2021-05-12, 14:50
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
En fågel viskade i mitt lilla öra att utposten snart offentliggörs i programmet och där får vi se ett välbekant ansikte, någon ingen hade räknat med kunde vara kvar i tävlingen 😉
Så jävla kul att få se övriga deltagares reaktioner som väldigt oväntat röstade ut denne.

Det är större chans att Adonis skriver ett inlägg som ej berör TS, gym eller sex, än att Utposten har existerat parallellt med Gränslandet.
2021-05-12, 14:51
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Som "väldigt oväntat röstade ut denne" tyder ju på Hayes. Alex var ju också oväntat men han är diskad. Wrenkler röstades ju inte ut. Jag tror fortfarande inte det finns en Utpost, utan kontakt med Gränslandet. I så fall borde även Anna och Elias (troligen diskad) ha varit där.

De lär nog inte ta in någon som åkt hem självmant: Wrenkler eller någon som har ordinerats av läkare att utgå dvs Lovisa. Utan finns Utposten kan det kanske finnas folk som har röstats ut och/eller har tävlats ut innan Gränslandet fanns. Då finns Hayes, musikern som liknar Rod Stewart, Viktoria eller Anna.

Jag tippar i så fall på Viktoria för hon röstades väl ut strax innan sammanslagningen och Gränslandet uppstod?
2021-05-12, 15:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Anki klagar på den sociala biten, undrar om hon börjar fundera på hur Alex och Wrenkler hade det.
Relevant fråga men jag tror inte att hon har tillräckligt med empati och självinsikt för det. Det räckte med att se hur hon tog Williams pizzabit ifrån honom för att inse att hon är första klassens egoist.
2021-05-12, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Relevant fråga men jag tror inte att hon har tillräckligt med empati och självinsikt för det. Det räckte med att se hur hon tog Williams pizzabit ifrån honom för att inse att hon är första klassens egoist.
Hon tyckte väl att han redan ätit för mycket och var bitter haha. Fast det är över gränsen att hon drog den ur hans hand.
2021-05-12, 15:17
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
De lär nog inte ta in någon som åkt hem självmant: Wrenkler eller någon som har ordinerats av läkare att utgå dvs Lovisa. Utan finns Utposten kan det kanske finnas folk som har röstats ut och/eller har tävlats ut innan Gränslandet fanns. Då finns Hayes, musikern som liknar Rod Stewart, Viktoria eller Anna.

Jag tippar i så fall på Viktoria för hon röstades väl ut strax innan sammanslagningen och Gränslandet uppstod?
Hoppas i så fall på Hays som verkar vara en skön typ men visst ja, jag anses ju som rasist här på fb för att jag är kritiskt till invandringspolitiken.

Den här veckan har f.ö. varit ett riktigt sömnpiller. 11 personer är kvar och snart ska dom ut en efter i rasande fart. Kunde det inte läggas in något moment som decimerade antalet kvarvarande under veckan i stället för att spara allt till sista veckan?
2021-05-12, 15:31
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Hoppas i så fall på Hays som verkar vara en skön typ men visst ja, jag anses ju som rasist här på fb för att jag är kritiskt till invandringspolitiken.

Den här veckan har f.ö. varit ett riktigt sömnpiller. 11 personer är kvar och snart ska dom ut en efter i rasande fart. Kunde det inte läggas in något moment som decimerade antalet kvarvarande under veckan i stället för att spara allt till sista veckan?

Känns lite mycket med 11 deltagare men minst 1 st ryker på Örådet och det kanske blir 2 st igen?! Sedan måste ju nästa vecka inbegripa tävlingar där de kanske får dra till Gränslandet de/den (om de är ett par ) som tävlar och blir sist i tävlingen i Robinson så att det blir någon slags Finaltävling i Gränsland osv. den kommande veckan mellan 4 - 5 stycken. Vinnaren i Gränslandet knatar tillbaka till Robinson och immun i närmsta Öråd.

Veckan därpå alltså efter nästa vecka och dess Öråd den 23 Maj --> är väl Finalveckan i Robinson

Nej tanken om att Utposten finns och att någon ska dyka upp och in i Robinson känns rätt avlägsen för de kommer att ha jämnt göra med alla tävlingar och Finalveckor både i Gränslandet och i självaste Robinson
2021-05-12, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Det är större chans att Adonis skriver ett inlägg som ej berör TS, gym eller sex, än att Utposten har existerat parallellt med Gränslandet.
Dvs totalt uteslutet!
2021-05-12, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny

Det måste ju vara Hayes, eftersom han väldigt överraskande röstades ut. Jag tror vi är många rasister härinne som tycker han är en av få trevliga man gärna skulle ta en öl med.
2021-05-12, 15:59
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Dvs totalt uteslutet!

Dagens garv. Satte proteinshaken i halsen.

Nu dax för gym. Sedan dagens avsnitt av Robinson. Off for a while.
2021-05-12, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

Det har ju hänt tidigare så varför är det omöjligt? Första gången du ser Robinson? Isåfall förstår jag att du tvivlar.
2021-05-12, 16:28
Medlem
Citat:
Det har ju hänt tidigare så varför är det omöjligt? Första gången du ser Robinson? Isåfall förstår jag att du tvivlar.
När har det hänt tidigare att någon suttit på Utposten i flera veckor utan att TV ens nämnt det? Det känns som att köra Big Brother utan kamera.
2021-05-12, 16:30
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:

Utposten fanns med 2019. Då startade det runt avsnitt 24-26 och man fick se scener därifrån från start.

Vi är snart på avsnitt 40. Bara två veckor kvar. Varför skulle det finnas en Utpost samtidigt som inte visat innehåll därifrån?
De mjölkar Gränslandet till sista proteinshake-droppe. Hade det funnits material från en Utpost hade de väl ändå använt det materialet.

Givetvis kan jag ha fel, men känns helt osannolikt att de skulle hålla en eventuell Utpost hemlig enbart för chockfaktorns skull. Så har inte produktionsbolaget jobbat tidigare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in