2021-05-11, 01:47
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja det var en av säsongens höjdpunkter... Den brakskiten var den värsta jag hört..rakt i nyllet på en icke-beredd Don Pedram Han var så kränkt men när han märkte att Katti blev förbannad att han var kränkt så vände han det till att han skämtade
Haha ha...jag minns att det var i tidigt skede och då vågade han inte sätta emot. Han låg faktiskt och log lite...
2021-05-11, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Är det någon som har räknat hur många gånger Narnia har sagt "Förstår du?" under säsongen?
Nu har hon sagt det 4 gånger inom loppet av 1 minut.

Har faktiskt tänkt några gånger att jag skulle sätt mig med ett tidtagarur och räkna gångerna. Men så kom jag fram till att det fanns betydligt roligare att göra
2021-05-11, 01:48
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Så jävla jobbigt. Nardos tar över alla diskussioner jag jag jag jag. Tjejerna hade skitroligt innan hon kom in till sovrummet

Tänkte också på det.. det var så skön och rolig stämning innan hon kom in. Alla fick prata och var delaktiga..sen kommer hon in och tar över och kör nardolog och de andra sitter "mm"... Hopplöst.
Det kommer bli än värre nu när hon inte har sin hund där. All kommunikation kommer vara nardologer.
2021-05-11, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Jag har en sån hat-kärlek till Simon. Tycker han är skitbarnslig ibland när han beter sig som en röv och som en 5-åring ibland. Men utan honom i huset? Skulle bli skittrist. Är supersplittrad. Men helt klart ska han inte vinna. Det skulle göra mer skada än nytta för honom. Han behöver ett jobb och lite rutiner, Inte dagsfester på Marbella.

Precis så känner jag också...och för hans skull ska han åka ut innan final och inte sitta i soffan på finaldagen, så han inte blir arg när han inte vinner och förstör stämningen på finalfesten🤪
2021-05-11, 01:53
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Har faktiskt tänkt några gånger att jag skulle sätt mig med ett tidtagarur och räkna gångerna. Men så kom jag fram till att det fanns betydligt roligare att göra

Hon har nog sagt det minst 1000 gånger under säsongen. Hitills....
2021-05-11, 01:54
Medlem
Ridnes avatar
Det var iallafall den i särklass bästa Måndagen denna säsong. Vi fick ut Mössan! Otroligt <3

Huset känns mycket trevligare att följa nu och stämningen känns bättre när ustätaren lämnat. Synd bara att Nardos är kvar och tar över ALLA diskussioner och skriker högst och mest.
2021-05-11, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Hon har nog sagt det minst 1000 gånger under säsongen. Hitills....

Det är nog en underskattning, gissar på många fler gånger. "Förstår du" är hennes ifyllnadsord ungefär som "och# eller "eller" eller "att "... osv
2021-05-11, 02:12
Medlem
”Vi tar det på utsidan” lycka till
2021-05-11, 02:20
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Att Pedram har kommit så långt med Luis fick åka i början är tragiskt, man undrar ibland hur folk tänker
Ja det är helt sjukt .
2021-05-11, 02:24
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Ja det är helt sjukt .
Nu var väl inte han så speciellt kul heller. Han hade ju andningsmask när han sov och kunde omöjligt klara alla fåniga uppdrag. Peddot har klarat sig genom att hyckla och flyta med endast. På utsidan tror jag han är en jobbig jävel och speciellt sen jag såg knogjärnet i hans låda. Nardos, Judit, Peddot och horMössan är dom vidrigaste deltagarna genom tiderna.
2021-05-11, 02:26
Medlem
Donnabella666s avatar
Såja ! Adrian a la tråkigaste deltagaren NÅGONSIN ( tom tråkigaren än Lennie flrra året ,trodde det var omöjligt men tydligen inte )samt utstuderad som fan åkte ut , såg det precis !
Skriver sällan här men var tvungen.
Tråkigaste någonsin och som sagt jävligt manipulerande samtidigt !
Värsta kombon!
Adios !
2021-05-11, 03:23
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Nu var väl inte han så speciellt kul heller. Han hade ju andningsmask när han sov och kunde omöjligt klara alla fåniga uppdrag. Peddot har klarat sig genom att hyckla och flyta med endast. På utsidan tror jag han är en jobbig jävel och speciellt sen jag såg knogjärnet i hans låda. Nardos, Judit, Peddot och horMössan är dom vidrigaste deltagarna genom tiderna.
Håller med dom vidrigaste deltagarna i BB historia helt klart 👍i klass med Victoria o amilia 🤪
Senast redigerad av Conny63 2021-05-11 kl. 03:31.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in