2021-05-18, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Majoriteten av vad de evolutionsfattiga människorna skriver i det inlägget är rasistiskt och inget annat.

s
u
c
k

Exakt. Att vrida det till något annat är bara korkat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Jag förstår verkligen inte hur Emelie kan vara så populär. Bir galen på hennes snack om att hon vet hur allt går till och att hon är så äääeeeerliiigg. Fucking BULLSHIT!! Hon är den falskaste därinne. Har pratats skit om varenda en

Sant, hemskt oärlig tjej!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ser inget om Nardos i nyheterna, men på Nyheter 24 finns detta att läsa ”Exonphspoilerse stänger ner sitt konto på grund av dödshot: "Fått nog"”

(Ang vem hon stöttar i BB)

Hon stöttar ju Emelie vad jag vet, så då är det väl Nardos armé om någon som dödshotat henne..
Medlem
Dukanva85s avatar
Simon: överallt är det ljud. Överallt.
*går ut i köket, Judith startar mixern
2021-05-18, 13:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Jag förstår verkligen inte hur Emelie kan vara så populär. Bir galen på hennes snack om att hon vet hur allt går till och att hon är så äääeeeerliiigg. Fucking BULLSHIT!! Hon är den falskaste därinne. Har pratats skit om varenda en

Jag tänker såhär; lite falskhet/bitterhet VS det andra som en del retar sönder mig med just nu. Eller saker de gjort/sagt. Jag kan leva med det isåfall.
2021-05-18, 13:01
Medlem
Från Tanjas Instagram:

”Hej Instagram!

Jag som Tanjas kontoansvarig har mottagit allvarliga hot och trakasserier från igårkväll/natt. Hot om att jag inte får uppdatera Tanjas konto för att hon då står vägen för någon annans resa.

Det har varit direkta hot mot mig som grundar sig i en repost. Att jag inte skulle varit tillräckligt snabb på att reposta inlägget som cirkulerar. Allt är nu polisanmält. Jag får se hur detta blir under dagen då hela situationen känns skrämmande.”

Handlar det om inlägget med #BACKANARDOS, tro? Angående rasismen som Nardos utsätts för. Det delades från Tanjas konto för ungefär 16 timmar sedan.
2021-05-18, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Om det varit så att antingen deltagarna där inne, eller själva produktionen som behandlat Nardos på något sätt rasistiskt - då hade jag köpt på ett annat sätt denna "kampanj" om att rösta på henne. (Hade dock aldrig gjort det själv)

Men nu handlar det om att det finns, och kommer alltid finnas, rasister som uttrycker sina åsikter på internet.
På vilket sätt skulle det hjälpa Nardos, eller hela "blm-rörelsen", i sig, om Nardos får fler röster? Försvinner rasismen då? Blir hon mindre kränkt när hon kommer ut och får läsa det om hon har vunnit? Förstår inte logiken.

Det handlar enbart om en markering inte så svårt att räkna ut.
2021-05-18, 13:02
Medlem
FishGbgs avatar
Håller med Simon ang musiken
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Men håll käften. Vad är det för jävla svennelogik?

Vänstermänniskor och invandrare hittar på rasism hela tiden och använder det som taktik för att få vad de vill ha. Det spelar ingen roll om vad vi säger på Flashback. Ni som säger sådana saker som att kampanjen aldrig hade hänt om vi inte använde vissa ord här lever fan i en annan värld.

Det låter lite på tonen att du vill ha Nardos som vinnare? Jag har inte sett dig i tråden innan denna kampanj började. Jag antar att du kommer vara här och läxa upp oss tills finalomröstningen har börjat?
Paranoid nu?
Skulle aldrig rösta på Nardos. Hon ensam har gjort att jag tappat hörseln.
Men nä. Det är kul att se er som omnämns i övrig social media att börja hitta på ursäkter och slingra er nu. Var skulle dom hitta 90% av rassesmörjan om inte här menar du? Hur skulle denna desperata kampanj kunna bedrivits om inte ni var så urbota korkade? Ni kan ha pushat Nardos till vinsten och du undrar om jag vill ha henne som vinnare?

Men okej. Då är det väl ändå mer rimligt att det är ni som dyker upp i denna "dödönskanderasismsmörja" som egentligen tillhör Nardos armé och som planerat denna kuppen från början? Era Nardosvurmare!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Tanja har ju haft det jobbigt med både Pedram och Judith efter sig.
Hade hon sluppit dom så hade hon växt ännu mer, och framför allt tidigare.
Känns som hon fått mer luft senaste veckorna. Emelie och Tanja har bondat betydligt mer senaste tre veckorna, framförallt senaste veckan. Hade verkligen önskat att man fick se mer av Tanja i konstellation Dompa/Emelie/Madde.

Även AD jagade ju Tanja lite med sin livliga energi…
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Är det bara jag som reagerar nu i efterhand att det egentligen är den tråkiga högen kvar? Luis hade kunnat briljera med lite alco i kroppen under dessa 100 dar. Vi hade kunnat se blommande kärleksintriger mellan Katti och Jesper som inte kunnat hålla fingrarna i styr med Ponne där i ett hörn som kärleksterapeut och som utmanar och gnabbas med Nardos. Lite sprit till Dompa och han hade kunnat gör kaos och underhålla oss.

Vad bidrar Madde med? Inget.
Nardos? Gap, skrik och lögner. Usch.
Judith? Var visserligen lite obehaglig och spännande med sina våldtäktsförsök i början. Men nu, nja.
Emelie? Falsk gnällkärring.

Simon? God underhållare.
Tanja? Härlig framåtanda.

Hade velat se Simon, Tanja, Luis, Jeppe, Ponne, Katti, Joel och Dompa i slutveckan men man kan inte alltid få som man vill.
Nja, i ärlighetens namn tycker jag faktiskt att varken Kattis och framförallt Luis bidrog med egentligen nånting?
Är ju helt fruktansvärd casting denna säsong, och dom skulle ju ha vunnit enormt mycket om dom hade haft en mer balanserad och framförallt vuxenorienterad deltagarskara!

6-7 st helt normala och framförallt OKÄNDA 30-40 åringar som också betedde sig som såna är vad som har fattats!
Inte två fjantigt förvuxna tonåringar som Madde och Adrian eller två skröppliga 60 åringar med ena foten i graven.

Nu blev det ju bara en massa ointressanta idioter från Tiktok och Instagram-generationen, och dom är ju tydligen inte kapabla att vara ett skvatt underhållande.

Skrika och dansa löjliga Tiktok-danser verkar tyvärr vara allt dom har att erbjuda?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-18 kl. 13:05.
2021-05-18, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Från Tanjas Instagram:

”Hej Instagram!

Jag som Tanjas kontoansvarig har mottagit allvarliga hot och trakasserier från igårkväll/natt. Hot om att jag inte får uppdatera Tanjas konto för att hon då står vägen för någon annans resa.

Det har varit direkta hot mot mig som grundar sig i en repost. Att jag inte skulle varit tillräckligt snabb på att reposta inlägget som cirkulerar. Allt är nu polisanmält. Jag får se hur detta blir under dagen då hela situationen känns skrämmande.”

Handlar det om inlägget med #BACKANARDOS, tro? Angående rasismen som Nardos utsätts för. Det delades från Tanjas konto för ungefär 16 timmar sedan.

Vad sjukt! Tanja som alltid står upp för alla

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in