Citat:
Ursprungligen postat av
Spakur
Barry är en psykolog som gjort en kognitiv undersökning av Esbjörn alltså? Tack, fan att det skulle ta en vecka och 12 inlägg att få det svaret istället för att få frågor på Binninges skostorlek etc etc.
Men allright, tack för det, vi kommer nånvart.
Vad tycker du jag har spridit för lögner då?
Min första invändning för hur Ebba genomfört denna affär är att den från början var orättvis eftersom Ebba hade uppbackning av sin bästa stureplanskompis stureplansbror, som skrev kontraktet där han i en liten paragraf längst ner på sida tre avskriver sig sitt mäklaransvar, varpå återigen han med stora bokstäver återigen blaffar ut namnet på sin MÄKLARFIRMA.
SJÖNÄRA FASTIGHETER AB.
Jag menar att detta för en oinsatt person, 80 plus, som upplever sig lite påstressad kan verka som att det är en oberoende mellanpart som kan ställas till svars juridiskt, ifall priset är orimligt lågt.
Hittar du några lögner eller orimliga antaganden i detta?
2021-05-11, 06:06
martinator
Medlem
Reg: Sep 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Apropå trådväktare så fick jag direkt påhugg från braattha. Kontot som snart är uppe i 2300 inlägg i denna tråd och verkar vaknat till enbart för att försvara EBT.
Återigen, vem är Barry? Är det ännu en av Ebbas konsult-kompisar?
Du visar gång på gång att du är oförmögen att förstå. Barry har diskuterats mycket flitigt i denna tråd. Han har författat en liten skrift, baserat på standardiserade tester, där han bedömt Esb kognitiva förmåga. Hela skrivelsen finns inlämnad till Tinget och går - delvis - att ta del av.
Det FINNS också två läkare med i bilden - dessa är anlitade av Ebba för att utgöra expertvittne.
De har sedan länge, efter att ha läst Barrys undersökning i sin helhet, uttalat sig i frågan och funnit att Esb varken är dement, mongo, CP, efterbliven eller utvecklingsstörd.
2021-05-11, 08:57
Knut-Anne
Medlem
Reg: Sep 2019
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Jag hänger inte i denna tråd dygnet runt och har tusentals inlägg i den som flera av er, men varje gång jag loggar in efter att ha skrivit här har jag minst två svar var från var och en av er väktare, och namnet Barry har inte dykt upp tidigare men verkar vara det hetaste just nu
Det är nån konsult som också är kompis med Ebba eller vadå?
Det är den Psykolog, som på uppdrag av Binninge, genomförde den undersökning, som Binnige senare lämnade in till rätten.