Citat:
En som heter Lars har gett ”Peter A Bygg och Fastighets AB” fem stjärnor på Dorunner. Det är alltså det enskilda AB:t som står som namn. Men sedan i loggan så står det ”Peter A. Byggfirma”. I omdömet skriver denne Lars positivt omdöme om ”PA bygg”. Är det ”PA byggfirma” - bifirman till ”Skate shop by Scarlett Andersson” - som Lars anlitat? Eller har offert, faktura osv kommit från ”Peter A Bygg och Fastighets AB” som har ett annat organisationsnummer? (”Peter A Bygg och Fastighets AB” är fristående AB men eventuellt ett dotterbolag till skridsko-shoppen.)
Är det viktigt för en kund att ha klart för sig vilket av företagen kunden anlitar eller spelar det ingen större roll med tanke på stt det ändå är samma firma/företag i praktiken, liksom?
”Inbyggnad av glasparti
Av Lars
2020-11-15
via Öppna upp fasad för att installera ett glasparti/skjutdörr, Kungsängen
Vi tackade ja för att få ett förslag från PA bygg och redan dagen efter var de ute och inspekterade jobbet. Proffsigt bemötande, ordning och reda, offert via digital signering. Jobbet blev mycket väl utfört med önskad noggrannhet.”
https://www.dorunner.se/f%C3%B6retag/peter-a-bygg-och-fastighets-ab-60064
Är det viktigt för en kund att ha klart för sig vilket av företagen kunden anlitar eller spelar det ingen större roll med tanke på stt det ändå är samma firma/företag i praktiken, liksom?
”Inbyggnad av glasparti
Av Lars
2020-11-15
via Öppna upp fasad för att installera ett glasparti/skjutdörr, Kungsängen
Vi tackade ja för att få ett förslag från PA bygg och redan dagen efter var de ute och inspekterade jobbet. Proffsigt bemötande, ordning och reda, offert via digital signering. Jobbet blev mycket väl utfört med önskad noggrannhet.”
https://www.dorunner.se/f%C3%B6retag/peter-a-bygg-och-fastighets-ab-60064
Det är ju rätt rörigt med vilket företag som gör vad. Konståkning och bygg går ju inte riktigt ihop kan jag ju tycka. Sen att det finns anmärkningar på företag som är registrerade på samma adress som dessutom heter nästan samma sak med samma VD i gör ju att jag inte skulle anlita något av dem.
Hoppas för Peter och barnens skull att det blir ordning på detta. Men mina förhoppningar är inte stora.

Total ADHD brud (som vanligt). Hon hade varit fin UTAN de jävla trashtatuerinarna.