2021-05-08, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Tror inte de stänger Gränslandet förrän veckan innan finalen i Robinson och då får vinnaren av Gränslandet komma in i Robinson igen. Har läst ngn stans i tråden och tror att sista avsnittet med Final är ca 30 Maj?! Fast läser man länken så pratas det om att sista avsnittet är den 23 Maj ...

Om Finalen i Robinson är den 23 Maj så lär den kommande veckan vara den sista veckan i Gränslandet.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Robinson_2021
Börjar känna mig som tv.nu guru, men tittar man på kommande avsnitt i deras lista, så finns det bara ett enda Gränsland kvar efter morgondagens. Även om sorteringen av avsnitt krånglar för just Gränslandet, där de numreras bland Robinsonavsnitt.
2021-05-08, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Ja, men varför fick han ens tävla mot Wilma, när han redan hade blivit utslagen?
Produktionen styr för mycket för att få som de vill. De planerade väl ha in någon från fempakten till Robinson nu. Fanns bara Ludde när Sophia lämnade. Wilma fick inte ens en fördel fast hon vann över Ludde i tornbygget.
2021-05-08, 16:49
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ludde förlorade ju första tävlingen av tre och missade chansen att komma tillbaka till Robinson den veckan men blev ändå kvar. Någon måtta med hur de ändrar reglerna vartefter får det vara.
Ja alltså det är ju självklart konstigt att det blev som att den första tävlingen aldrig hade hänt bara för att två av dom blev utkickade. Han förlora ju sin chans att komma in den här veckan!
Varför är inte hennes vinst över honom värt någonting?
Man kanske kan se det som en straff på hennes deltagande i fusket. Men ändå skumt att Ludde ska vinna på det.
Detta säger ju bara hur produktionen är, sen har dom "balls" att skicka in Anders med den attityden "det är så vidrigt och det värsta han har varit med om"
Senast redigerad av ola-hammastrom 2021-05-08 kl. 16:55.
2021-05-08, 17:18
Medlem
ola-hammastroms avatar
Jag måste säga en sak om Andreas: I artikeln berättar han om konsekvenserna han och hans familj har fått av näthatet och jag antar såklart att han vill att detta ska sluta men när han blir frågad om vad han tycker om fusket så säger han såhär:
"Annars har ju denna vecka handlat mycket om fusket på Gränslandet, hur ser du på det?

– Vi fick ju reda på det i efterhand och jag blev grymt besviken, även på Sophia. Med tanke på hur många som skulle göra allt för att få en chans att vara med i Robinson så är det helt oförsvarligt, säger Andreas.

Han är alltså grymt besviken och det är helt oförsvarligt. Han vet ju hur mycket skit dom andra har fått för det, men han tycker alltså inte att hatet ska sluta mot dom..
Tycker han kunde ha lagt upp det på ett bättre sätt när han vet vad dom går igenom, men istället häller han på mer bensin
Senast redigerad av ola-hammastrom 2021-05-08 kl. 17:38.
2021-05-08, 17:22
Medlem
TheGhostLords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Han är alltså grymt besviken och det är helt oförsvarligt. Han vet ju hur mycket skit dom andra har fått för det, men han tycker alltså inte att hatet ska sluta mot dom..

Bra poängterat. "Gör som jag säger och inte som jag gör." Där har vi dubbelmoralen igen.
2021-05-08, 17:25
Medlem
Riktigt löjligt folk som skriver hat kommentarer på deltagarnas PRIVATA sociala medier, ni som gör det gör bort er mer än dom gjort i Robinson, dessutom är många av deltagarna vänner nu irl ändå fast dom var i olika lag. Folk skriver att ludde är en "golare", klart som fan att dom som fuskade ska ut. Jag höll på Alex först men bra att dom blev utskickade.
Senast redigerad av Jim.Morrison 2021-05-08 kl. 17:37.
2021-05-08, 17:41
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Börjar känna mig som tv.nu guru, men tittar man på kommande avsnitt i deras lista, så finns det bara ett enda Gränsland kvar efter morgondagens. Även om sorteringen av avsnitt krånglar för just Gränslandet, där de numreras bland Robinsonavsnitt.

Ok = snabbare avslut än vad som ponerats alltså! Jag trodde det skulle vara veckan ut ... men tydligen inte.
2021-05-08, 17:43
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ok = snabbare avslut än vad som ponerats alltså! Jag trodde det skulle vara veckan ut ... men tydligen inte.
Drar inte dom ihop allt till ett avsnitt på tv.nu?
2021-05-08, 17:44
Medlem
Citat:
Drar inte dom ihop allt till ett avsnitt på tv.nu?
Jo, så ett avsnitt till efter morgondagens blir alltså söndag 16e Maj.
2021-05-08, 17:47
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:

Citat:
Jo, så ett avsnitt till efter morgondagens blir alltså söndag 16e Maj.
Då är det alltså veckan ut?
2021-05-08, 17:51
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Då är det alltså veckan ut?

Ja, det är veckan ut. Precis som du säger slår de ju ihop avsnitten till ett stort söndagsavsnitt som visas på TV4.
2021-05-08, 17:54
Medlem
ollepolle90s avatar
Är det bara jag som anser att Dennis liknar Clint/Scott Eastwood?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in