2021-05-11, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Madde, säg inte Hökens Attif nu, för då kommer produktionen klippa ihop det och påstå att du säger fula ord igen!
😂😂😂 Blev riktigt förvånad att han vänt på fitta.
2021-05-11, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det tror jag inte. Såna där som sitter under hakan är inte äkta. Naturliga brukar hänga ner över magen när dom är i den storleken. Titta på Judit. Dom sitter någonstans mellan bilringarna.
Men snälla någon. Ojudith har alltid en urtvättad träningsbh på sig utan någon pushup medan Narcos har en trång, tight bh som trycker upp brösten till hakan. Hon har ju dessutom sagt att hon blivit beviljad en bröstförminskning av landstingen men att den inte blev av på grund av Corona, så vore väl märkligt att hon skulle ljuga ihop detta.
2021-05-11, 01:04
Medlem
Det bästa med att Podde åkte förutom vinsten till Madde är att instagramsekten inte är så stark som man trodde. Annars borde de lätt kunnat rädda honom idag. Jag såg att bara lite mer än dubbelt så många skulle rädda Adrian jämfört med Madde på nardos instagramkonto Det är sjukt illa med tanke på hur mycket de propagerat för att Adrian ska räddas med gemensamma lives och spam storys.
Medlem
Ursäkta men vad gjorde Tanja precis? Det såg helt weird ut? Fattade ingenting nån som kan förklara
Medlem
Kan ju hoppas Pedram gör bort sig denna vecka, så Judith och Tanja lägger sin 2:a på honom, som de gjorde med Adrian i torsdags men han är nog för taktisk för det.
2021-05-11, 01:05
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Höll på att trilla av stolen. Mössan hade ju Hökens attif som sitt magiska ord och nu frågade Pedros vad attif var baklänges. Alla i köket blev lika förvånad sån jag! Jag googlade fan på attif flera gånger men hade inte en tanke på att mössan skulle haft Hökens fitta som trollformel. 😮😮😮😮😮
Haha, 😁 konstigt att han inte hade "Papegojans Attif" som magiskt ord?

Fast det är ju klart, Adrian föredrar ju tydligen manliga gojor?

Men helt klart har han ju nån väldigt, väldigt sjuk dragning till fåglar!? 😶
2021-05-11, 01:07
Medlem
Raskaoverisens avatar
Troligtvis kommer säkert en få lämna på Torsdag
Ang Pedram en av dem lataste jag sett i BB.Har fan inte sett han laga mat någon gång,jo han har hackat lök: skalat potatis någon gång men i övrigt Nada) Han har haft en otrolig tur att kommit så långt för att vara en av dem meningslösaste i BB:s Historia jämte Ouuusten från Lund
2021-05-11, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Haha, 😁 konstigt att han inte hade "Papegojans Attif" som magiskt ord?

Fast det är ju klart, Adrian föredrar ju tydligen manliga gojor?

Men helt klart har han ju nån väldigt, väldigt sjuk dragning till fåglar!? 😶
Sessal sippons ska det trollformeln givetvis vara!
Sessal sippons, Sessal sippons, Sessal sippons! 🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜
Medlem
Att Pedram har kommit så långt med Luis fick åka i början är tragiskt, man undrar ibland hur folk tänker
Medlem
pukkas avatar
Simon gör tv när han inte ens försöker😂
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Skriver här eftersom detta inlägg är ett av de inlägg som får mig att känna oro.
Detta ditt inlägg är precis motsatsen till alla mina grundvärderingar och hur jag väljer att se på människor i min omgivning. Inlägget är inte riktat till dig utan till alla här på tråden som har kännt och tänk som mig. Jag kommer inte att ge dig någon som helst uppmärksamhet efter det här.

Det är som att gå på svag is, man parerar och försöker hitta rätt ställe att sätta ner fötterna. Försöker göra sig lätt och gå obemärkt förbi dom farligaste ställena. Trampar men fel eller ogenomtänkt så hör man hur isen krackelerar, vinande svaga ljud övergår till starka, dånande och isen ger vika.
Jag har aldrig blivit anklagad för att vara rasist eller homofob men…
Jag har en föraning att det här årets BB kan mynna ut i en virtuell diskussion kring rasism och homofobi. Vi, Svenska folket har röstat ut Katti och Adrian. Tror att nästa person som åker blir Pedram eller Judit.
Rannsakar mig själv hela tiden för att avslöja mig själv om att att mitt val av favoriter grundar sig på just dom grunderna. Jag tror verkligen inte att jag har rasistiska underliggande värderingar eller homofobiska sådana. Vore hemskt om jag gick omkring med en sådan självlögn.
Jag vill tro att mina känslor och bedömningar om deltagarna i BB endast grundar sig på mina värderingar om hur människor beter sig. Att, vilka deras värderingar är, hur dom hanterar livet, deras syn på omgivningen och hur många skratt dom ger mig är grunden för mina val varje måndag.
Jag tänker att jag har en så omfattande syn på människan att etnicitet eller ursprungsland inte har betydelse. Jag hoppas att jag lever upp till min egen syn om mig själv.
Det är besvärande att tänka att jag kanske måste försvara mina val emot anklagelser om att jag lägger mina röster grundat på invandrarfientlighet eller homofobi. Men … jag är beredd på en krackelerande is under mina fötter eftersom mina val kan tolkas ha sin grund i just sådana värderingar och inte endast på min syn på hur människor beter sig och hur många skratt dom ger mig.

Tack för dina klockrena ord och det är en sån uppmuntran att veta att det finns människor som du som rannsakar sig själva och jag håller med dig. Att veta att man klarat sig ur detta utan att vara något av ovanstående är en riktigt bra känsla och jag kan nog lugna dig med att du inte ens behöver förklara dig. Det jag läser och känner är att du verkar vara en fin och kärleksfull människa som vet om människors begränsningar och att inget är självklart, inte ens för oss själva.

Vi måste stanna upp ibland för att rannsaka oss själva och att förstå och lära oss våra motiv, hur vi ser på våra medmänniskor. Vart står jag i detta och vart ligger mina värderingar? Vi utgår alltid från våra egna värderingar när vi bedömer andras beteenden och egenskaper vare sig det är bra eller dåliga så därför är det så viktigt att kunna veta vad som är rätt och fel ,gott och ont o,sv och vem bestämmer det, ja det är en moral och princip fråga och det är just det som är grejen för vi har alla rätten att välja vilken väg vi vill gå tankemässigt! Ja sålänge det inte är olagligt så får vi vara vilka vi vill men vi får också ta konsekvenserna av våra val och vilka människor vi vill vara och hur vi bemöter våra medmänniskor. Vilka berättelser och värderingar vi vill efterlämna till nästkommande generationer. Kanske blev lite flummigt nu men hoppas du förstår! :-)
Medlem
Fan hörni, om två veckor denna tid så är huset tomt, kamerorna har slocknat och vinnaren är korad.

Känns sjukt. Fan vad 3 månader gick fort!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in