nya smeknamn. Varför tror du att inte tex Arsenal kallas för VARrsenal, City för VARchester City eller Chelsea för ChelsVAR? Huh?
Citera
2021-05-18, 09:01
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ms18

Det finns ett ganska stort mått av arrogans i att glida in till sin arbetsgivare som bäst betalda spelare, med tre år kvar på kontraktet och bara "Jag vill flytta."

"Ja men du skrev på för 6 år och fick en dubblering av lönen?"
"Ja men det är vatten under bron, jag vill flytta. Make it happen."

Sen är det inte utan förståelse för Kane heller, han är en striker i världsklass och spelar i ett lag som inte riktigt kan konkurrera med de bästa. Men det här ryktet sänker ju genast priset XX antal miljoner pund, så lite kniv i ryggen på Spurs om det stämmer och det är hans agent som läckt ryktet.

City och Chelsea, kanske United är väl de som känns närmast till hands. De har behovet (iaf City och United) och sitter på den sortens snuskiga pengar som affären kommer kräva. Jag får dock lite Alexis-vibbar av detta - att Kane har sina bästa år bakom sig, att kommande år kan vara hög nivå när han spelar men mycket skador gör att det blir max 20-25 framträdanden per säsong? Sen tror jag inte han kommer tanka som Alexis gjorde i United såklart, men att det finns en risk att den som köper får en ny Özil eller Alexis på halsen.

Fortfarande inne på att det kommer krävas en obscen transfersumma för att ro detta i hamn. Frågan är om någon av de nämnda friarna kommer slanta upp, eller om de hellre lägger pengarna på någon annan (Håland t.ex.)
Citera
2021-05-18, 09:29
Medlem
Arons avatar
Citat:
När var Arsenal nöjda med en 4:e plats? Nonsene.

Men vilken klubb av Arsenal och Liverpool är det som har flest topp 4 placeringar i EPL?

fran wenger sjalv

https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/manchester-city-boss-pep-guardiola-10141287

Citat:
Pep Guardiola agrees with Arsene Wenger that qualifying for the Champions League is like winning a trophy.

https://www.espn.com/soccer/news/story/_/id/1201095/arsene-wenger:-fourth-place-like-a-trophy

Citat:
Arsenal manager Arsene Wenger has claimed that qualifying for the Champions League is the equivalent of winning a trophy at a fiery Annual General Meeting with the club's supporters on Thursday morning.
Citera
2021-05-18, 09:42
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Både och.
Då borde det vara lätt att få fram fakta. Men antar att du tycker att jag ska leta fram den själv.
Citera
2021-05-18, 10:50
Medlem
Citat:
Har själä mött och pratat med några riktiga/äkta Liverpool & United fans som har erkänt detta.
Jag har mött flera riktiga / äkta militärer i USA som själva erkänt att de har både Elvis, MJ och ufo:n på Area 51 - skönt att veta att du håller med mig nu om att alla dessa finns och existerar idag !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in