Citat:
Ursprungligen postat av
KlartSur
Bla bla bla bla.....bla bla bla bla...nått ologiskt och mer bla bla bla bla
Jag vet att jag har sagt att jag ska ignorera dig men fan vad jobbig du är.. Det enda du har som agenda HELA TIDEN är att sätta folk i fack.. och gärna väldigt sjuka sådana dessutom.
Nån använder ordet "skämmas" då är du där och : "du sa "skämmas" det är lika med hederskultur och det är lika med mord och sen är det lika med pedofil och sen är det lika med fusk, du har säkert problem med auktoriteter osv och osv"
Och det är samma jävla skit hela tiden men du ger dig på nya varje dag med precis samma jävla sjuka anklagelser.. Du grepar efter strån hela tiden för att få kasta ur dig dom här anklagelserna..
Varför? Vad är det frågan om? Vad har du varit med om?