2021-05-16, 13:11
Medlem

Mytomanen Håkan Bergmark utmanade Stefan Löfven ..
Med sina enorma beskattade inkomster, men som hamnade hos Kronkalle istället.
(obs. samma gamla stickade tröja som fortfarande)

Februari 2021 - Blå-Gula-Korset
https://www.youtube.com/watch?v=CZr7UzmkXy8

Hur räknade HB här ..
Senast redigerad av SKIL 2021-05-16 kl. 13:19.
Citera
2021-05-16, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Bara om du inte blir en ny Bergmark.
Man blir väl vad man vill , Håkan är väl bra på så sätt att han provoserar något som du inte klarar så bra..
Att han med flera öppnar ögonen för folk att något är fel på vårt samhälle är också bra!
Senast redigerad av KIBy 2021-05-16 kl. 13:17.
Citera
2021-05-16, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Man blir väl vad man vill , Håkan är väl bra på så sätt att han provoserar något som du inte klarar så bra..
Att han med flera öppnar ögonen för folk att något är fel på vårt samhälle är också bra!

Finns alltid något positivt, håller med dig
Citera
2021-05-16, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Du har rätt. Svenska är mitt fjärde språk. Däremot tror jag du har svårt att tolka ironi. 🤣 nåja, det är helt ok vara avis 😘

Stoppa du upp din långsökta ironi där bak.
Citera
2021-05-16, 13:26
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL

Mytomanen Håkan Bergmark utmanade Stefan Löfven ..
Med sina enorma beskattade inkomster, men som hamnade hos Kronkalle istället.
(obs. samma gamla stickade tröja som fortfarande)

Februari 2021 - Blå-Gula-Korset
https://www.youtube.com/watch?v=CZr7UzmkXy8

Hur räknade HB här ..

”Surt intjänade och beskattade medel” mjorå...
Citera
2021-05-16, 13:44
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Reflexväst på reflexjacka var det och de urtvättade svarta jeansen impregnerade med brakskitar. Att han som tjänar så mycket inte kan köpa sig lite nya kläder ? Helt fantastiskt.

Merparten skickas säkerligen vidare till E4F och sektledaren "Tobbe Larsson". HB blir mao en sorts skatte-målvakt för sektens tiggeri.
Citera
2021-05-16, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
”Surt intjänade och beskattade medel” mjorå...

Från det till inga verktyg så att man kan knalla till jobbet.
Gick rätt fort.
Inte konstigt kfm kommer och knackar på när man skryter om att man kan tänkas skänka bort 180.000:-,visserligen inga pengar som finns,men kfm är skyldig att undersöka saken närmare,var visst en grundlig genomgång av båten.

Ingen vidare reklam han gör för det företag han påstår sig arbetat åt, visade upp loggan i en video,tryckte upp företagsloggan framför kameran,akustiktak någonting,framgår tydligt i videon.
Undrar vad det företaget tycker om denna gratisreklam?
Ett företag som låter personalen stanna hemma pga att kfm beslagtagit verktygen.
Inte troligt alls,men ändå dålig reklam.
Att inte HB är orolig någon tar kontakt med detta företag och berättar hela historien kan jag bara inte fatta?
Det är så lätt att slå hål på hans olika påhittade historier.
Så speciellt smart är han inte,inte heller hans sektmedlemmar.
HB lyckades på något jävla underligt vis flytta fokus från sin skatteskuld till att allt var en enda kordinerad attack på det fria ordet,och vips så tänkte inte en enda lärjunge på oraklets personliga misskötta skatteskulder.
Säger inte bara lite om prenumeranterna.
Senast redigerad av Kho71 2021-05-16 kl. 14:26. Anledning: Stavfel
Citera
2021-05-16, 14:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy

Provocerar med c. Vad vet du om min förmåga till det. Det finns inget positivt med att gå ner sig som han i alkoholism och ljuga för att swishhorandet ska finansiera missbruket. Inget positivt med att ha sina gamla urtvättade kläder i plastpåsar och vara hemlös. Det enda han åstadkommer är att dra ett löjets skimmer över dissidenter.
Citera
2021-05-16, 14:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Merparten skickas säkerligen vidare till E4F och sektledaren "Tobbe Larsson". HB blir mao en sorts skatte-målvakt för sektens tiggeri.

Har du något som styrker det eller känns det bara så ?
Citera
2021-05-16, 15:47
Medlem
Citat:
Provocerar med c. Vad vet du om min förmåga till det. Det finns inget positivt med att gå ner sig som han i alkoholism och ljuga för att swishhorandet ska finansiera missbruket. Inget positivt med att ha sina gamla urtvättade kläder i plastpåsar och vara hemlös. Det enda han åstadkommer är att dra ett löjets skimmer över dissidenter.

Fast det du nämner är ju negativa saker.
Citera
2021-05-16, 16:28
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Har du något som styrker det eller känns det bara så ?

I någon video sa HB att han skickar vidare det mesta till blågula korset. I sekter brukar pengarna transporteras till toppen. Enda nyttan E4F har av HB, såvitt jag kan se, är som skatte-målvakt och tiggare.

Vi får se, min gissning är att han får en jäkla stor skatteskuld. Även swish-pengarna han betalade fogden med är skattepliktiga.
Citera
2021-05-16, 18:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
I någon video sa HB att han skickar vidare det mesta till blågula korset. I sekter brukar pengarna transporteras till toppen. Enda nyttan E4F har av HB, såvitt jag kan se, är som skatte-målvakt och tiggare.

Vi får se, min gissning är att han får en jäkla stor skatteskuld. Även swish-pengarna han betalade fogden med är skattepliktiga.

Ok. Jaså kan det vara. Han är målvakt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in