2021-05-18, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Det var Kattis 😉

Nä det där va inte Katti.
Det var Tommys 😊
2021-05-18, 12:53
Medlem
Jag tycker faktiskt att Madde är fett obehaglig.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag tror jag hade gillat tanja mer om hon inte hade haft judda big bubba efter sig 24/7, de dagarna judda satt inlåst som lillebror pratade tanja mycket mer och blev lite intressantare.
Tanja har ju haft det jobbigt med både Pedram och Judith efter sig.
Hade hon sluppit dom så hade hon växt ännu mer, och framför allt tidigare.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Eller så håller man käft och skriver som en vuxen människa och ger inte personer som Nardos armé möjligheten att använda sådan lättköpt propaganda.
Finns några personer att skylla på här och det är ni som tydligen saknar förmågan att argumentera för er sak utan att t ex önska att personer dör. Nä. Vinner Nardos är det ni som är att beskyllas!
Men håll käften. Vad är det för jävla svennelogik?

Vänstermänniskor och invandrare hittar på rasism hela tiden och använder det som taktik för att få vad de vill ha. Det spelar ingen roll om vad vi säger på Flashback. Ni som säger sådana saker som att kampanjen aldrig hade hänt om vi inte använde vissa ord här lever fan i en annan värld.

Det låter lite på tonen att du vill ha Nardos som vinnare? Jag har inte sett dig i tråden innan denna kampanj började. Jag antar att du kommer vara här och läxa upp oss tills finalomröstningen har börjat?
2021-05-18, 12:54
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
De vita tjejerna låg och chilla när gamle svarten kommer in och börjar med sitt eeeyyy
Hur orkar denna lilla sak att bara förstöra för alla.

Det vet du väl, att må bra är rasistiskt. Helt rätt gjort av den fiina, fiina starka unga kvinnan.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-18, 12:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Hahah så klockren text,‌ ‌
Varför‌ ‌leker‌ ‌du‌ ‌med‌ ‌känslorna‌ som‌ ‌jag‌ ‌har‌ ‌för‌ ‌dig?‌ ‌Om‌ ‌du‌ ‌visste‌ ‌redan‌ ‌innan‌ ‌att‌ ‌du‌ ‌inte‌ ‌vill‌ , Varför‌ ‌sa‌ ‌du‌ ‌inte‌ ‌nej‌?😂

HAHA !! 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Det var Tommys 😊
Låten Tvivel var det Kattis som sjöng. Den spelades även på "bröloppet" 😉
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja nu blir det som att om man inte röstar på nardos så är man en rasist! Att om man inte röstar på henne så gör man inte ett statement mot rasism.
Eller så gör man som man själv tycker känns rätt ....nardos bang gang har ju inga problem att trakassera andra deltagare som t.ex katti så deras lilla stunt om rasism kan de ju stoppa upp nånstans.
2021-05-18, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Jag hoppas och tror:
1. Tanja/Simon (kvittar för mig)
3. Emelie
4. Nardos
5. Judith
6. Madde

Bryr mig inte om 3-6 så länge topp 2 blir rätt.
Har dock lite svårt att förstå hur länge Madde lyckats vara kvar, hur Nardos inte rök tidigt, hur Judith kom undan med varningar för sina övergrepp och hur Emelie plötsligt blivit en så stor favorit bland kvinnorna på Facebook.

Jag förstår verkligen inte hur Emelie kan vara så populär. Bir galen på hennes snack om att hon vet hur allt går till och att hon är så äääeeeerliiigg. Fucking BULLSHIT!! Hon är den falskaste därinne. Har pratats skit om varenda en
2021-05-18, 12:57
Medlem
Om det varit så att antingen deltagarna där inne, eller själva produktionen som behandlat Nardos på något sätt rasistiskt - då hade jag köpt på ett annat sätt denna "kampanj" om att rösta på henne. (Hade dock aldrig gjort det själv)

Men nu handlar det om att det finns, och kommer alltid finnas, rasister som uttrycker sina åsikter på internet.
På vilket sätt skulle det hjälpa Nardos, eller hela "blm-rörelsen", i sig, om Nardos får fler röster? Försvinner rasismen då? Blir hon mindre kränkt när hon kommer ut och får läsa det om hon har vunnit? Förstår inte logiken.
2021-05-18, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Tanja har ju haft det jobbigt med både Pedram och Judith efter sig.
Hade hon sluppit dom så hade hon växt ännu mer, och framför allt tidigare.
ja peddo har väl hållit sig borta på senaste tiden men judda är ju efter tanja som en blodhund och jag tycker tanja dummar ner sig själv i hennes sällskap.
2021-05-18, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Det var Tommys 😊

vem i helvete är tommys?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem