Citat:
Förstår, men ser inte att du kunnat påvisa något exempel där någon form av uppenbar manipulation begåtts sedan du började skriva i tråden. Att man deltar i en riktad emission, det är inget man troligtvis kan tvinga sig till. Ett bolags ledning och styrelse måste godkänna detta, hur ser du på den biten? Du tänker att en riktad emission skall göras till en premie, förstår inte vad du menar med ''låga GAV''. Alternativet verkar vara konkurs för bolagen enligt det du skriver? Vad är då bäst, låta bolaget gå i konkurs där flera 1000 investerare får se sina besparingar gå upp i rök eller att ett antal investerare kommer in och räddar bolaget?
Enligt dina inlägg verkar du ha inriktat dig på ett fåtal investerare där något otalt verkar finnas på ett personligt plan. Är det inte bäst att du skickar in bevis till EBM/FI och låter de ser över ditt material om du nu har något istället för att du skall förstöra tråden med snack om homofobi och könsorgan som inte alls har något med SynAct Pharma att göra?
Enligt dina inlägg verkar du ha inriktat dig på ett fåtal investerare där något otalt verkar finnas på ett personligt plan. Är det inte bäst att du skickar in bevis till EBM/FI och låter de ser över ditt material om du nu har något istället för att du skall förstöra tråden med snack om homofobi och könsorgan som inte alls har något med SynAct Pharma att göra?
Jag är ingen dömande "jury" eller agerar domstol. Detta får EBM hantera, dessa har större verktyg än vad jag har. Det jag gör är att diskutera kring det hela för att försöka få igång en frågeställning. Jag tror innerligt på att en genuin kursökning är det som gynnar varje AB bäst. Det ska finnas grund att stå på, och att man som långtidsmässigt investerare inte köper "grisen i säcken".
EBM får ju självklart ta itu med det hela och kika på det närmre. EBM har intresse och möjligheter i att utreda om eventuell börsmanipulation skett. Frågar du mig så är det solklart.
Det finns ingen homofobi här, jag tar enbart upp det storägaren "Milad" skrev, vilket jag tyckte var lite över gränsen. Denne hade fantasier om att jag och användaren Kiroba skulle sitta på hans penis. Huruvida man är homosexuell eller inte och har fantasier, lämna det gärna utanför debatten. Jag har absolut inget problem med att Milad, Zeze, Parasit och flera storägare är homosexuella. Jag älskar bögar, världens mest sköna och genuina personer.
Speciellt nu när kassan är säkrad för en ganska bra tid framöver.