Citat:
Ursprungligen postat av
Spakur
Vem fan är Barry?
Fullständigt namn och personuppgifter på den jäveln om ni vill framstå som seriösa.
Jag åsyftar läkarundersökningen som inkom till tingsrätten.
Efter Ebbas löfte om att inte driva igenom affären om Esbjörn inte vill. Det brutna löftet har ni fortfarande inte kommenterat?
Citat:
Ursprungligen postat av
Volvoellersaab
Du vill uppfattas som seriös och vet inte vem Barry är?
Ebbas löfte har diskuterats hur många gånger som helst. Det var ett löfte som kunde ha funkat om Esbjörn inte flytt från mötet och att Esbjörn och hans polare inte börjat utpressning i media. Men det vet du ju. Hur skulle du ha kunnat missa det så många gånger som det påpekats här.
Citat:
Ursprungligen postat av
Spakur
Jag hänger inte i denna tråd dygnet runt och har tusentals inlägg i den som flera av er, men varje gång jag loggar in efter att ha skrivit här har jag minst två svar var från var och en av er väktare, och namnet Barry har inte dykt upp tidigare men verkar vara det hetaste just nu
Det är nån konsult som också är kompis med Ebba eller vadå?
Citat:
Ursprungligen postat av
Volvoellersaab
Du har samma minne som en guldfisk?
Snarare kompis med binninge i så fall.
Med tanke på hur många träffar du får när man söker på dig i den här tråden så är det ofattbart att du inte har bättre koll.
Men nu är jag ingen väktare som du verkar hitta på utan bara en person som inte gillar utpressning. Det kanske är därför du uppfattar det som att jag inte är överförtjust i Esbjörn et al beteende.
Citat:
Ursprungligen postat av
Volvoellersaab
Har du dåligt minne?
I polisförhöret med Esbjörn ang trädfällningen/slyröjningen nämner han själv att han haft flera intressenter.
Detta har nämnts ett rejält antal gånger i tråden.
Förtränger du allt för att kunna hitta på saker?
Gick tillbaka till denna konversation mellan oss för en vecka sen, som ditt senaste svar när jag bad om underlag, vilket du som vanligt inte kunde ge.
Som vanligt häver ni ur er namn och händelser som ska ha ägt rum men underbygger dom sällan eller aldrig.
"Esbjörn pistolhotade Ebba, plus att du ljuger hela tiden, Ebba är inte ens politiker"
"Ebba är partiledare för KD, {länk till wiki och riksdagen}, när ska Esbjörn pistolhotat Ebba?"
"Vet du inte det, det vet ju alla. Du måste ha dåligt minne"
Dags för Ebbas sekt att sluta anklaga andra för att vara lögnare och börja backa upp sina påståenden med annat än mer påståenden.
Men det gör ni aldrig.
Börja med polisförhöret du nyss satt och citerade eller för all del vem fan den där Barry var. Du verkade ju ha stenkoll