2021-05-18, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mollymori
Håller med, han skryter verkligen om hur bra han är på allt och att ingen kan slå honom. Att inte han får fler kommentarer om att han varit där 20 dagar mindre är konstigt. Som när han gnällde på "tråkmaten" efter att ha varit borta från maktens boning i en vecka.

Ingen värdig vinnare alls. Tyvärr går han långt tror jag. Men visst lär väl de flesta vilja rösta ut honom när tillfälle ges? (Förutom Loverboy-Ludde då).

Tror det är svårt att inte bli självgod när man vinner alla tävlingar
2021-05-18, 08:55
Medlem
Spoiler/spekulation om vem som kommer tillbaka från gränslandet
2021-05-18, 09:26
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kear
Spoiler/spekulation om vem som kommer tillbaka från gränslandet

Ser ut så. Vart hittade du den?
2021-05-18, 09:43
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ser ut så. Vart hittade du den?
Står ju i inlägget du kommenterade.
2021-05-18, 09:47
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Står ju i inlägget du kommenterade.

Jo men jag har inte sett så jag undrar just därför! Om det har tillkommit det senaste avsnittet t ex eller alltid funnits? Ser att på översta fotot finns Victoria med = passé alltså och inte kommande.
Senast redigerad av CS128 2021-05-18 kl. 09:57.
2021-05-18, 09:55
Medlem
Undrar hur de ska få ut William. Han kom in senast, får äta sig mätt varje dag och var vältränad redan från början. De andra har inte en chans.
2021-05-18, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappersdrake
Tror det är svårt att inte bli självgod när man vinner alla tävlingar
Man får väl tagga ner lite när man har haft så stora fördelar som han. Hade varit annat om typ Annki började vinna över alla nu.
2021-05-18, 10:00
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Undrar hur de ska få ut William. Han kom in senast, får äta sig mätt varje dag och var vältränad redan från början. De andra har inte en chans.

Ja
2021-05-18, 10:23
Medlem
Citat:
Jo men jag har inte sett så jag undrar just därför! Om det har tillkommit det senaste avsnittet t ex eller alltid funnits? Ser att på översta fotot finns Victoria med = passé alltså och inte kommande.

Är väl Olivia och inte Victoria?
Är från första avsnittet när de i början visar klipp från kommande säsong/tävlingar så är inget nytt
2021-05-18, 10:26
Medlem
peterZiipens avatar
Vilken skillnad det var på Dennis igår efter att han fått lite mat i sig - pigg och glad. Förmodligen oklokt av William att göda honom i Maktens boning.
2021-05-18, 11:02
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kear
Är väl Olivia och inte Victoria?
Är från första avsnittet när de i början visar klipp från kommande säsong/tävlingar så är inget nytt

Om du förstorar upp det fotot (översta) så ser du att hårbotten är full med flätor och det är Victoria. Olivia har aldrig haft flätor i sitt hår. Därför kan jag se att fotona är tagna innan Victoria åkte ut och inte någon tävling som kommer i framtiden som det ponerades och trodde att en vinnaren av Gränslandet var tillbaka i Robinson i finalveckan
2021-05-18, 13:35
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Om du förstorar upp det fotot (översta) så ser du att hårbotten är full med flätor och det är Victoria. Olivia har aldrig haft flätor i sitt hår. Därför kan jag se att fotona är tagna innan Victoria åkte ut och inte någon tävling som kommer i framtiden som det ponerades och trodde att en vinnaren av Gränslandet var tillbaka i Robinson i finalveckan

Men jag har inget minne av någon sådan tävling. Eller har den blivit bortklippt precis som Ragnars "gubbjävel" förra året?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in