2021-05-18, 11:56
Medlem
Är det bara jag som reagerar nu i efterhand att det egentligen är den tråkiga högen kvar? Luis hade kunnat briljera med lite alco i kroppen under dessa 100 dar. Vi hade kunnat se blommande kärleksintriger mellan Katti och Jesper som inte kunnat hålla fingrarna i styr med Ponne där i ett hörn som kärleksterapeut och som utmanar och gnabbas med Nardos. Lite sprit till Dompa och han hade kunnat gör kaos och underhålla oss.

Vad bidrar Madde med? Inget.
Nardos? Gap, skrik och lögner. Usch.
Judith? Var visserligen lite obehaglig och spännande med sina våldtäktsförsök i början. Men nu, nja.
Emelie? Falsk gnällkärring.

Simon? God underhållare.
Tanja? Härlig framåtanda.

Hade velat se Simon, Tanja, Luis, Jeppe, Ponne, Katti, Joel och Dompa i slutveckan men man kan inte alltid få som man vill.
2021-05-18, 11:57
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Ok thx. så runt 13 avslutas det o dom får väl besked då kanske.

Skynda på, för det spelas ju in snart om det inte redan håller på.

Ja märkligt, tror ingen fattar. Inte ens dom själva när dom ser det. Samman klippta sekvenser bara. Men så går det när man slösar bort halva tiden på strunt.
Är dom själva som klippt ihop det? Man kan tro att dom var höga när dom gjorde det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Simon underhåller sin IBS väl ser jag. Har han ens IBS? Han har supit och ätit skit i tre månader nu utan någon som helst gräns eller tanke på sin traumatiska sjukdom. Vafan liksom.
Man dör ju inte om man missköter kosten när man har ibs. Men man får ju mer gaser, kramper och antingen lösare eller hårdare bajs. Han verkar ju ha ibs med lösmage då han måste gå på toa snabbt efter han ätit, har han sagt iaf. Men han har också sagt att ställa om kosten vid hans ibs och så kan det ju vara. Ibs är väldigt individuellt och det finns inga rätta svar, iaf vad jag fått höra om mig ibs i över 20 år.
Medlem
1754s avatar
Jag bojkottar BB på Insta och Facebook eftersom dom censuerar lika hårt där som på liven. Dom borde ha lagt upp klippet i appen istället så man hade kunnat bidra och se klippet som dom tävlar med.
2021-05-18, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
mmm men vilka fans är mest fanatiska såg katti som hade live med adrian 90% var snorisar som kallade katti för "kati är rasisit" stava kunde de inte heller.
Ja, det går åt alla håll och kanter, rasism. Svenne och neger, same bullshit. 🤣
2021-05-18, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nardos eller vem syftar du på?
Ja det måste det ju vara, dom som hörts mest under hela säsongen. Och hon har aldrig stängt ned sitt konto innan och då är hon ju rätt frispråkig och inte brytt sig så mkt innan om hon fått hat. Så något riktigt allvarligt måste ju hänt om hon stängt ner kontot och det tror jag endast nardos fans kan bidra till.
2021-05-18, 12:00
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Man dör ju inte om man missköter kosten när man har ibs. Men man får ju mer gaser, kramper och antingen lösare eller hårdare bajs. Han verkar ju ha ibs med lösmage då han måste gå på toa snabbt efter han ätit, har han sagt iaf. Men han har också sagt att ställa om kosten vid hans ibs och så kan det ju vara. Ibs är väldigt individuellt och det finns inga rätta svar, iaf vad jag fått höra om mig ibs i över 20 år.
Är väl ingen som skrivit att man dör av IBS? Men man kan lära sig vad som funkar för en själv när man lider av IBS och i min värld är det ytterst märkligt att man super som en gris + äter som en i tre månader om man nu påstår sig ha så svår IBS att man behövt isolera sig i sin lägenhet för den. Då finns det bättre sätt tänker jag. T ex att vara lite picky med vad man stoppar i sig och hur man behandlar sin kropp.
Men men. Han verkar ju inte tänka längre än näsan räcker den tjommen så det ingår väl i hans karaktär antar jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ser inget om Nardos i nyheterna, men på Nyheter 24 finns detta att läsa ”Exonphspoilerse stänger ner sitt konto på grund av dödshot: "Fått nog"”

(Ang vem hon stöttar i BB)
Det är exakt detta som blir så fel. såklart ska alla rösta på vem dem vill men nu lägger nardos vänner upp massa hat mot emelie istället för att höja nardos o fokusera på det. Tror inte nardos hade velat det så jävla onödigt. Jag står bakom min röst : Emelie! o alla ska få rösta på vem hon vill utan att känna någon som helst skuld.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag bojkottar BB på Insta och Facebook eftersom dom censuerar lika hårt där som på liven. Dom borde ha lagt upp klippet i appen istället så man hade kunnat bidra och se klippet som dom tävlar med.

Bra.

Upplägget på det här skitprogrammet är ett hån mot den tänkande människan.

"vad vill ni ha för fest?
1 brak fest
X jätte fest
2 lite fest
2021-05-18, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Oj, det var flera kända namn härifrån som nämns! Bra jobbat hörrni, nu har ni skyfflat henne lite närmare miljonen för att ni inte kan låta bli att kalla henne n-saker..
Så jävla typiskt! Nardos får inte vinna!!
2021-05-18, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Oj, det var flera kända namn härifrån som nämns! Bra jobbat hörrni, nu har ni skyfflat henne lite närmare miljonen för att ni inte kan låta bli att kalla henne n-saker..

Har inte använt några n-ord. Skulle aldrig falla mig in. Onödigt - då det inte är hudfärgen som är hennes problem.

MEN majoriteten av de kommentarer som visas i det där inlägget handlar om att hon gapar/skriker och någon om att hon påminner om en apa. Är det rasism för att det är hat?
I denna tråd - skriver man likaväl om likheter mellan Judith och en vitval. Emelie får hat. Mössan fick även han extremt mkt hat. ALLA har fått sin dos av hat! Men inte fan blir det stora skriverier, gap, klag, gråt, och "backa" hashtags, hela Sverige ska gå ut och demonstrera om rasism och BLM och nu SKA det röstas på Nardos annars visar man inte att man står UPP MOT RASISM, etc ecc..

s
u
c
k
2021-05-18, 12:02
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
kan garantera att finalen kommer stå mellan emelie o nardos och då röstar vi väl ändå på EMELIE?

Som att välja mellan ett njurslag och en skalle på näsan.
Men om så blir fallet lägger jag min röst på Emelie, hon illvrålar iallafall inte hela tiden.

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in