2021-05-14, 18:18
Medlem
CHleames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annabooksvader
Ja kursen steg ju efter senaste lyckade emissionen så det lär inte va några problem den dagen det behövs. Vi snackar ju inte lallar-bolag liknande Diamyd
Ja kursen har stigit runt 10% dagligen rätt länge på ingenting.
Låga GAV säljer och höga GAV köper in sig.
Nu förstår du och många med dig inte det resonemanget.
Nu försöker du jämföra med ett annat biotech som har en finansierad Fas III osv med SynAct som har nästan slut på sin kassa när Fas I/IIa börjar bli utvärderad om 9 månader och om Top-Line-Resultaten är lovande kan Fas IIb påbörjas om ca 15 månader. Förutsatt att NE blev tecknad.
Citera
2021-05-14, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHleame
Nu försöker du jämföra med ett annat biotech som har en finansierad Fas III osv med SynAct som har nästan slut på sin kassa när Fas I/IIa börjar bli utvärderad om 9 månader och om Top-Line-Resultaten är lovande kan Fas IIb påbörjas om ca 15 månader. Förutsatt att NE blev tecknad.
Wow vilket geni du är! ”Låga gav säljer och höga gav köper in sig” Ja lite en förutsättning i ett stigande bolag, lite svårt att som ny ägare köpa in sig på lågt gav liksom. För övrigt gulligt att du tror att diamyd har tillräcklig finansiering för fas3😂
Citera
2021-05-14, 19:27
Medlem
Citat:

Fas2a inte Fas I/IIa.

"Utvärderad om 9 månader", kan du inte ens räkna på fingrarna? Topline kommer i slutet av Q3. "and topline data will be available by end of Q3 2021." Alltså ca 4,5 månader bort.

Målet är att sälja till BP efter positiva topline data, inte driva vidare fas 2b i egen regi. Men även om de gör det själva så kommer en framtida riktad emission göras på en betydligt högre kurs med minimal utspädning. Detta kommer givetvis leda till ett avsevärt högre exitpris.
Win/win scenario.

Istället för att du slösat så mycket av ditt liv på skitsnack i detta forumet så kunde du köpt in dig istället och tjäna stora pengar som oss andra. Men du väljer att förbli bitter, baktala bolag du inte äger, och titta på från sidlinjen?
Citera
2021-05-14, 21:45
Medlem
CHleames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eruannon
Fas2a inte Fas I/IIa.

"Utvärderad om 9 månader", kan du inte ens räkna på fingrarna? Topline kommer i slutet av Q3. "and topline data will be available by end of Q3 2021." Alltså ca 4,5 månader bort.

Målet är att sälja till BP efter positiva topline data, inte driva vidare fas 2b i egen regi. Men även om de gör det själva så kommer en framtida riktad emission göras på en betydligt högre kurs med minimal utspädning. Detta kommer givetvis leda till ett avsevärt högre exitpris.
Win/win scenario.

Istället för att du slösat så mycket av ditt liv på skitsnack i detta forumet så kunde du köpt in dig istället och tjäna stora pengar som oss andra. Men du väljer att förbli bitter, baktala bolag du inte äger, och titta på från sidlinjen?
Medicinska studier benämns på ett vedertaget sätt och genomförs enligt fastlagd norm. Men det kräver vi inte att du ska veta, det räcker att vi förstår att du låter dig informeras genom Discorden.

Discorden har beslutat sig för att BP genast efter Top-Line-Resultat ska lösa in SynAct. SynAct däremot rekryterar personal för genomförande av Fas IIb.
Bra att du redan insett att ytterligare NE kommer och då påbörjas Fas IIb tidigast om 9 månader.

Redan sålt björnskinnet? Utan att ens sett björnen !

”Topline kommer i slutet av Q3. "and topline data will be available by end of Q3 2021."”

Du menar att Top-Line-Resultat och Top-Line-Data kommer samtidigt eller kan du inte de olika begreppen? (Top-Line-data är ett nyuppfunnet uttryck som endast SynActs Discord vet innebörden av)
Citera
2021-05-14, 22:15
Medlem
Citat:
Medicinska studier benämns på ett vedertaget sätt och genomförs enligt fastlagd norm. Men det kräver vi inte att du ska veta, det räcker att vi förstår att du låter dig informeras genom Discorden.

Discorden har beslutat sig för att BP genast efter Top-Line-Resultat ska lösa in SynAct. SynAct däremot rekryterar personal för genomförande av Fas IIb.
Bra att du redan insett att ytterligare NE kommer och då påbörjas Fas IIb tidigast om 9 månader.

”Topline kommer i slutet av Q3. "and topline data will be available by end of Q3 2021."”

