Citat:
Ursprungligen postat av
Spakur
Jag citerade ordagrant, sluta skräpa ner denna tråd med att förbeka samma fakta du får svart på vitt, gång på gång.
Hon snyftade och gav sitt löfte om att hon såklart inte ska tvinga en gammal man att sälja sin gård om han inte vill, samtidigt som hon vässar upp sina juridiska tvångsmedel.
En av Sveriges bäst betalda politiker och KDs partiledare.
Dina ord är inte hela sanningen vilket du verkligen förnekar in i det sista,, oavsett hur många gånger du ljuger kommer jag att citera dig med sanningen.Enligt dig vaktar jag ju tråden och har inget jobb. Så du kommer inte undan med att smutsa ner tråden och omöjliggöra det fria ordet.
jag har kopierat henes text som du citerade från och endast tog med hälften och uteslöt detta:
Att hon har agerat i god tro och självfallet inte genomföra affären om han skulle vara att betrakta som inkapabel att fatta beslut, tvärtemot hur jag och andra uppfattat honom.
Sedan gömde sig Esb och kom inte till avtalad tid eller förklarade sig utan drog med 390000:- i hanpeng, samt inte var villig att stå för sina kostnader enligt avtalet.
Klart hon blev tvingad att anmäla efter mer än 2 månader som han undanhöll sig från att kontakta henne eller möjliggjode ett bryt av avtalet, detta trots att han både visste att han av fri vilja samt utan tvång sålt huset till henne samt gett sitt kontonr där hon satte in hanpengen och nycklar till huset.
Han gick till Expressen och bölade att han minsan inte mins att han skrivit på samt att det var för lågt pris eller att han inte såg i månskenet kl 15:00. I augusti.
Allt detta för att hänga ut henne och med det få henne att backa i affären och därmed förlora 390 000:- samt andra utlägg såsom värdering röjning Anticimex.
Vilken fuling dom försökte med men EB synade med besked.
Föfövrig har vi förstått att du är avudsjuk på hennes lön efter som du hela tiden måste påpeka detta.