2021-12-02, 06:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Bodil Hallencreutz slutar

Så tråkigt! Är hon sjuk?

Bodil har under många år varit en viktig del av svensk galoppsport med många bra hästar. Nu senast med Jazz Explosion. Undrar vart den hamnar nu? Hos Castro?

Det enda negativa jag kan säga om henne är att hon ofta undanhäll information som är viktig för spelarna. Det är ingen attityd som gynnar galoppen.
Citera
2021-12-03, 06:11
Bannlyst
Väntat beslut att ställa in söndagens tävlingar på Jägersro. Tur att man inte lagt någon tid och möda på att analysera.

Vi får njuta av fin sport i Hong Kong på söndag istället.

Och så kan man ju spela på ridsport i Södertälje imorgon - ATG Riders.

Sen blir det att ”vila sig i form” till det börjar tävlas i Dubai.

God Jul & Gott Nytt År alla galoppvänner!
Citera
2021-12-03, 20:25
Medlem
Avlanss avatar
Vad händer egentligen hos Burca? Han har ju blivit av med båda sina lärlingar- som nu gått till Elmerskog och Wahl.
Citera
2021-12-09, 15:02
Medlem
Avlanss avatar
Måste ändå vara årets händelse att den otroligt trevliga småbarnsmamman Kate Alvesparr ska bli lärling nästa år
Citera
2021-12-09, 15:03
Medlem
Avlanss avatar
Tråkigt att Surfers Paradise somnat in. Väldig karaktär på den damen som ofta vann under skrällande omständigheter
Citera
2021-12-10, 06:35
Bannlyst
Citat:
Måste ändå vara årets händelse att den otroligt trevliga småbarnsmamman Kate Alvesparr ska bli lärling nästa år

Fast egentligen är det väl nästa års stora händelse?
Citera
2021-12-10, 06:36
Bannlyst
Citat:
Tråkigt att Surfers Paradise somnat in. Väldig karaktär på den damen som ofta vann under skrällande omständigheter

Ja, den damen har man både vunnit stort och förlorat rejält på. "Omöjlig att räkna på", som Gordin brukade säga.
Citera
2021-12-12, 20:33
Medlem
Avlanss avatar
https://jockeyklubben.se/bodil-hallencreutz-slutar-som-tranare/

Samtliga hästar från Bodil till Fredrik Reuterskiöld
Citera
2021-12-13, 08:13
Bannlyst
Citat:
https://jockeyklubben.se/bodil-hallencreutz-slutar-som-tranare/

Samtliga hästar från Bodil till Fredrik Reuterskiöld

Jag trodde att Delinder skulle ta över, men jag har full förståelse för att hon inte vill göra det. I synnerhet med Jazz Explosion ute ur bilden. De andra hästarna är ju mer osäkra kort.

Ett rejält tillskott för Fredrik, men kommer han orka med att ha Bodil springandes i stallet? Kommer hon kunna avstå från att lägga sig i?
Citera
2021-12-13, 11:15
Bannlyst
Vad gör Erik Ivares på vintern?
Citera
2021-12-13, 13:08
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Vad gör Erik Ivares på vintern?

Han ska väl flytta till Bro
Citera
2021-12-13, 13:19
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Jag trodde att Delinder skulle ta över, men jag har full förståelse för att hon inte vill göra det. I synnerhet med Jazz Explosion ute ur bilden. De andra hästarna är ju mer osäkra kort.

Ett rejält tillskott för Fredrik, men kommer han orka med att ha Bodil springandes i stallet? Kommer hon kunna avstå från att lägga sig i?

Om Bodil överhuvudtaget ens kommer iväg till stallet när hon rattar motorvägen på tvåans växel? Tidsfråga innan hon blir påkörd bakifrån….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in