Citat:
Ursprungligen postat av
Avlans
Varför rider inte norrmännen här när de inte får rida lopp i Norge? Resa får de väl för all del? Sätta sig i bil och köra?
Carlito har väl några avstängningar att ta igen, de andra (Sandro, Alan m.fl.) kanske inte tycker det är värt att köra till Stockholm eller Malmö för en eller ett par ritter. Kan nog vara svårt att få ritter, de flesta tränare har ju redan en eller två fasta ryttare som de använder. Blir nog fler som rider här när baggarna kommer med sina hästar - det vill säga när storloppssäsongen drar igång. Då vill vi se Jan-Erik också! Men kanske vi får se någon av dem redan i Göteborg nästa helg?
Är det förresten någon som vet hur det står till med gräsbanan i Göteborg? Är den redo för tävlingar?