2021-05-17, 16:37
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Trams. De vill ha kvar de skribenter som genererar deg utan att förstöra.

Okej, hur ofta får man feedback?
2021-05-17, 16:40
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stuuuudent
oj haha mina 50 första meddelanden blev godkända utan någon kritik. Det trodde jag aldrig

Du kommer snabbt inse att allt snack om dom elaka coacherna på jh bara är skitsnack från idioter som knappt klarar av detta jobb.

Visst kommer du också göra fel och dom kommer säga till dig eftersom du är ny men sköt dig så jagar dom stolpskotten istället.
2021-05-17, 16:43
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
Okej, hur ofta får man feedback?

Du vet inte ens hur ofta dom skickar ut feedback men är så kunnig att du kan berätta att alla får sparken tids nog då dom är för petiga?

Dom skickar ut en gång per månad och jag har inte fått någon dålig feedback än så länge och visst hade dom kunnat hitta det på mig med om dom ville.
Senast redigerad av Bbobi 2021-05-17 kl. 16:45.
2021-05-17, 16:53
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Du vet inte ens hur ofta dom skickar ut feedback men är så kunnig att du kan berätta att alla får sparken tids nog då dom är för petiga?

Dom skickar ut en gång per månad och jag har inte fått någon dålig feedback än så länge och visst hade dom kunnat hitta det på mig med om dom ville.

Okej, men läste i tråden att flera fått sparken. Ingenmat123 hade ju skrivit typ 5000 meddelanden innan första feedbacken kom = kick.
2021-05-17, 17:17
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Okej, men läste i tråden att flera fått sparken. Ingenmat123 hade ju skrivit typ 5000 meddelanden innan första feedbacken kom = kick.

Kan inte det säga något om dom personerna då snarare än jh?

Jag får feedback varje månad och skriver en bra bit över 5k mess per månad. Ingen negativ feedback alls än så länge förutom att nån coach kommit in nån gång och sagt "du, tänk på det här... Ha en underbar dag nu!".
2021-05-17, 17:53
Medlem
lajjjbans avatar
Samma här. Tycker alla coacher är trevliga och schyssta. Relevant kritik hittills. Senast hade jag inte skrivit en fråga och det var bara slarvigt av mig. Men fick även positiv respons.
2021-05-17, 18:24
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Så länge du håller dig till reglerna är det inga problem alls.
Får också feedback på mailen och det har alltid varit bra.
2021-05-17, 19:42
Bannlyst
Feedback nu för tiden är mycket bättre än förut. Särskilt på email, har inte fått något klagomål där på ett helt år.

Förut var det dock sämre, mycket gnäll från coacher då.
2021-05-17, 19:45
Medlem
Har jobbat med detta i 3 fucking år, alltid haft en heltidsanställning vid sidan av men ändå pumpat in 2000 mess per vecka minimum och har således dubblat min lön med hjälp av detta. Men senaste tiden är jag helt trött psykiskt haha! Kan inte bara vara jag som känner så?
2021-05-17, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stepbrother
Har jobbat med detta i 3 fucking år, alltid haft en heltidsanställning vid sidan av men ändå pumpat in 2000 mess per vecka minimum och har således dubblat min lön med hjälp av detta. Men senaste tiden är jag helt trött psykiskt haha! Kan inte bara vara jag som känner så?

Låter överarbetad.
2021-05-17, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stepbrother

dragit in 36000 i månaden under ett års tid jag med detta, UTÖVER mitt heltidsjobb, så ja, det har blivit en rejäl extrasumma så att säga.
2021-05-17, 20:35
Medlem
Att ha heltidsjobb vid sidan av detta är fail. Inget att vara stolt över. Riktiga chattare gör detta endast samt placerar sin kosing smart. Säg upp dig Salomenllan.

Är i solen nu . Tog en dag av. Lika bra det . Helt dött i chatten ju . Men skitsamma, jag är full.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in