2021-05-11, 22:06
Medlem
Var det igår de visade en kort flashback från stunden då Anders visade ut Sophia och Alex från Gränslandet?
2021-05-11, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Man såg i en tillbakablick där Anders skickade hem Alex och Sophia att de lade till några ord från Anders som inte var med i den officiella klippningen av Gränslandet-avsnitten. Märkligt. Bara en miss antar jag. Men lite förvånande att de klippte bort delar av vad han sade när de skulle bege sig av. Men visst, det handlar om tid.

Enligt Alex gjorde dom tre omtagningar, i alla fall vid utskällnings-ögonblicket om hur besviken han var

Men han är ju rutinerad, han har ju några sådana under bältet sedan tiden som Arga snickaren.
2021-05-11, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Enligt Alex gjorde dom tre omtagningar, i alla fall vid utskällnings-ögonblicket om hur besviken han var

Men han är ju rutinerad, han har ju några sådana under bältet sedan tiden som Arga snickaren.
Va, göra omtagningar av en diskvalificeringsannonsering? Haha, vad löjligt enligt mig. Blir väl mer realistiskt om de gjorde det hela i en tagning? Vid omtagningarna var de ju redan medvetna om beslutet. Nå, Anders har väl ett jobb som skådis också De ville att han skulle uttrycka sin inre Arga snickaren
Senast redigerad av Heymid 2021-05-11 kl. 22:25.
2021-05-11, 22:26
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
.

Och jag som blev så imponerad av att han lyckades säga djävulusiskt. Nu faller bitarna på plats!
2021-05-11, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Och jag som blev så imponerad av att han lyckades säga djävulusiskt. Nu faller bitarna på plats!
Alltså, fusk HÖR inte hemma i Robinson. Därför är ni diskade, så nu går vi. Ni får lämna Robinson med OMEDELBAR verkan!
2021-05-11, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Vad har jag missat? Orkar nån göra en summering av Flashback dagen? nån som är bra på sånt? eller kommer det bara kommer en "läs själv din idiot!!"
Bara bråk eller har det varit nått intressant? jobbigt att läsa 70 sidor
Det här är ju bättre än själva programmet haha
klartSur och andonis hade huggit på varandra igen såg jag iallafall ingen överraskning där
Ingen har visat pattarna än, så du har inte missat något. Det var bättre förr.
2021-05-11, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Birger
Verkligen. Alla som tror att deltagarna blir fastkedjade mot sin vilja är helt efterblivna.

Förstår inte Deltagarna att de kollektivt kan höja mat ransonerna . Pastor lovisa kollapsen
är en varningssignal. Man bränner mer energi i kyla än i värme på en tropisk ö
Det går åt mer energi att hålla kroppstemperaturen.
verkar produktionen missat. så länge man går ner i vikt och får näringsbrist kan ett sjukdomsförlopp
snabbt uppstå om man har otur vilket Lovisa hade. Dåsighet syns redan nu hos flera deltagare.
Joannas svimning i Robinsson tävling ytterliggare bevis på fel kostsammansättning.
Sömnbrist kan också delvis spela in i sammanhanget.
Tycker man skall ta del av wrenklers kritik mot matbristen i tävlingen mm.
Han gjorde rätt som lämnade tävlingen och bröt kontraktet,
2021-05-11, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Hon borde dock redan vara inne i Robinson eftersom Ludde kom sist i Tower of Power.
Jag hejar på henne i gränslandet nu för att även om hon kommer in i Robinson så kommer hon inte vinna. Värre om Johanna och Andreas får chansen att komma tillbaka.

Missförstå mig inte, är verkligen emot både Johanna och Andreas. Falska personer. Men Wilma är så dålig att det blir roligt att se henne misslyckas. Folk kommer och går, men hon stannar kvar i Gränslandet
Senast redigerad av david-taxi 2021-05-11 kl. 22:48.
2021-05-11, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69
Är det sant att Olivia egentligen är en med sno*p ??

Helt djävla ofattbart otroligt.
Nej, du har blandat ihop henne med Tova-Sophia.
2021-05-11, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Ingen har visat pattarna än, så du har inte missat något. Det var bättre förr.

Räknas det inte när Johanna gick runt utan BH med tröja så man såg hennes små hängiga tuttar? Man började undra om hon nått puberteten?
2021-05-11, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Håller med dig. Nervositet kan ställa till det också - men hellre att hon kommer in än J och A. Definitivt.

Nervositet? Så länge som hon varit i Gränslandet borde den väl ha släppt nu? Hon har inte det som krävs. Vet inte vad hon gör där ens.
2021-05-11, 22:52
Medlem
Tydligt att de klippte mellan "därför så är det så här: ni två är diskade" och "så nu går vi".

Det var den officiella klippningen.

Den andra versionen var:
"Bra, då går vi härifrån, det är över".

Och Alex sade i den inofficiella klippningen att "Ni [produktionen] hittade", inte att de (Alex och Sophia) fixade, grejer.

Mycket omtagning bara för stunden då Anders påtalade och utvisade dem för fusket.

Men Sophia sade rakryggat, fast det blev bortklippt, att de hittade mat och godis, så kritiken mot hur hon agerade vid konfrontationen känns obefogad. Nån var ju tvungen att erkänna det, hade varit överflödigt att höra det från båda.
Senast redigerad av Heymid 2021-05-11 kl. 23:13.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in