Håller med, han skryter verkligen om hur bra han är på allt och att ingen kan slå honom. Att inte han får fler kommentarer om att han varit där 20 dagar mindre är konstigt. Som när han gnällde på "tråkmaten" efter att ha varit borta från maktens boning i en vecka.
Ingen värdig vinnare alls. Tyvärr går han långt tror jag. Men visst lär väl de flesta vilja rösta ut honom när tillfälle ges? (Förutom Loverboy-Ludde då).
Tror det är svårt att inte bli självgod när man vinner alla tävlingar
Spoiler/spekulation om vem som kommer tillbaka från gränslandet
Ser ut som att Andreas kommer tillbaka då detta visas i avsnitt 1 bland inledande klippen https://imgur.com/a/B2PzvcL
Minns inte exakt men den tävlingen har väl inte varit än (?)
Spoiler/spekulation om vem som kommer tillbaka från gränslandet
Ser ut som att Andreas kommer tillbaka då detta visas i avsnitt 1 bland inledande klippen https://imgur.com/a/B2PzvcL
Minns inte exakt men den tävlingen har väl inte varit än (?)
Jo men jag har inte sett så jag undrar just därför! Om det har tillkommit det senaste avsnittet t ex eller alltid funnits? Ser att på översta fotot finns Victoria med = passé alltså och inte kommande.
__________________
Senast redigerad av CS128 2021-05-18 kl. 09:57.
Jo men jag har inte sett så jag undrar just därför! Om det har tillkommit det senaste avsnittet t ex eller alltid funnits? Ser att på översta fotot finns Victoria med = passé alltså och inte kommande.
Är väl Olivia och inte Victoria?
Är från första avsnittet när de i början visar klipp från kommande säsong/tävlingar så är inget nytt
Vilken skillnad det var på Dennis igår efter att han fått lite mat i sig - pigg och glad. Förmodligen oklokt av William att göda honom i Maktens boning.
Är väl Olivia och inte Victoria?
Är från första avsnittet när de i början visar klipp från kommande säsong/tävlingar så är inget nytt
Om du förstorar upp det fotot (översta) så ser du att hårbotten är full med flätor och det är Victoria. Olivia har aldrig haft flätor i sitt hår. Därför kan jag se att fotona är tagna innan Victoria åkte ut och inte någon tävling som kommer i framtiden som det ponerades och trodde att en vinnaren av Gränslandet var tillbaka i Robinson i finalveckan
Om du förstorar upp det fotot (översta) så ser du att hårbotten är full med flätor och det är Victoria. Olivia har aldrig haft flätor i sitt hår. Därför kan jag se att fotona är tagna innan Victoria åkte ut och inte någon tävling som kommer i framtiden som det ponerades och trodde att en vinnaren av Gränslandet var tillbaka i Robinson i finalveckan
Men jag har inget minne av någon sådan tävling. Eller har den blivit bortklippt precis som Ragnars "gubbjävel" förra året?