2021-05-17, 23:19
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Klart de ville rösta ut Ludde och de synade hans bluff och den höll: Friskt vågat - Hälften vunnet och så kunde de vinka av Ludde som fick knata till Gränslandet.

De jobbade bra ihop för att bli av med en intrigmakare och duktig spelare. Nu kommer säkert paktandet att bli i annorlunda konstellationer - för alla vet vilka som är reella hot och vilka som är bönder och får agera som buffert. Ett spel som endast de som kan spela schack kommer att vinna

Hade de hemliga immuniterna varit fysiska precis som i Survivor hade ju Ludde kunnat tillverka en falsk sådan för att lättare lura lag Syd.
2021-05-17, 23:34
Medlem
Wille är den enda värdiga vinnaren denna säsong. Har målat upp en stor jävla måltavla på sin egna rygg som alla medelmåttor suktar efter att kicka ut så fort som möjligt.
Anki och scarface är de som kommer segla med till finalveckan på grund av att ingen ser dem som hot.
2021-05-18, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ylisar
Roligt att William sa när han kom in att han skulle hålla tillbaka, inte berätta om att han tagit guld i kampsport osv, sen eldar han på i alla tävlingar & utklassar alla de andra på löpande band. Tog inte så lång tid innan det blev vinna eller försvinna för honom för att fiska immunitet.

Fattar inte hur Annki & Samen tänker egentligen. William & Samen har vågmästarrollen, och den finns bara så länge det är någorlunda balanserat mellan de 2 grupperingarna. Detta var sista gången det var 4 mot 4, nästa gång är det 3 mot 4, även om William vinner extra röst + immunitet igen så får de inte majoritet. Om de hade röstat ut Joanna så hade det varit 2 syd, 3 nord & 2 i mitten, enda uppsättningen där Annki & Samen inte hänger löst. Om Samen & Annki seriöst tror att gamla lag syd kommer prioritera in dem i finalen så verkar de ju ganska blåögda?

Tävlingarna är av en sort som inte kräver atletism. Tävlingsinstinkt kan vem som helst ha. Så din kommentar är omotiverad.
2021-05-18, 03:05
Medlem
Buttson69s avatar
Jaha dagens enda behållning var Johanna, för att hon är finast att titta på.
2021-05-18, 03:42
Medlem
Gränslandet

2021-05-18, 04:49
Medlem
Robinson

2021-05-18, 05:59
Medlem
Scalpings avatar
Oliven har fått anorexia. Under 50 kg är för lite, men schysst röv ändå 😜
2021-05-18, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Är kanske inte så märkligt, Annica är väl varken ung eller särskilt vältränad. Den där milf-mulliga kroppen som hon visat upp kan knappast vara optimal i tävlingar (men förbannat trevlig att titta på, ska sägas).

Jag förstår till fullo att Wilma är besviken! Det är till att börja med ganska risigt av TV4 att casta deltagare till ett "Epa-Robinson". Dessutom får hon dela den dassiga upplevelsen med en grupp högstadietuffingar som redan bestämt sig för att ge fan i hela tävlingen och dra till Ica Maxi för att handla mat... måste kännas asfattigt.

Men viktigast av allt, så står ju Wilma i skuggan av legendariska Robinson-Anna. Glöm aldrig Anna!!!
Annica milfmullig? Wtf bror..
2021-05-18, 07:38
Medlem
ziggarillens avatar
Gränslandet är värsta sömnpillret. I en kvart talar dom om oavbrutet hur mycket dom avgudar varandra och saknar den som förlorade tävlingen. Gäsp, gäsp. Det är 3 vidriga personer där nu och det går bara inte att hoppas på någon då man helst inte vill se någon av dom.

Den där William gillade jag från början men retar mig mer för varje gång han öppnar munnen. Riktigt dryg och självgod människa. Fattar inte hur dom lyckas få programmet så segt med så mycket skit med personliga brev, tårar och så detta babblande. Blabla...och noll spänning. Tävlingarna tar 2 minuter och sen var det roliga slut.
2021-05-18, 07:45
Medlem
Robinson tisdag:
2021-05-18, 07:45
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Är det bara jag som tycker att samen känns som nån som gick och la sig och sov på 80 talet och nyss vaknat upp?
Ja, han är verkligen som en gammal lappgubbe. Dock har jag inget emot om han vinner alltihop. Den som retar mig minst av denna samling och så är han en naturmänniska i generna. Joanna om hon heter så den ljusa gillar jag också. Någon av dom 2.
2021-05-18, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Den där William gillade jag från början men retar mig mer för varje gång han öppnar munnen. Riktigt dryg och självgod människa.

Håller med, han skryter verkligen om hur bra han är på allt och att ingen kan slå honom. Att inte han får fler kommentarer om att han varit där 20 dagar mindre är konstigt. Som när han gnällde på "tråkmaten" efter att ha varit borta från maktens boning i en vecka.

Ingen värdig vinnare alls. Tyvärr går han långt tror jag. Men visst lär väl de flesta vilja rösta ut honom när tillfälle ges? (Förutom Loverboy-Ludde då).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in