2021-05-17, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Ja fast deras personligheter var väldigt olika. Wrenkler sa den hårda sanningen till folk medan Jan mest satt och överskattade sina förmågor. Jan var den roligaste Robinson någonsin haft med.

Dessutom passar visst Wrenkler in. De är de andra som är intoleranta.
2021-05-17, 20:29
Medlem
Dr.Katis avatar
Hoppas Joanna går till final, enda ögongodiset som finns!
Så vacker! ❤️
2021-05-17, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Dessutom passar visst Wrenkler in. De är de andra som är intoleranta.
Ja han kan passa in, men inte i orginalfemman och det ska han vara stolt över.
2021-05-17, 20:36
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Hoppas Joanna går till final, enda ögongodiset som finns!
Så vacker! ❤️

Visst är hon det, mannrn. Visst är hon det. Hennes obefintliga små tuttar, gnistrande ögon & feminina kropp är fett nice att titta på.

Enda värdiga vinnaren av alla loosers som är kvar. Truth of today.
2021-05-17, 20:55
Medlem
Adonis.s avatar
Wille Gay gjorde bort sig idag med sitt gnällande & att han sa att Ludde lämnade ett tomrum bakom sig kan ju bara betyda en sak.

Annki var ju inte så hemsk egentligen, käringen är helt enkelt desperat & gör allt för att hålla sig kvar in the contest liksom. Röstade på psycho samen. Hahaha

Olivia har oxå växt i mina ögon. Hon är visserligen en jävla speta men ändå så är det liksom lite man i henne, hon presterar inte bäst men ändå lyckas hon prestera helt okej. Tvingar i mig lite bcaa & kreatin tillsammans med nygrillad kyckling nu. Öppnar en burk cola till hennes ära. Jag gillar henne på nåt sätt.

Annica är keff all the way, en jävla tråkig käring. Rickard är en skum typ, verkar nice men ändå fucking creepy på nåt sätt. Gypsie of the north. Renkött är annars ganska gott till pitabröd. Dennis är sådär. Bara han inte blir utnyttjad av Wille.

Men joanna är en klass för sig. 💗 Efter Tova-Sophia är det hon som får mig att bli styv, that's for fucking sure. Bra på allt. Sexig. Spelar spelet. En värdig vinnare helt enkelt.

Dags att bubbla på terrasen med väl valt sällskap. Hehe. Ses, vänner. Off!
2021-05-17, 21:10
Medlem
Ville de rösta ut Ludde igen eller trodde de på den hemliga immuniteten?
2021-05-17, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Wille Gay gjorde bort sig idag med sitt gnällande & att han sa att Ludde lämnade ett tomrum bakom sig kan ju bara betyda en sak.

Annki var ju inte så hemsk egentligen, käringen är helt enkelt desperat & gör allt för att hålla sig kvar in the contest liksom. Röstade på psycho samen. Hahaha

Olivia har oxå växt i mina ögon. Hon är visserligen en jävla speta men ändå så är det liksom lite man i henne, hon presterar inte bäst men ändå lyckas hon prestera helt okej. Tvingar i mig lite bcaa & kreatin tillsammans med nygrillad kyckling nu. Öppnar en burk cola till hennes ära. Jag gillar henne på nåt sätt.

Annica är keff all the way, en jävla tråkig käring. Rickard är en skum typ, verkar nice men ändå fucking creepy på nåt sätt. Gypsie of the north. Renkött är annars ganska gott till pitabröd. Dennis är sådär. Bara han inte blir utnyttjad av Wille.

Men joanna är en klass för sig. 💗 Efter Tova-Sophia är det hon som får mig att bli styv, that's for fucking sure. Bra på allt. Sexig. Spelar spelet. En värdig vinnare helt enkelt.

Dags att bubbla på terrasen med väl valt sällskap. Hehe. Ses, vänner. Off!

Vet inte med dig men jag skulle nog ha problem med att få upp kuken på någon som jag vet fötts som man och senare könskorrigerat sig.
2021-05-17, 21:45
Moderator
Dr Kings avatar
Håll er till att diskutera årets deltagare i denna tråd. Gamla deltagare som Jan har haft sin tid och hör inte hemma här.

/Moderator
2021-05-17, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Faktiskt fascinerande hur hon kan vara så usel i tävlingar då hon känns väldigt skarp och klok för övrigt. Antar att det är kroppen som sviker henne.
Är kanske inte så märkligt, Annica är väl varken ung eller särskilt vältränad. Den där milf-mulliga kroppen som hon visat upp kan knappast vara optimal i tävlingar (men förbannat trevlig att titta på, ska sägas).

Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69
Känner du dig snuvad på "Robinson"-äventyret i efter hand?

– Jag känner mig absolut snuvad. Jag har gjort min egna "Robinson"-resa men inte den klassiska. Men jag krigade på där ett tag (skratt).
Jag förstår till fullo att Wilma är besviken! Det är till att börja med ganska risigt av TV4 att casta deltagare till ett "Epa-Robinson". Dessutom får hon dela den dassiga upplevelsen med en grupp högstadietuffingar som redan bestämt sig för att ge fan i hela tävlingen och dra till Ica Maxi för att handla mat... måste kännas asfattigt.

Men viktigast av allt, så står ju Wilma i skuggan av legendariska Robinson-Anna. Glöm aldrig Anna!!!
2021-05-17, 22:14
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Ville de rösta ut Ludde igen eller trodde de på den hemliga immuniteten?

Klart de ville rösta ut Ludde och de synade hans bluff och den höll: Friskt vågat - Hälften vunnet och så kunde de vinka av Ludde som fick knata till Gränslandet.

De jobbade bra ihop för att bli av med en intrigmakare och duktig spelare. Nu kommer säkert paktandet att bli i annorlunda konstellationer - för alla vet vilka som är reella hot och vilka som är bönder och får agera som buffert. Ett spel som endast de som kan spela schack kommer att vinna
2021-05-17, 22:27
Medlem
mr.demons avatar
Är det bara jag som tycker att samen känns som nån som gick och la sig och sov på 80 talet och nyss vaknat upp?
2021-05-17, 22:53
Medlem
Roligt att William sa när han kom in att han skulle hålla tillbaka, inte berätta om att han tagit guld i kampsport osv, sen eldar han på i alla tävlingar & utklassar alla de andra på löpande band. Tog inte så lång tid innan det blev vinna eller försvinna för honom för att fiska immunitet.

Fattar inte hur Annki & Samen tänker egentligen. William & Samen har vågmästarrollen, och den finns bara så länge det är någorlunda balanserat mellan de 2 grupperingarna. Detta var sista gången det var 4 mot 4, nästa gång är det 3 mot 4, även om William vinner extra röst + immunitet igen så får de inte majoritet. Om de hade röstat ut Joanna så hade det varit 2 syd, 3 nord & 2 i mitten, enda uppsättningen där Annki & Samen inte hänger löst. Om Samen & Annki seriöst tror att gamla lag syd kommer prioritera in dem i finalen så verkar de ju ganska blåögda?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in