2021-05-11, 01:28
Medlem
Mouchinos avatar
Vad tror vi det blir för tema denna vecka?
2021-05-11, 01:30
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Ha ha ha Du är rolig. (Utan underton). Att du fokar på fisen, älskart!

Ja, det är noga med att inte vara offtopic så man inte får smaka på bannhammaren.

Det är alltid kul när dom fiser i huset. Skönt att Big Brother inte erbjuder live med lukt.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
De sa semestervecka i liven, och att anhöriga kommer hälsa på (med glasvägg), men inte mycket mer än så..
Medlem
1754s avatar
Citat:

Semestervecka. Dom kommer få träffa sina anhöriga. Så våra ögon kommer vara lika blöta som deras ögon.
Medlem
Citat:

Förmodligen inget tema, BB har gett upp och ger dem lite lekar och tävlingar istället.
2021-05-11, 01:32
Medlem
1754s avatar
Är det någon som har räknat hur många gånger Narnia har sagt "Förstår du?" under säsongen?
Nu har hon sagt det 4 gånger inom loppet av 1 minut.
2021-05-11, 01:32
Medlem
xrlpyts avatar
Nardos är verkligen bäst på att berätta saker till andra som hon just har listat ut, men som alla andra (I HEEEEEEEEEEEEEELA FUCKING VÄRLDEN) visste redan när BB började.
2021-05-11, 01:33
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nardos är verkligen bäst på att berätta saker till andra som hon just har listat ut, men som alla andra (I HEEEEEEEEEEEEEELA FUCKING VÄRLDEN) visste redan när BB började.

Förstår du?
2021-05-11, 01:35
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ehm, det är inte så att ni är en och samma person?
Klockrent iakttagande.
2021-05-11, 01:35
Medlem
Citat:
Resetema precis som deltagarna gissat. Nära och kära kommer de få träffa ”på perrongen” Tror att de kommer kunna orata med dem via ett tågfönster typ (berättades i programmet idag).

Edit: Läste nu att de sagt semestertema, men det borde väl vara typ samma.
2021-05-11, 01:36
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Snorkråkesmetaren är på väg till Lund. Han var en typisk sådan och han hade mycket tid över på toan. Att trycka ut så mycket käk tar sin tid och då kan det ju vara bra med lite rengöring under tiden.

Jag misstänker också att det är Adrian eller Juddan..men man kan ju inte vara säker. Produktionen måste ju sitta på svaret men de kanske inte vill skämma ut någon med att outa det.. Inte direkt ett normalt beteende för en vuxen människa
2021-05-11, 01:36
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Hans syrra berättade i liven på Simons insta igår att han inte har något jobb och att han inte kunnat betala hyran på ett tag. Tror att det är det han menar med att han vill betala tillbaka till sina föräldrar, de har säkert hjälpt honom med hyran ett bra tag och tillslut tappat tron på att han någonsin skall komma ikapp och kunna betala tillbaka. Inte i nivå med Sami förra året såklart men ändå ett mindre skuldberg som han inte vet hur han ska klara sig ur.

Dessutom var det hans syster som anmälde honom. Jag gissar att det var som någon slags lösning på de ekonomiska problemen. Dels för att BB betalar hyran under tiden i huset, dels för att det faktiskt finns en liten chans att vinna inte bara så han kan komma ifatt ekonomiskt utan tom få en hel del över.

Sen har du säkert rätt i att det finns en viss fara i att ge honom ett ekonomiskt överskott då han tenderar att dricka lite väl mycket och ofta. Bara att hålla tummarna att han får hjälp med och tar emot den hjälpen när han kommer ut ur huset.

Både syrran, polaren och mamman såg ut att vara vettiga och godhjärtade personer.

För mig är det Tanja eller Simon till vinst och vem av dem som än vinner så blir jag riktigt glad för deras skull.

Ååå vad härligt med någon som inte börjar med att kalla någon en idiot
Jag gillar Simon, skulle han köra nån stand-up skulle jag lätt gå! Men jag tror att han inte skulle hantera miljonen sunt. Han skulle behöva ett fast jobb och rutiner tror jag. Tror absolut att han skulle betala tillbaka skulder, men tror det skulle bli mycket "lyxliv".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in