Du menar att Top-Line-Resultat och Top-Line-Data kommer samtidigt eller kan du inte de olika begreppen? (Top-Line-data är ett nyuppfunnet uttryck som endast SynActs Discord vet innebörden av)
Ursäkta mig! Men borde inte top line resultat och top line data vara samma begrepp. Data brukar väll vara resultat eller fakta? Rätta mig gärna om jag har fel!
Citera
2021-05-14, 22:21
Medlem
Citat:

(Top-Line-data är ett nyuppfunnet uttryck som endast SynActs Discord vet innebörden av)
Du drar grejer ur röven som vanligt, här har du ett ex där detta ”nyuppfunna” uttryck används: https://news.cision.com/vicore-pharma-holding-ab/r/vicore-pharma-reports-positive-top-line-data-from-the-attract-clinical-study-in-patients-with-covid- ,c3250700
Men för all del, fortsätt ditt asperger-malande och investera i Diamyd(-13%) Stayble(-25%) Optifreeze(-4,33%) så fortsätter vi andra tjäna pengar, lycka till gubben!
Citera
2021-05-14, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annabooksvader
Du drar grejer ur röven som vanligt, här har du ett ex där detta ”nyuppfunna” uttryck används: https://news.cision.com/vicore-pharma-holding-ab/r/vicore-pharma-reports-positive-top-line-data-from-the-attract-clinical-study-in-patients-with-covid- ,c3250700
Men för all del, fortsätt ditt asperger-malande och investera i Diamyd(-13%) Stayble(-25%) Optifreeze(-4,33%) så fortsätter vi andra tjäna pengar, lycka till gubben!
Nej! Jag håller inte med dig att dra in Aspergers i detta sammanhang. Vilken data hade vi haft utan det? Elon Musk tex. har gått ut med att han har det. Men SynAct är lätt att se om man tolkar datan rätt. Risken finns där men är mindre då det handlar om en förbättring av ett nuvarande läkemedel snarare än ett helt nytt! Allt bäst i kväll!
Citera
2021-05-14, 22:28
Medlem
Citat:

Du verkar aktivt ha valt att inte läsa på om SynAct. Ditt fyrkantiga tankesätt säger dig att ett bolag innan topline i fas 2A har max ett värde på ca. 25 kr? Rätta mig om jag har fel. Du är säkert förvånad över att du som ignorerar forskningen ligger omkring 300 % fel i din riktkurs, men vi som har gjort vår hemläxa och inte tror på alla fas-2-bolags lika värde är nog inte förvånade.

Vi ägare är fulla av beundran för hur forskningen och bolagets sköts. Det verkar vara helt ovidkommande för er som inte har investerat. Således blir er kritik lika lätt bortviftade som myggor i styv kuling. Jag skulle uppskatta lite kritik emot kärnverksamheten, men det är väl för mycket begärt...
Citera
2021-05-14, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trxhobit
Nej! Jag håller inte med dig att dra in Aspergers i detta sammanhang. Vilken data hade vi haft utan det? Elon Musk tex. har gått ut med att han har det. Men SynAct är lätt att se om man tolkar datan rätt. Risken finns där men är mindre då det handlar om en förbättring av ett nuvarande läkemedel snarare än ett helt nytt! Allt bäst i kväll!
Det jag menar är att vi har mycket data tack vare individer som har aspergers eller autism och jag kan tänka mig att det även gäller för SynAct Pharma. I övrigt får jag tacka för en fin och eldig diskussion här i kväll! Aspergers är något positivt för mig i många sammanhang. Lev väl nu mina vänner!
Citera
2021-05-14, 23:15
Medlem
Arsenaln1clubs avatar
Lite gamestop över den här aktien, massa "apes" pumpar upp kursen på discord och lockar in flera och alla manar på varandra att hålla i akten. Blir kul att se hur högt den pumpas innan folk inser att börsvärdet är skyhögt. Tidig fas 2 ska inte värderas som bolag som gått klart fas 3. Så resonerar jag iallafall.
Citera
2021-05-14, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenaln1club
Lite gamestop över den här aktien, massa "apes" pumpar upp kursen på discord och lockar in flera och alla manar på varandra att hålla i akten. Blir kul att se hur högt den pumpas innan folk inser att börsvärdet är skyhögt. Tidig fas 2 ska inte värderas som bolag som gått klart fas 3. Så resonerar jag iallafall.
Hum...men då drar du alla bolag över en kam och bortser från individuella fakta och värde faktorer givet marknadens tolkning av data och dessa faktorer. Vad avser Discorden är där inte mer entusiasm än i andra vad jag kan se. Nej! Jag tror marknaden är rätt på denna. Det är lätt att feltolka något som huausse när det handlar om data och fundamenta.
Citera
2021-05-14, 23:46
Medlem
Arsenaln1clubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trxhobit
Hum...men då drar du alla bolag över en kam och bortser från individuella fakta och värde faktorer givet marknadens tolkning av data och dessa faktorer. Vad avser Discorden är där inte mer entusiasm än i andra vad jag kan se. Nej! Jag tror marknaden är rätt på denna. Det är lätt att feltolka något som huausse när det handlar om data och fundamenta.

Ja det är spännande med olika åsikter, vi får se hur det blir framöver. Självklart kan det vara så att allt är rätt och rimligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in