2021-05-11, 04:02
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Håller med dom vidrigaste deltagarna i BB historia helt klart 👍i klass med Victoria o amilia 🤪
Ett riktigt äckel som påminner om Mössan var Lennie. En konstig jävel som låg och gosa med Mergim och låtsades som att han var hetero. Jag blev inte klok på den snubben och därför röstade jag på Sami. Det var nära att fanskapet vann och jag fattar inte vad folk såg hon den karln. Kärringarna tyckte visst att han var så tjusig och en riktig läckerbit. Fy fan!
2021-05-11, 05:44
Medlem
Alla kommer säkert att vara nominerade nästa vecka. Då måste väl Pedram (och Judith?) åka?
2021-05-11, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Hans syrra berättade i liven på Simons insta igår att han inte har något jobb och att han inte kunnat betala hyran på ett tag. Tror att det är det han menar med att han vill betala tillbaka till sina föräldrar, de har säkert hjälpt honom med hyran ett bra tag och tillslut tappat tron på att han någonsin skall komma ikapp och kunna betala tillbaka. Inte i nivå med Sami förra året såklart men ändå ett mindre skuldberg som han inte vet hur han ska klara sig ur.

Dessutom var det hans syster som anmälde honom. Jag gissar att det var som någon slags lösning på de ekonomiska problemen. Dels för att BB betalar hyran under tiden i huset, dels för att det faktiskt finns en liten chans att vinna inte bara så han kan komma ifatt ekonomiskt utan tom få en hel del över.

Sen har du säkert rätt i att det finns en viss fara i att ge honom ett ekonomiskt överskott då han tenderar att dricka lite väl mycket och ofta. Bara att hålla tummarna att han får hjälp med och tar emot den hjälpen när han kommer ut ur huset.

Både syrran, polaren och mamman såg ut att vara vettiga och godhjärtade personer.

För mig är det Tanja eller Simon till vinst och vem av dem som än vinner så blir jag riktigt glad för deras skull.

Väldigt rimlig analys. Håller med i allt!
2021-05-11, 07:27
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Jag har en sån hat-kärlek till Simon. Tycker han är skitbarnslig ibland när han beter sig som en röv och som en 5-åring ibland. Men utan honom i huset? Skulle bli skittrist. Är supersplittrad. Men helt klart ska han inte vinna. Det skulle göra mer skada än nytta för honom. Han behöver ett jobb och lite rutiner, Inte dagsfester på Marbella.
Word!

Hade bestämt mig för att nu jävlar fick det vara nog pga hans senaste patetiska idiotattack på Tanja, men va fan? 😁

Han är ju jävligt lustigt ibland, och precis som du säger skulle ju huset vara helt dött om han inte var där!
Dessutom finns det ju/väl ett gäng med förmildrande omständigheter med hans ibland så enormt pinsamma beteende i form av diverse diagnoser? 😉

Och åker Tanja ut innan finalen, får han då min röst där.
Finns ju inget som helst alternativ.

Fast med det sagt är det ju ändå bara Tanja som är en "värdig" vinnare i årets kalkonupplaga.
2021-05-11, 07:48
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Jag har en sån hat-kärlek till Simon. Tycker han är skitbarnslig ibland när han beter sig som en röv och som en 5-åring ibland. Men utan honom i huset? Skulle bli skittrist. Är supersplittrad. Men helt klart ska han inte vinna. Det skulle göra mer skada än nytta för honom. Han behöver ett jobb och lite rutiner, Inte dagsfester på Marbella.
Håller med helt! Jag stör mig också på hur Simon har börjat lipa varenda jävla dag nu.. Helt sjukt vafan. 27 år men 12 i hjärnan, hade han vunnit miljonen hade den säkerligen rykt på max 1 vecka.
2021-05-11, 07:50
Medlem
Alla analyser är fel, det är alltså menlösa Madde som kommer vinna BB, snopet för Simon när han kommer inse att den som har största stödet i influenser kretsarna är just Madde och inte Tanja. 🤣🤣🤣
2021-05-11, 08:09
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Håller med helt! Jag stör mig också på hur Simon har börjat lipa varenda jävla dag nu.. Helt sjukt vafan. 27 år men 12 i hjärnan, hade han vunnit miljonen hade den säkerligen rykt på max 1 vecka.
Och?

Skulle nog vara en jävligt rolig vecka för honom isf? 😁

Att välja sin BB vinnare på vad dom skulle göra med pengarna, är ju helt vansinnigt IMO!
Skulle det kännas "bättre" om sur Emelie köpte en lägenhet än om Simon festade upp pengarna!??

Eller om Judith köpte sig, och importerade två stackars Thailänskor?
Och vad i helvete mega narccissisten Nardos skulle göra för pengarna törs man ju för fan inte ens gissa? 🤢
2021-05-11, 08:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabella666
Såja ! Adrian a la tråkigaste deltagaren NÅGONSIN ( tom tråkigaren än Lennie flrra året ,trodde det var omöjligt men tydligen inte )samt utstuderad som fan åkte ut , såg det precis !
Skriver sällan här men var tvungen.
Tråkigaste någonsin och som sagt jävligt manipulerande samtidigt !
Värsta kombon!
Adios !

För Madelene och Emelie är så roliga va? Dumma fanskap
2021-05-11, 08:18
Medlem
Jag vet inte om jag hörde rätt igår men det är alltså chartervecka som väntar. Vänner och familj kommer vänta på perrongen (coronasäkert bakom glas) sa Arantxa igår.

Antar att någon därmed också kommer få åka iväg på en resa hem i veckan!
2021-05-11, 08:27
Medlem
Godmorgon kamrater!
Första kaffekoppen är intagen. Känner mig laddad inför kommande bb-vecka efter gårdagens trevliga utgång. Semestertema, besök av anhöriga, och förmodligen får vi sätta någon på planet hem. Och vi? Vi hänger meee
2021-05-11, 08:35
Medlem
Donnabella666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
För Madelene och Emelie är så roliga va? Dumma fanskap

Såja ponken ! 😘
2021-05-11, 08:38
Avstängd
FÖRMIDDAG
- Semesterveckan startar

- 12.00 Luncha med BB