2021-05-11, 21:08
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Återigen!?

Bild för oss som vägrar facebook?
Oj då, står det i licensavtalet när man registrerade sig här eller? För det måste jag isåfall ha missat
2021-05-11, 21:15
Medlem
ola-hammastroms avatar
Vad har jag missat? Orkar nån göra en summering av Flashback dagen? nån som är bra på sånt? eller kommer det bara kommer en "läs själv din idiot!!"
Bara bråk eller har det varit nått intressant? jobbigt att läsa 70 sidor
Det här är ju bättre än själva programmet haha
klartSur och andonis hade huggit på varandra igen såg jag iallafall ingen överraskning där
2021-05-11, 21:22
Medlem
Ludde har stängt av möjligheten att kommentera hans Instagram-inlägg, så nu skriver han bara retoriska frågor.
2021-05-11, 21:29
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Snillen spekulerar i tråden

Kan alla som tror att man kan skriva på ett kontrakt för att delta i Robinson och sedan åka hem när man vill svara på följande:
-Kan man skriva på ett hyreskontrakt och flytta ut vilken dag man vill utan uppsägningstid?
-Kan man skriva på ett anställningskontrakt med uppsägningstid och sen sluta på dan?
-kan man ingå äktenskap och få skilsmässa på dan?
-Kan man skriva på ett avtal om att göra ett jobb åt nån och hoppa av på dan?

Varför tror ni att ett avtal om att vara med i en mångmiljonproduktion är mindre allvarligt än vilket annat kontrakt som helst som man skriver på?!?
Dåliga jämförelser. Man kan flytta ut direkt så länge man betalar hyra. Man låta bli att gå till jobbet o.s.v. Robinson är inte ett fängelse och alla kan lämna när dom vill enligt svensk lag.
2021-05-11, 21:32
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Vad har jag missat? Orkar nån göra en summering av Flashback dagen? nån som är bra på sånt? eller kommer det bara kommer en "läs själv din idiot!!"
Bara bråk eller har det varit nått intressant? jobbigt att läsa 70 sidor
Det här är ju bättre än själva programmet haha
klartSur och andonis hade huggit på varandra igen såg jag iallafall ingen överraskning där

- 0 diskussion om dagens avsnitt.
- Adonis svävar som vanligt på moln samtidigt som han klunkar på sin Choclate taste proteinshake. (På gymmet atm).
- På förmiddagen skrev alla att deltagarna får lämna Robinson-ön exakt när man vill, höll man inte med blev man idiotförklarad. På kvällen vände det. Då är det inte längre givet att man får lämna ön på en gång. Då var de som trodde att man kunde lämna när som helst idioter istället.
- Sammanställning av när deltagarna publicerade sin första bild på instagram efter att de kom tillbaka från ön.
- Vanliga tjafset om hur stora bröst Wilma/Johanna har. Huruvida Alex fuskade. Om transan är transa och vilket ö Gränslandet utspelar sig på
2021-05-11, 21:32
Medlem
Man såg i en tillbakablick där Anders skickade hem Alex och Sophia att de lade till några ord från Anders som inte var med i den officiella klippningen av Gränslandet-avsnitten. Märkligt. Bara en miss antar jag. Men lite förvånande att de klippte bort delar av vad han sade när de skulle bege sig av. Men visst, det handlar om tid.
Senast redigerad av Heymid 2021-05-11 kl. 21:34.
2021-05-11, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Dåliga jämförelser. Man kan flytta ut direkt så länge man betalar hyra. Man låta bli att gå till jobbet o.s.v. Robinson är inte ett fängelse och alla kan lämna när dom vill enligt svensk lag.
Verkligen. Alla som tror att deltagarna blir fastkedjade mot sin vilja är helt efterblivna.
2021-05-11, 21:37
Medlem
Är det bara jag som tycker att Dennis och Joanna ser ut som ett perfekt kärlekspar?
2021-05-11, 21:40
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
- 0 diskussion om dagens avsnitt.
- Adonis svävar som vanligt på moln samtidigt som han klunkar på sin Choclate taste proteinshake. (På gymmet atm).
- På förmiddagen skrev alla att deltagarna får lämna Robinson-ön exakt när man vill, höll man inte med blev man idiotförklarad. På kvällen vände det. Då är det inte längre givet att man får lämna ön på en gång. Då var de som trodde att man kunde lämna när som helst idioter istället.
- Sammanställning av när deltagarna publicerade sin första bild på instagram efter att de kom tillbaka från ön.
- Vanliga tjafset om hur stora bröst Wilma/Johanna har. Huruvida Alex fuskade. Om transan är transa och vilket ö Gränslandet utspelar sig på

Hehe jasså så dom har varit på brösten igen
jasså det ämnet men "tvång" är inte avslutat heller.. sjukt haha
Adonis,- skulle vara kul att se verkligheten där.. men "sagan" är jävligt underhållande iallafall (för mig som inte hunnit tröttna än)
2021-05-11, 21:44
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Är det bara jag som tycker att Dennis och Joanna ser ut som ett perfekt kärlekspar?

Dennis var hos Joanna i förrgår kväll och drack vin. Vilken dunderbäbis de skulle få - 50% muskler, 50% titan.
2021-05-11, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69
Är det sant att Olivia egentligen är en med sno*p ??

Helt djävla ofattbart otroligt.
Var har du fått den informationen ifrån ?
2021-05-11, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Snillen spekulerar i tråden

Kan alla som tror att man kan skriva på ett kontrakt för att delta i Robinson och sedan åka hem när man vill svara på följande:
-Kan man skriva på ett hyreskontrakt och flytta ut vilken dag man vill utan uppsägningstid?
-Kan man skriva på ett anställningskontrakt med uppsägningstid och sen sluta på dan?
-kan man ingå äktenskap och få skilsmässa på dan?
-Kan man skriva på ett avtal om att göra ett jobb åt nån och hoppa av på dan?

Varför tror ni att ett avtal om att vara med i en mångmiljonproduktion är mindre allvarligt än vilket annat kontrakt som helst som man skriver på?!?

Tror du på riktigt att Mastiff har rätt att begränsa människors fria rörlighet till den grad att man inte får åka hem när man vill bara för att de skriver in det i ett kontrakt?

Herregud, vet inte ens vad jag ska svara på sådana här dumheter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in