2021-05-17, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Att ha heltidsjobb vid sidan av detta är fail. Inget att vara stolt över. Riktiga chattare gör detta endast samt placerar sin kosing smart. Säg upp dig Salomenllan.

Är i solen nu . Tog en dag av. Lika bra det . Helt dött i chatten ju . Men skitsamma, jag är full.

Slet 5 år på högskolan för mitt nuvarande jobb och det betalar rejält bra + slappar 50% av tiden så jag är ganska nöjd med det, annars så!
2021-05-17, 21:08
Medlem
Varför gör ni detta egentligen?
2021-05-17, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slynan.Britt
Varför gör ni detta egentligen?

PENGAR
2021-05-17, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
PENGAR

Men du har ju redan stålar?
2021-05-17, 21:15
Bannlyst
Citat:
Men du har ju redan stålar?

Att kunna få in 35-37 extra rent per månad, jobba när jag vill på dygnets timmar, var jag vill, det är inte fy skam det inte.

Hade jag haft fullt upp på mitt vanliga jobb hade det så klart inte gått, men jag gör ingenting 50-70% av tiden så detta är en extremt bra "extrainkomst".
2021-05-17, 21:42
Medlem
Citat:
Att kunna få in 35-37 extra rent per månad, jobba när jag vill på dygnets timmar, var jag vill, det är inte fy skam det inte.

Hade jag haft fullt upp på mitt vanliga jobb hade det så klart inte gått, men jag gör ingenting 50-70% av tiden så detta är en extremt bra "extrainkomst".

Jo men har du inget liv? Vad gör du med pengarna? Sparar? Jag har heller inget behov av det här jobbet egentligen. Har det bra ställt, därför lite svårt att motivera mig ibland. Jag tycker ändå att det är ganska slitit att chatta med gubbarna och nu det sista har man ju fått vänta mellan meddelandena så länge att det inte är värt det.
2021-05-17, 22:17
Bannlyst
Citat:
Jo men har du inget liv? Vad gör du med pengarna? Sparar? Jag har heller inget behov av det här jobbet egentligen. Har det bra ställt, därför lite svårt att motivera mig ibland. Jag tycker ändå att det är ganska slitit att chatta med gubbarna och nu det sista har man ju fått vänta mellan meddelandena så länge att det inte är värt det.

Mitt "liv" är i princip min familj vilket består av en fruga och flera ungar. Så jag mår bara bra när jag drar in mer pengar för det betyder att jag får mer pengar att lägga på familjen, det gör att jag mår kanoners som man!
2021-05-17, 23:08
Medlem
Citat:
Mitt "liv" är i princip min familj vilket består av en fruga och flera ungar. Så jag mår bara bra när jag drar in mer pengar för det betyder att jag får mer pengar att lägga på familjen, det gör att jag mår kanoners som man!

Bra jobbat! 😃 Jag måste försöka hitta lite motivation nu jag också. Det gick bra så länge jag kunde köpa kryptovaluta skattefritt men nu tryter motivationen. Jag vet inte ens vad jag ska göra med pengarna 😅
2021-05-17, 23:18
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Bra jobbat! 😃 Jag måste försöka hitta lite motivation nu jag också. Det gick bra så länge jag kunde köpa kryptovaluta skattefritt men nu tryter motivationen. Jag vet inte ens vad jag ska göra med pengarna 😅
Lägga på hög är aldrig fel. Har aldrig hört någon som har för mycket pengar 😂
Är motivationen dålig så ta en dag ledig. Ganska skönt att skita i att skriva och bara glo på en serie.
2021-05-18, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Är motivationen dålig så ta en dag ledig. Ganska skönt att skita i att skriva och bara glo på en serie.

Jag kom på det nu. Jag ska fan köpa ett till hus. Vad gör du med pengarna? 😅
2021-05-18, 00:24
Medlem
Citat:
Jag kom på det nu. Jag ska fan köpa ett till hus. Vad gör du med pengarna? 😅

Fan, det går ju inte. Då måste jag ju skatta. Det ser misstänkt ut.
2021-05-18, 00:58
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsan

Barn. Failmiljvärderingar. Serier. Not gonna makt it.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in