2021-05-18, 13:03
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Jag förstår verkligen inte hur Emelie kan vara så populär. Bir galen på hennes snack om att hon vet hur allt går till och att hon är så äääeeeerliiigg. Fucking BULLSHIT!! Hon är den falskaste därinne. Har pratats skit om varenda en
Hon är smart och har ofta haft rätt i sina spekulationer. Hon är en av få som vet hur spelet ordentligt fungerar sedan tidigare. Pedram tex försökte spela redan tidigt (och fick en varning för detta) men han lyckades aldrig då han spelade fel. Emelie har lyckats bra.
Sen tycker ja personligen att hon varit ganska trist större delen av tiden, även om ja gillat hennes sarkasm och sköna kommentarer kring de ibland. Hon är nog också en av de som passar minst in i gruppen vilket tydligt märkts i perioder. Hon fick det lite enklare när Dompa kom in och de var nog också räddningen så hon inte självmant lämnade huset.
Att hon fått ett så stort uppsving nu på slutet har jag väldigt svårt att förstå.
Jag tycker hon är värd att vara i finalvecka men att hon blivit en så stor favorit i många grupper förstår jag inte alls.
2021-05-18, 13:03
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Från Tanjas Instagram:

”Hej Instagram!

Jag som Tanjas kontoansvarig har mottagit allvarliga hot och trakasserier från igårkväll/natt. Hot om att jag inte får uppdatera Tanjas konto för att hon då står vägen för någon annans resa.

Det har varit direkta hot mot mig som grundar sig i en repost. Att jag inte skulle varit tillräckligt snabb på att reposta inlägget som cirkulerar. Allt är nu polisanmält. Jag får se hur detta blir under dagen då hela situationen känns skrämmande.”

Handlar det om inlägget med #BACKANARDOS, tro? Angående rasismen som Nardos utsätts för. Det delades från Tanjas konto för ungefär 16 timmar sedan.

Låter så. Nardos armé är fan inte kloka. De kommer driva detta hur långt som helst skulle jag tro. Hot och polisanmälningar kommer hagla!
Senast redigerad av UncleTompa 2021-05-18 kl. 13:10.
2021-05-18, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag tänker såhär; lite falskhet/bitterhet VS det andra som en del retar sönder mig med just nu. Eller saker de gjort/sagt. Jag kan leva med det isåfall.

Ja du! Jag håller inte med dig men jag respekterar det. Hoppas inte hon vinner!!
2021-05-18, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vem i helvete är tommys?
Det var ett dansband 😂
2021-05-18, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Eller så håller man käft och skriver som en vuxen människa och ger inte personer som Nardos armé möjligheten att använda sådan lättköpt propaganda.
Finns några personer att skylla på här och det är ni som tydligen saknar förmågan att argumentera för er sak utan att t ex önska att personer dör. Nä. Vinner Nardos är det ni som är att beskyllas!

Så sant!👏👏👏
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Från Tanjas Instagram:

”Hej Instagram!

Jag som Tanjas kontoansvarig har mottagit allvarliga hot och trakasserier från igårkväll/natt. Hot om att jag inte får uppdatera Tanjas konto för att hon då står vägen för någon annans resa.

Det har varit direkta hot mot mig som grundar sig i en repost. Att jag inte skulle varit tillräckligt snabb på att reposta inlägget som cirkulerar. Allt är nu polisanmält. Jag får se hur detta blir under dagen då hela situationen känns skrämmande.”

Handlar det om inlägget med #BACKANARDOS, tro? Angående rasismen som Nardos utsätts för. Det delades från Tanjas konto för ungefär 16 timmar sedan.
Klart det är BLM-muppar som hotat.
De värsta rassarna.
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det vet du väl, att må bra är rasistiskt. Helt rätt gjort av den fiina, fiina starka unga kvinnan.
MVH/Gnomegirl.

Hehe.
Jag önskar att General Alberto återuppstod och visar de rasistiska vita tjejerna var skåpet skall stå.
Instagram och Albanen hade hoppat på alla fyra åt det tilltaget.
Avslutad
Citat:
Från Tanjas Instagram:

”Hej Instagram!

Detta har ju ballat ut
2021-05-18, 13:06
Medlem
Ridnes avatar
Bara fem timmar kvar tills Oljudith vaggar ut ur huset... Pure bliss
2021-05-18, 13:07
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Bara fem timmar kvar tills Oljudith vaggar ut ur huset... Pure bliss
Tror fan det blir Madde alltså.
Men glad så länge det inte är Tanja!
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Från Tanjas Instagram:

”Hej Instagram!

Hahahaha, Nardossekten är sjuka i huvudet. De ger sig på exonphspoiler för att hon stöttar Emelie.

Nu ger de sig på Tanjas kontoansvarig

Sekten är också inne i tidigare deltagares LIVE och sprider hat till dem som de tycker har gjort något fel mot Nardos.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Om det varit så att antingen deltagarna där inne, eller själva produktionen som behandlat Nardos på något sätt rasistiskt - då hade jag köpt på ett annat sätt denna "kampanj" om att rösta på henne. (Hade dock aldrig gjort det själv)

Men nu handlar det om att det finns, och kommer alltid finnas, rasister som uttrycker sina åsikter på internet.
På vilket sätt skulle det hjälpa Nardos, eller hela "blm-rörelsen", i sig, om Nardos får fler röster? Försvinner rasismen då? Blir hon mindre kränkt när hon kommer ut och får läsa det om hon har vunnit? Förstår inte logiken.
OT det största skämtet i världshistorien som har skadat mer än det gjort nytta har ingen bäring i sverige som tur är.Jag trodde det skulle bli lite uppror när en pundarbiltjuv fastnade på film när han fick smaka lite batong för några veckor sen .... men tydligen var han inte svart så då var det inte så noga med "polisvåld".Hyckleri

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in