2021-05-11, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Snillen spekulerar i tråden

Kan alla som tror att man kan skriva på ett kontrakt för att delta i Robinson och sedan åka hem när man vill svara på följande:
-Kan man skriva på ett hyreskontrakt och flytta ut vilken dag man vill utan uppsägningstid?
-Kan man skriva på ett anställningskontrakt med uppsägningstid och sen sluta på dan?
-kan man ingå äktenskap och få skilsmässa på dan?
-Kan man skriva på ett avtal om att göra ett jobb åt nån och hoppa av på dan?

Varför tror ni att ett avtal om att vara med i en mångmiljonproduktion är mindre allvarligt än vilket annat kontrakt som helst som man skriver på?!?

Tror du att man kan skriva vad som helst i ett kontrakt som sedan gäller i domstol per automatik bara för man skrivit på?
2021-05-11, 22:56
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Nervositet? Så länge som hon varit i Gränslandet borde den väl ha släppt nu? Hon har inte det som krävs. Vet inte vad hon gör där ens.

Jag tror att alla människor inte kan släppa nervositeten som uppstår vid en avgörande press som t ex en tävling eller dylikt. Vi är inte alla stöpta i samma form och reagerar olika.
2021-05-11, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag tror att alla människor inte kan släppa nervositeten som uppstår vid en avgörande press som t ex en tävling eller dylikt. Vi är inte alla stöpta i samma form och reagerar olika.

Ja, men då hör man inte hemma i Robinson. Jag påstår inte att jag skulle prestera bättre, men jag har inte heller sökt till programmet.
2021-05-11, 23:00
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Ingen har visat pattarna än, så du har inte missat något. Det var bättre förr.
Gör inget, jag är mer av en röv-kille
2021-05-11, 23:12
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Räknas det inte när Johanna gick runt utan BH med tröja så man såg hennes små hängiga tuttar? Man började undra om hon nått puberteten?
Icke glömma att man fick se Annica på avstånd bada naken... eller ja med pattarna ute...
2021-05-11, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Dennis var hos Joanna i förrgår kväll och drack vin. Vilken dunderbäbis de skulle få - 50% muskler, 50% titan.

Dennis är förlovad, snart gift.
2021-05-11, 23:23
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:

Kan alla som tror att man kan skriva på ett kontrakt för att delta i Robinson och sedan åka hem när man vill svara på följande:
-Kan man skriva på ett hyreskontrakt och flytta ut vilken dag man vill utan uppsägningstid?
-Kan man skriva på ett anställningskontrakt med uppsägningstid och sen sluta på dan?

Varför tror ni att ett avtal om att vara med i en mångmiljonproduktion är mindre allvarligt än vilket annat kontrakt som helst som man skriver på?!?
Låser hyresvärden in dig i lägenheten och öppnar inte förens uppsägningstiden är klar? Blir du inlåst på kontoret tills din uppsägningstid är klar? Blir du tvingad att dela bostad och sova i samma säng med din fru tills skilsmässan är klar? Nej inte ens ett miljonföretag kan inte tvinga en människa att vara med i ett tv-program...
2021-05-11, 23:24
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
Icke glömma att man fick se Annica på avstånd bada naken... eller ja med pattarna ute...
Senast redigerad av ola-hammastrom 2021-05-11 kl. 23:28.
2021-05-11, 23:27
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Dennis är förlovad, snart gift.
ja han är förlovad i tanken att få sätta på Joanna i blåbärsskogen ja..
Dom är uppenbart förälskade i varandra
2021-05-11, 23:29
Medlem
Bra gjort i alla fall med Anders reaktion på fusket. Han fick utlopp för och brisera ut sin berömda inre "Arga snickaren"–ilska.
2021-05-11, 23:30
Medlem
Citat:

En bra tankeställare. Svenska YLE (Finlands motvarighet till SVT) har en artikel rörande hur avtalen kan se ut: https://svenska.yle.fi/artikel/2021/05/04/sa-har-ser-de-hemliga-kontrakten-for-reality-tv-ut-livslang-tystnadsplikt-och Artikeln behandlar visserligen tre finländska program, men jag tvivlar på att de svenska motsvarigheterna har bättre villkor.
2021-05-11, 23:32
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede

På Paolos tid hetsades tjejerna att bada nakna. Kan tänka mig att det hade något att göra med att Pontus Gårdinger var producent!

Alla minns vi Suzanna: (lite NSFW)
https://youtu.be/H-dfEkx68io?t=32

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in