2021-05-07, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locals
Värt att köpa in sig nu eller är det försent? Vad tror ni?

Jag skulle inte köpa just nu. Men å andra sidan tänkte jag samma på 70. Men stor chans att vinsthemtagningar sker snart och trenden faller.

Men försent är det absolut inte om du tror på kommande studier. Men tror att det blir köptillfälle efter liten rekyl snart.
Citera
2021-05-07, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mottin
Jag skulle inte köpa just nu. Men å andra sidan tänkte jag samma på 70. Men stor chans att vinsthemtagningar sker snart och trenden faller.

Men försent är det absolut inte om du tror på kommande studier. Men tror att det blir köptillfälle efter liten rekyl snart.

Tack mannen. Tror jag håller mig lugn en stund och ser vad som sker
Citera
2021-05-08, 03:42
Medlem
SynAct har varit min bästa aktie helt klart! Jag äger och ökar på då och då. Inget kan stoppa SynAct. Mitt största innehav och det bästa.
Citera
2021-05-10, 14:35
Medlem
Hade löjligt fel att vi skulle få det kämpigt att komma förbi satta riktkursen på 72:-. Man kan slänga det tekniska i papperskorgen just nu. Synacts uppvärdering sker nu som vi alla ser. När och OM en rekyl kommer kan ingen svara på. Marknaden bestämmer, och det kan ingen veta förrän vi har fått svaret.

Det som talar emot en rekyl är givetvis att det ligger massvis i pipeline. Tiden talar även för oss aktieägare. Skulle en dipp komma lär den både vara liten och handlas upp återigen relativt snabbt.
De få som då kommer få köpa in sig på lägre nivåer blir väldigt få. Däremot kommer det finnas många som säljer bort sig.

Ska man försöka analysera så finns det en liten grundregel, sälj aldrig på dessa uppgångar, det lönar sig sällan att försöka slå marknaden genom att "tajma" den. Rid vågen så länge det går.
Citera
2021-05-12, 15:21
Medlem
Ny indikation i samarbete med Örebro universitet. Det fina med Synact och AP1189 är att inflammation är vanligt förekommande i många sjukdomar. Potentiell marknadsstorlek är ju svårestimerad för att uttrycka mig diplomatiskt.

https://synactpharma.com/en/synact-pharma-partners-with-orebro-university-to-study-cardiovascular-disease/
Senast redigerad av HammerStrike 2021-05-12 kl. 15:47.
Citera
2021-05-13, 23:21
Medlem
Hahahahaha... haa ha ha ha.. ha ha ha....
Fan va roligt att ens nedlagda tid på att läsa allt som finns om en massa bolag (synact, diamyd, cereno osv.) och sen pytsa in efter vad man tror på, ger så fruktansvärt bra utdelning.

Grattis alla som äger synact.

Ps. Om ni går med i Discorden får ni ett övertag över resten av marknaden.
Tex. Saker Som att kursen imorgon kommet ta ytterligare ett steg upp tack vare ny information som inte resten av marknaden har än
Citera
2021-05-14, 16:37
Medlem
stockcocks avatar
https://www.youtube.com/watch?v=hHUbLv4ThOo
Citera
2021-05-14, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock

Ironiskt att du ibland poängterar att du är mogen i ditt sätt att diskutera och önskar att andra är det. Men du som enligt dig själv är påläst osv tycker att det är oväntat att folk tar hem vinster efter 100% på en månad? Eller är du så ledsen att du inte hoppade på tåget att du njuter av att en veckas ökning försvann?

Folk är korkade och jagar momentum och det vi ser här är ett korkat flockbeteende. Det finns ingen annan anledning att så många säljer på en positiv nyhet.
Citera
2021-05-14, 16:59
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mottin
Ironiskt att du ibland poängterar att du är mogen i ditt sätt att diskutera och önskar att andra är det. Men du som enligt dig själv är påläst osv tycker att det är oväntat att folk tar hem vinster efter 100% på en månad? Eller är du så ledsen att du inte hoppade på tåget att du njuter av att en veckas ökning försvann?

Folk är korkade och jagar momentum och det vi ser här är ett korkat flockbeteende. Det finns ingen annan anledning att så många säljer på en positiv nyhet.

Får lite Rednex-vibbar av låten. Du också?
Citera
2021-05-14, 17:14
Medlem
bajssprutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Untz untz untz, du känner allt mina guilty pleasures för trashig musik att skinka på groggluder till.
Skål din dekadente djävul, och du har alldeles rätt. "It´s about to go down, im yelling timber!"

Jag tror inte på framtiden, medtech eller mänskligheten så jag kan räknas som en permabjörn på området.
"The planet is fine, it´s the people that are fucked." - George Carlin
Senast redigerad av bajssprutan 2021-05-14 kl. 17:43.
Citera
2021-05-14, 17:50
Medlem
CHleames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Z.a-z.0-9.och-.
Hahahahaha... haa ha ha ha.. ha ha ha....
Fan va roligt att ens nedlagda tid på att läsa allt som finns om en massa bolag (synact, diamyd, cereno osv.) och sen pytsa in efter vad man tror på, ger så fruktansvärt bra utdelning.

Grattis alla som äger synact.

Ps. Om ni går med i Discorden får ni ett övertag över resten av marknaden.
Tex. Saker Som att kursen imorgon kommet ta ytterligare ett steg upp tack vare ny information som inte resten av marknaden har än

"Det är lustigt, det får man ändå ge dig.
Att orka vända tillbaka efter varenda varning/temporär avstängning, visar ändå på nån sorts styrka."

Kul och se dig igen.
Naturligtvis är det så att marknaden nyktrar till förr eller senare vad det gäller värdering kontra studiefas.
Att sekten sedan kan fabulera fritt om nya indikationer står SynActs Discord fritt.
Dock skall studier finansieras och SynAct har ingen kassa förbi Fas IIa inte ens för alla studier de har sjösatt att då starta nya är dårskap.

Nästa NE kommer !
Citera
2021-05-14, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHleame
"Det är lustigt, det får man ändå ge dig.
Att orka vända tillbaka efter varenda varning/temporär avstängning, visar ändå på nån sorts styrka."

Kul och se dig igen.
Naturligtvis är det så att marknaden nyktrar till förr eller senare vad det gäller värdering kontra studiefas.
Att sekten sedan kan fabulera fritt om nya indikationer står SynActs Discord fritt.
Dock skall studier finansieras och SynAct har ingen kassa förbi Fas IIa inte ens för alla studier de har sjösatt att då starta nya är dårskap.

Nästa NE kommer !
Ja kursen steg ju efter senaste lyckade emissionen så det lär inte va några problem den dagen det behövs. Vi snackar ju inte lallar-bolag liknande Diamyd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in