Citat:
Ursprungligen postat av
Hundenmuhammed2
Lol 😂och hur såg arabernas ubåt ut?
Var det en flytande stock som arabernas främsta forskare tagit fram?
Dem får jämt stryk för att de är efterblivna av all inavel av kusin och syster knullande.
Hehe, ja det kanske var någon slags flytande urholkad stock, vem vet ?
Hamas stridsvagn var tydligen det bästa i high-tech och "sk asymmetrisk krigföring" de kunde prestera som bäst för några år sedan:
(FB) Hamas nya stridsvagn visas upp
Enligt artiklarna och bilderna så verkar den vara en sammansatt mockup av kartong och plywood. Kanonen ser för klen ut, godset alltså i kanonröret.
"Stridsvagnen" låter också, den väsnas tydligen ungefär som en folkabubbla, medans larvbanden inte rör sig när vagnen rör på sig

Projektet ligger i den nivå som de klarar av, dvs de kan göra vad en bilverkstad klarar av, något mer avancerat än så tvivlar jag på.
Yttterligare bevis på att de är helt efterblivna, men 1400 år av social, mental och kulturell isolering sätter sina spår:
Här jagar Hamas och griper häxor inne i Gaza. Inte mindre än 150 stycken hade de lyckats fånga in, undrar om de använde "stridsvagnen"

:
(FB) Hamas har gripit 150 häxor
Med de intellektuella resurserna så måste ju landet Gaza vara fullt av presumtiva Nobel-pristagare.
Och för ett år sedan så var Covid-19 nämligen Allahs hämnd på alla otrogna, och skulle inte drabba muslimer alls. Sjukdomen var de "otrognas" sjukdom...
Citat:
Ursprungligen postat av
Tok-Frans
Fick för mig usa levererade muissilerna till systemet, men jag kan ha fått det i bakfoten.
Det är möjligt att du har rätt, de israeliska ersättningsmissilerna är troligen mindre och har kortare räckvidd. De behöver inte ha lång räckvidd för det har inte Qassamraketerna heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
vetingeteller
Breaking Breaking
I samband med att konflikten mellan Israel och Palestina trappats upp den senaste veckan har hatet mot judar ökat runt om i världen.
Attacker på judiska gravplatser och synagogor har rapporterats från flera länder och grov antisemitism sprids med uppmaning om att utrota Israel och våldta judiska kvinnor.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/R9LPMJ/rasar-over-hatet-mot-judar-pa-clubhouse-triggar-varandra
Vafan är det för skit dom matar oss med nu medier? Att Hamas är onda!?!?
Och triggat igång ondska världen över? Vafan, dom vill ju bara ha fredligt avtal, har ju läst det i tråden...?
Börjar även Aftonbladet vakna upp ur sin Törnrosa-koma av mångkulturen ?
Det är typ 10-25 år för sent, men bättre sent än aldrig ?
Ska bli intressant att se om Aftonbladet svänger om, och gör en 180, ger mig fan på att de snubblar och lägger krokben för sig själva, ifall de försöker..
Heja Aftonbladet:
- Kommer ni ihåg Fredens Religion och Värdegrunden ?