2021-05-05, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHleame
Ojdå
SynAct rekryterar dyra medarbetare i ledningsgruppen.
Måste utöka studier för att nå 90% sannolikhet att nå nästan statistisk signifikans.
Kassan är tveksamt om den duger till bättre listnotering

Nya medarbetare till ledningsgruppen, varför?
För att BP likt bilhandlaren sparkar lite på däcken och säger egentligen är det negativt värde men . .

Snart kommer NE och SynActs duktiga ledning tillkännage att de tänker driva studierna förbi Fas IIb i egen regi då det ger bättre exit.

Den duktiga och drivna ledningen vet inte bara hur de ska hantera BP utan även hur de ska informera Discordsekten med E-mailsvar som Discordens medlemmar tolkar fritt.
En gång i tiden gjorde WNT samma manöver, utvald skribent i Placera AB fick agera informell informationskanal. Den sittande VD då var Dansk. Bara att titta i grafen så ser ni ATH 74 SEK för WNT.
Kontraindikatorn har talat! Bara göra tvärt emot vad CHleame/Läderbögen/Kiroba gör så blir du förmögen😁
Citera
2021-05-05, 14:14
Medlem
Upp med hakan, grabbar och dysterkvistar, och njut av hur ledningen spelar matchen.

https://www.avanza.se/placera/telegram/2021/05/05/synact-pharma-synact-pharmas-styrelseordforande-den-utokade-studien-okar-ap1189s-attraktionskraft.ht ml
Citera
2021-05-05, 14:16
Medlem
CHleames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHleame
Ojdå
SynAct rekryterar dyra medarbetare i ledningsgruppen.
Måste utöka studier för att nå 90% sannolikhet att nå nästan statistisk signifikans.
Kassan är tveksamt om den duger till bättre listnotering

Nya medarbetare till ledningsgruppen, varför?
För att BP likt bilhandlaren sparkar lite på däcken och säger egentligen är det negativt värde men . .

Snart kommer NE och SynActs duktiga ledning tillkännage att de tänker driva studierna förbi Fas IIb i egen regi då det ger bättre exit.

Den duktiga och drivna ledningen vet inte bara hur de ska hantera BP utan även hur de ska informera Discordsekten med E-mailsvar som Discordens medlemmar tolkar fritt.
En gång i tiden gjorde WNT samma manöver, utvald skribent i Placera AB fick agera informell informationskanal. Den sittande VD då var Dansk. Bara att titta i grafen så ser ni ATH 74 SEK för WNT.
12:10 Måste SynActs ledning gå ut genom nyhetsbyrån finwire i en slags dementi hur dåligt designade deras studier är och att BP inte är intresserade av studier utan signifikans.

”När vi pratar med potentiella partners vill de se så många patienter som möjligt.”

Bara att läsa igenom listan dåliga punkter. 12:10 nyheten är inte PM baserad, för att se vad som är under all kritik i Q rapporten.

Ja nog spelar alltid ledningen matchen med aktieägarna. Aktieägarna tror ledningen spelar matchen med BP.
Senast redigerad av CHleame 2021-05-05 kl. 14:19.
Citera
2021-05-06, 14:35
Medlem
Om nu ledningen spelar en match mot övriga aktieägare borde de knappast ha låst sina egna aktier va? Din teori faller på eget grepp, tror jag även du kan se.

*som att spela fotboll utan varken ben eller armar. Eller menar du att de vinner matchen genom att se sitt egna innehav gå upp i rök utan att kunna agera?
Senast redigerad av HuddingeHood 2021-05-06 kl. 14:59.
Citera
2021-05-06, 15:03
Medlem
Arsenaln1clubs avatar
Otrolig kurs, knappt någon omsättning och ändå rusar den uppåt månad efter månad. Obefintliga vinsthemtagningar. Snart dyrare än Hansa Biopharma haha!

Sveriges GME, alla håller och ingen säljer. Hur ska detta sluta? Kan tänka mig att alla småsparare har dollartecken i ögonen.

Kejsarens nya kläder.
Citera
2021-05-06, 21:02
Medlem
Biotechinvs avatar
Varför köpa en Toyota nu när du kan köpa en Ferrari om några månader?
Det är väldigt imponerande att i princip samtliga stora ägare i bolaget inte avyttrar aktier. Styrka utan dess like.

Är glad att jag tog position vid 55 kr. Det finns fortfarande utrymme för en större uppvärdering om man har missat att ta position.
Senast redigerad av Biotechinv 2021-05-06 kl. 21:09.
Citera
2021-05-06, 21:27
Medlem
Hur vet du att ingen av de större ägarna inte skalat av? Och varför på något sätt skulle det vara imponerande om de inte gjort det?
Du har säkert sett massa köp, precis som någon faktiskt har guldbyxor. Om du försöker, kan det vara så att någon sålt utan att berätta det för en eventuell discord men stoltserar med sina köp, precis som de vill göra sken av att bära guldjeans?

Och varför skulle någon sälja av de stora, för den delen ens behöva känna sig tvungen att bedyra att de inte gjort det. Kursen är på långa vägar inte ens nära discordens egna riktkurs på 199:-.

Många skulle mått bra att sluta hålla andra i handen, speciellt när denna mer liknar en fullblods narcissist mer än något annat.
Citera
2021-05-06, 22:17
Medlem
Biotechinvs avatar
Hört talas om holdings? Jag har jämfört mot föregående kvartal. Att vissa framstående investerare inte avyttrar fast de har gjort vinster på 10, 20 och 30 miljoner är imponerande. Dessa beslut bygger givetvis på något? Kanske att den preliminära datan ser ruggigt bra ut?
Citera
2021-05-06, 22:40
Medlem
Om du läser igen kan du säkert läsa att jag inte har ifrågasatt Synact eller dess framtida framgång.
Jag brukar bygga mina beslut efter andra saker än vad andra privatinvesterare gör. Men det är väl jättebra att det finns en discord som berättar vad ni ska göra och tro.
Att du tror att Holdings visar hela sanningen säger en del.

Lycka till med er investering
Citera
2021-05-06, 23:37
Medlem
Värt att köpa in sig nu eller är det försent? Vad tror ni?
Citera
2021-05-06, 23:45
Medlem
Beror på din tidshorisont och förväntade avkastning som alltid. Som alla forskningsbolag hänger allt på studierna. Sitter dem är dagens kurs ingenting.
Citera
2021-05-07, 09:47
Medlem
I dagsläget väger jag två perspektiv mot varandra: a) ledningens track record och min bedömning av hur de spelar matchen & de data vi sett för molekylen mot b) det faktum att vi har ett stort antal nybörjare och förhoppningsfulla investerare på båten & en fantastisk kursuppgång senaste tiden.

Hittade caset 2017, gick in med en nettoårslön när vi var färre än 1000 ägare på Avanza, sitter med en uppgång på 800% och följer det noga med 85% av originalinvesteringen kvar.

Jag stannar kvar då caset fortfarande har gamechangerpotential. De som bara skummar på ytan och ser perspektiv b) gör en annan bedömning.

Med det sagt: tack för den fina underhållning denna tråd ger mig! En fantastisk inblick i hur olika perspektiv och erfarenhet vi har som investerare och vad som driver oss: resultat eller känslor.

Om något år får vi se vem som läste caset rätt och blev snuskigt rik.
Senast redigerad av HammerStrike 2021-05-07 kl. 10:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in