2021-05-11, 01:38
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ja men med facit i hand så är det ju solklart Adrian. Hans mamma torkar väl bort snoret direkt från hans näsa annars och nu när hon inte varit där har han inte vetat vad man gör av snoret. Då blev det närmast sörjande - väggen eller kasta iväg kråkorna.

Om det så kallade fenomenet upphör nu när ustmannen lämnat så är det ju solklart.. Hoppas vi får reda på vem innan det är slut. Vill veta vem snuskot är!!!
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Ja, det är noga med att inte vara offtopic så man inte får smaka på bannhammaren.

Det är alltid kul när dom fiser i huset. Skönt att Big Brother inte erbjuder live med lukt.
Roligast var när Kattis la av värsta brakskiten rakt i Peddots ansikte. Så träffsäkert och normalt sett ogillar jag den sortens humor. Så djävla roligt och hon borde besöka huset och göra en repris.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Förstår du?
aa föschtår
2021-05-11, 01:40
Medlem
Tycker lite synd om Simon att han tror att Pedram står honom nära men Adrian och Pedram var ju riktiga grisar och drev med Simon, dolt i skämtsam jargong. Adrian var dock värst av de två.
2021-05-11, 01:41
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag misstänker också att det är Adrian eller Juddan..men man kan ju inte vara säker. Produktionen måste ju sitta på svaret men de kanske inte vill skämma ut någon med att outa det.. Inte direkt ett normalt beteende för en vuxen människa
Nej, verkligen inte. Därför är jag starkt misstänksam att den märklige horMössan satt där och petade när han sket.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det är fan helt sjukt. Vad är det för ålder på folket som stödjer Nardos jävla beteende?! Kan ju inte vara en dag över 15 år

Ja man undrar ju... Enligt dem kan hon inte göra något fel och ALLA är elaka mot henne så fort de inte ligger och kysser hennes fötter och slickar röv. Hon har alldeles för mycket hybris därinne.. Hon beter sig illa mot alla tycker jag och dissar och "tar tillbaka" vänskap hit och dit. Inte många som orkar med det i längden.
Helt plötsligt är hon jättebra vän med Judith igen t.ex och inte Madde som hon sade förra veckan att hon kommit nära och uppskattade..
Medlem
Popcorn76s avatar
Meeeeen Nardos...låt någon annan prata. Nu släcker jag. Supertrist att lyssna på. Hörs imorgon!
2021-05-11, 01:43
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Meeeeen Nardos...låt någon annan prata. Nu släcker jag. Supertrist att lyssna på. Hörs imorgon!
Så jävla jobbigt. Nardos tar över alla diskussioner jag jag jag jag. Tjejerna hade skitroligt innan hon kom in till sovrummet
2021-05-11, 01:45
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Roligast var när Kattis la av värsta brakskiten rakt i Peddots ansikte. Så träffsäkert och normalt sett ogillar jag den sortens humor. Så djävla roligt och hon borde besöka huset och göra en repris.

Ja det var en av säsongens höjdpunkter... Den brakskiten var den värsta jag hört..rakt i nyllet på en icke-beredd Don Pedram Han var så kränkt men när han märkte att Katti blev förbannad att han var kränkt så vände han det till att han skämtade
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen

Hahahha, ja fan vad man skrattade då. Jag har sån humor, så det är alltid kul.
Medlem
Är så jääävla trött på The Nardos Show nu!
Vill bara ha fortsättningen på Emelies gonattsaga..snälla Nardos! Håll käft!😩
2021-05-11, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76

Håller med. Så fort någon annan öppnar munnen och ska ge ett svar börjar hon DIREKT prata igen och överröstar den andra så att hon kan fortsätta prata själv. Får smått panik av att bara titta på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in