Citat:
Ursprungligen postat av
-Luilv-
Jag förstår verkligen inte hur Emelie kan vara så populär. Bir galen på hennes snack om att hon vet hur allt går till och att hon är så äääeeeerliiigg. Fucking BULLSHIT!! Hon är den falskaste därinne. Har pratats skit om varenda en

Hon är smart och har ofta haft rätt i sina spekulationer. Hon är en av få som vet hur spelet ordentligt fungerar sedan tidigare. Pedram tex försökte spela redan tidigt (och fick en varning för detta) men han lyckades aldrig då han spelade fel. Emelie har lyckats bra.
Sen tycker ja personligen att hon varit ganska trist större delen av tiden, även om ja gillat hennes sarkasm och sköna kommentarer kring de ibland. Hon är nog också en av de som passar minst in i gruppen vilket tydligt märkts i perioder. Hon fick det lite enklare när Dompa kom in och de var nog också räddningen så hon inte självmant lämnade huset.
Att hon fått ett så stort uppsving nu på slutet har jag väldigt svårt att förstå.
Jag tycker hon är värd att vara i finalvecka men att hon blivit en så stor favorit i många grupper förstår jag inte alls.