Citat:
Frågan gäller just nu. Som jag sa tror jag kristendom har varit värst historiskt men att islam jobbar sig ifatt och förbi med en hissnande fart.
Det handlar inte bara om att förtrycka kvinnor. Islam är totalitärt när den är som värst och vi har totalitära islamska stater idag.
Islam dödar alla utan urskiljning. Män, kvinnor och barn. Det är den största extremistiska och våldsbejakande rörelsen globalt. Den har stora och aktiva våldsrörelser som vill ta makten i en lång rad länder i mellanöstern och hela Afrika, t o m sub-sahara.
Den är störst t o m i Sverige och den driver för fan skolor i Sverige. Den tar över politiska organisationer som SSU.
Jag ser inte alls samma för katoliker.
Vi skall inte backa mer och n'ästa gång en fatwa utdelas mot en svensk medborgare skall vi kräva att landet från hotet utdelas tar tag i det som det mordhot det är. Vägrar de åtala bojkottar vi, Funkar inte det får vi bilda ett Mossad och nacka den jäveln... vi skall inte backa mer, vi skall inte underkasta oss.
Det verkar nästan vara en kvinnlig reflex det där och kvinnor är ofta just underkastade världen över.
Det handlar inte bara om att förtrycka kvinnor. Islam är totalitärt när den är som värst och vi har totalitära islamska stater idag.
Islam dödar alla utan urskiljning. Män, kvinnor och barn. Det är den största extremistiska och våldsbejakande rörelsen globalt. Den har stora och aktiva våldsrörelser som vill ta makten i en lång rad länder i mellanöstern och hela Afrika, t o m sub-sahara.
Den är störst t o m i Sverige och den driver för fan skolor i Sverige. Den tar över politiska organisationer som SSU.
Jag ser inte alls samma för katoliker.
Vi skall inte backa mer och n'ästa gång en fatwa utdelas mot en svensk medborgare skall vi kräva att landet från hotet utdelas tar tag i det som det mordhot det är. Vägrar de åtala bojkottar vi, Funkar inte det får vi bilda ett Mossad och nacka den jäveln... vi skall inte backa mer, vi skall inte underkasta oss.
Det verkar nästan vara en kvinnlig reflex det där och kvinnor är ofta just underkastade världen över.
Jag upprepar femicides dvs hatmord på kvinnor baserat på hennes könstillhörighet, är mest förekommande i Latinamerika.
Latinamerika är katolskt kristet och INTE muslimskt.
Det betyder inte att islam kan gå fritt från kritik om patriarkalt kvinnoförtryck.
Men det betyder att du m.fl fan får ger er i att alltid skrika: Muslimer!!!! Eller Invandrare!!! Så fort någon kritiserar just patriarkalt kvinnoförtryck, misogyni eller sexuellt våld etc etc.
Den ”bjälken” sitter lika mycket i båda religionernas ögon, skulle faktiskt hävda att båda religionernas själva huvudfåra just är misogyni och båda älskar att fokusera på ”flisan” de ser hos den andre , medan de glatt ignorerar bjälken hemmavid.
Problemet är spridningen av föreställningen att kvinnor är mäns egendom, och att män har ”rätt” över och till kvinnor.
Den föreställningen florerar hej vilt på detta forum, men det ignorerar du, istället fokuserar du på islam och invandring.
Bright!