Jag tycker att herr Bergmark verkar vara en mycket sympatisk homeo sapiens. Är det bara jag som funderar på hur ofta han byter underkläder? Jag kan ju inte tänka mig att han skulle vara så välkommen i gemenskapen om det cirkulerat en äcklig odör runt honom. Undrar vad han kör för modell på kallingarna. Boxer? Eller typ klassisk tros-modell.
Jag funderar på att skicka honom några lådor rödvin. Men till vilken adress? Någon som skulle kunna åta sig uppdraget att spana på HB en dag för att se var bunkern ligger?
Jag tycker att herr Bergmark verkar vara en mycket sympatisk homeo sapiens. Är det bara jag som funderar på hur ofta han byter underkläder? Jag kan ju inte tänka mig att han skulle vara så välkommen i gemenskapen om det cirkulerat en äcklig odör runt honom. Undrar vad han kör för modell på kallingarna. Boxer? Eller typ klassisk tros-modell.
Jag funderar på att skicka honom några lådor rödvin. Men till vilken adress? Någon som skulle kunna åta sig uppdraget att spana på HB en dag för att se var bunkern ligger?
Swish gör jobbet direkt.
Direkt till kontot,HB till bolaget,vin i friggeboa.
Swish min vän !
Undrar om det är imorgon vi får veta hur det gått med fartyge...båten?
Olidligt spännande!
Vem hinner först?
HB med pengar så att båten följer med hem.
Eller går den direkt ut på aktion för hugade spekulanter.?
Själv så ser jag gärna att han får igen båteländet.
Men har han verkligen hunnit att samla ihop dessa pengar?det rörde sig om över 30-tusen för att kunna kvittera ut sina prylar +båten.
Spännande som sagt!