Citat:
Ursprungligen postat av
ParMobil
Det var väldigt försiktigt uttryckt.
Vaccinhatande mongoloider skulle jag säga.
Samma jävla idioter som vägrar vaccinera sina barn mot ex mässlingen. Argumentet är då ”det dör ju ingen i mässlingen längre”
De klarar inte att se kopplingen mellan våra vaccinationer och de uteblivna dödsfallen..
Dog det några i mässlingen i vår välmående, utvecklade del av världen innan vaccinationerna drog igång?
Tycker Ni ska ställa den frågan till de i 50-års åldern och uppåt, de om några borde veta hur många av deras skolkamrater som aldrig kom tillbaka efter mässlingen...
Ingen i min stora släkt visste någon som dog i mässlingen, ingen visste heller om någon som inte haft mässlingen som barn så det var inte bara tur involverat...samma med röda hund förresten, som de för övrigt kallade ett skämt och skönt att få vara hemma från skolan lite extra.
Men, Ni har sannolikt rätt i sak, sars cov2 kommer, precis som mässlingen, tillhöra de virus vi får lära oss leva med och då har Ni valet att vaccinera Er eller på naturligt sätt "uppdatera" Ert immunsystem, vilket Ni väljer tänker inte jag stå här och bestämma...
Datan ÄR tydlig, sars cov2 är inget problem i den friska arbetsföra gruppen av befolkningen, långt över en miljon svenskar kan inte ha fel.