2021-07-12, 20:42
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvurion
Min läckra kåta kvinna, Tackar! Har fått mig ett och annat skratt av att läsa tråden haha, men många bra tips också. Ni som gör detta på heltid, kör ni året om eller tar ni ledigt ibland?

Jag ser att du inte har nämnt din stad, kan du berätta var du bor? Ju vet jag smyger runt titta på din profil bild mycket vacker sexig kvinna gillar mycket de lilla serva din härliga kropp

Love & Kisses

Bor i Västra Götaland, ungefär. Men det är inte viktigt, viktigare att veta vad du heter? Ser att du inte nämnt ditt namn, kan du berätta vad du heter? Och vart bor du någonstans förresten? Du har inte skrivit det heller ju! Kram
2021-07-12, 21:46
Medlem
dANiis avatar
Hur är kön på JH denna kväll? Eller generellt om dagarna med? Puss.
2021-07-12, 21:59
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dANii

Varför inte bara logga in och kolla? Det är som vanligt, flytande
2021-07-12, 22:40
Medlem
Hayworthians avatar
Ärligt svar nu från er som jobbat ett tag. På 8 timmar, 5 dagar i veckan. Hur mycket kan ni få ihop? På ett enda ställe, inte flera. Säg JH.
2021-07-12, 23:06
Medlem
dANiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Varför inte bara logga in och kolla? Det är som vanligt, flytande

Jobbar icke för dom hjärtat. Varför så kort i rocken? Trodde vi hade något..
2021-07-12, 23:07
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Ärligt svar nu från er som jobbat ett tag. På 8 timmar, 5 dagar i veckan. Hur mycket kan ni få ihop? På ett enda ställe, inte flera. Säg JH.

800 mess per dag, 5 dagar i veckan blir ca. 8500-9000 kr. Fullt möjligt
2021-07-12, 23:20
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
Jag började 17 och det har varit bra drag.
2021-07-13, 01:53
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa
Med scriptet på så tar det en halvsekund att skicka iväg meddelandet när man trycker på "skicka".
Utan scriptet skickas meddelandet iväg direkt.
Jag testade installera om TM och SC och nu går meddelandena iväg direkt. Så testa det ifall du får en fördröjning.
2021-07-13, 02:48
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Tänk på att du ska få iväg mess snabbt utifrån dom regler o riktlinjer som gäller, och tjäna bra pengar. Du ska inte göra tokiga babbar och perversa runk gubbar glada och lyckliga. Du kan inte förvänta dig en bra inkomst med inställningen att "oj nu måste jag se till att skriva på rätt sätt här så Amir lugnar ner sig" det funkar inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Janne är gubben i Märsta som börjar varje mess med 5 frågor där bland annat nylonstrumpor är ett krav.

<3

Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Behöver inte vara rädd att bita tillbaks utan tvärtom gör det jobbet lite roligare och går fort.

Annars skulle jag säga att tänka ut bra svar på frågor som skulle passa i vilken situation som helst och inte heller kräver loggning. Frågar han vad du gör kan du ju säga att du äter en bulle. Det specifierar ingen plats eller vad du gör i övrigt så då behöver du inte ens kolla vad tidigare operatör skrivit. Du kan ju sitta i bilen från mamma eller vara på jobbet och ändå äta en bulle så då slösar du ingen tid.

Det var skitkul att trolla Amir. Det var synd att jag behövde en paus när det blev som roligast.

Det verkar vara en annan Janne än den jag tänkte på.
2021-07-13, 05:34
Medlem
libanesas avatar
Citat:
Jag testade installera om TM och SC och nu går meddelandena iväg direkt. Så testa det ifall du får en fördröjning.
Tack du! Det funkar prima nu efter en ominstallation.
2021-07-13, 11:16
Medlem
anre24s avatar
Citat:

Kanon, provade samma och har ingen fördröjning längre.
2021-07-13, 13:23
Medlem
frekkinheads avatar
Det mest tillfredsställande med detta jobb är att svara den mannen som vill ha en orörd oskuld och chattar med 24 åringen och bara klagar att hon haft 10 kukar i sig. Det känns så bra att veta att han spenderar sina pengar på det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in