Citat:
Ursprungligen postat av
ikirk
Ridarvode på hinder.
Shane tar tydligen 1600(!) medans de som oftast rider hinderlöp tar 6-800. Förmodar att det inte finns önskan om att rida hinderlöp men ändå skriver man ut ett saftigt arvode. Bättre att låta det stå blankt om man inte har ambitioner att rida ut på hinder.
När amatörryttare rider ut på hinder, brukar de få någon form av "arvode"? Står ju inget om arvode på SG men ger man något ändå? Tänker typ Stern, han rider ofta ut i hinderlöpen och gör det helt ok. Men helt gratis?
Haha, har han själv valt ut den summan? Inte SG?
Ja det händer att de får betalt. Ibland via Swish eller så fakturerar ryttare själva via f-skatt eller företag