2021-05-12, 12:51
Medlem
En fågel viskade i mitt lilla öra att utposten snart offentliggörs i programmet och där får vi se ett välbekant ansikte, någon ingen hade räknat med kunde vara kvar i tävlingen 😉
Så jävla kul att få se övriga deltagares reaktioner som väldigt oväntat röstade ut denne.
2021-05-12, 13:15
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
En fågel viskade i mitt lilla öra att utposten snart offentliggörs i programmet och där får vi se ett välbekant ansikte, någon ingen hade räknat med kunde vara kvar i tävlingen 😉
Så jävla kul att få se övriga deltagares reaktioner som väldigt oväntat röstade ut denne.

Jasså? Då har jag en i åtanke som jag kan tro återkommer och som gillade att käka myror lika mycket som Mowgli
2021-05-12, 13:16
Medlem
Citat:
En fågel viskar i mitt öra att den ljög för dig.
2021-05-12, 13:39
Medlem
ola-hammastroms avatar
Sjukt nu har tillochmed pentagon uttalat sig om Elias medverkande https://www.youtube.com/watch?v=aotlEpmAFVQ
2021-05-12, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
En fågel viskar i mitt öra att den ljög för dig.

Kanske, men tror inte det, då det är en tidigare deltagare som påstått annat som senare visade sig hända 👍
2021-05-12, 14:20
Medlem
Anki klagar på den sociala biten, undrar om hon börjar fundera på hur Alex och Wrenkler hade det.
2021-05-12, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Är det bara jag som tycker att Dennis och Joanna ser ut som ett perfekt kärlekspar?
Ne tycker också det.
2021-05-12, 14:25
Medlem
Citat:
Wrenkler, ingen annan!
2021-05-12, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Wrenkler, ingen annan!

Jag vet vem men tänker inte avslöja något, då blir det ju ingen överraskning. Att jag avslöjat att utposten finns är nog 👍
2021-05-12, 14:36
Medlem
Citat:
Jag vet vem men tänker inte avslöja något, då blir det ju ingen överraskning. Att jag avslöjat att utposten finns är nog 👍
Som "väldigt oväntat röstade ut denne" tyder ju på Hayes. Alex var ju också oväntat men han är diskad. Wrenkler röstades ju inte ut. Jag tror fortfarande inte det finns en Utpost, utan kontakt med Gränslandet. I så fall borde även Anna och Elias (troligen diskad) ha varit där.
2021-05-12, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Ludde - Bortskämd snorvalp, med lite för höga tankar om sig själv. Ut med aset.

Att han också tog med sig ett gosedjur som personlig sak säger allt - och vilka förväntningar han har för att överleva Robinson.
2021-05-12, 14:48
Medlem
MrBubss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Anki klagar på den sociala biten, undrar om hon börjar fundera på hur Alex och Wrenkler hade det.

Skulle inte tro att hon funderar på någon annan än sig själv...
Johanna och Andreas såg minst sagt snopna ut i senaste ö-rådet, när de hörde Annki prata om att hon besökt Maktens Boning och pratat med brudarna om "girlpower"...

De insåg att hon svikit dem och hon framstår som väldigt egensinnig och egoistisk och klagar som satan på de andra, men verkar inte förstå sitt eget beteende överhuvudtaget. Tröttsam människa!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in