2021-05-10, 23:02
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Vet fan inte, dom har fuckat det totalt.

Tänk dig, under ett års tid hade jag rullande meddelanden oavsett tid på dygnet, KONSTANT; det tog ALDRIG SLUT.

NU ba ... 5 min, mess ... 2 min, mess... 10min, mess..

zzzzzz
Men varför är det inte så för alla då?
2021-05-10, 23:09
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Jag måste ju ändå säga att det är ganska galet att det kommer klagomål om kön
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Men varför är det inte så för alla då?

PUTIN/RYSSLAND
JUDARNA
LIZARD PEOPLE
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Han är helt jävla störd.

VARFÖR KAN DESSA INGENJÖRER OCH FÖRETAGSLEDARE INTE STAVA FÖR FEM ÖRE
Copy paste är dom jävligt bra på iaf.
2021-05-10, 23:11
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThetingGoezWild
Jag måste ju ändå säga att det är ganska galet att det kommer klagomål om kön
Eller hur, jag börjar misstänka trolleri här faktiskt. För kön är det verkligen ingenting fel på.
2021-05-10, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Copy paste är dom jävligt bra på iaf.

Alltså att dom fan inte ger upp gubbjävlarna, vissa har suttit där flera år med samma skit, "Hej jag bor i Vaxholm blabla änkeman bblabla vill du ses i helgen?"

"Johnny, sandsjö, bild på älg, är du från jönköping du är dum i huvudet"
"knular din papa dra åt helvete idjot // amir"
"vilken ställning gillar du, när hade du ditt senaste bästa knull? love and kisses, bild på golfbana eller i båt"
"jocke, ockelbo, singelpappa 3 flickor, alla jävla fruntimmer här inne vill bara chatta, dra åt helvete med er, bild på kuken"

VAD ÄR DERAS FEL I SKALLEN ALLTSÅ
2021-05-10, 23:14
Bannlyst
Vill även flika in att detta jobb är fan mentalt krävande. Seriöst, det är ju inte så att man kan "sitta av några timmar" som på mitt vanliga jobb (5 år universitet för detta skit), nej, det gäller att vara på alerten hela tiden, logga, skriva med kåtjävlarna, NEXT, NEXT, logga, skriva NEXT BOOM BOOM, ingen jävla vila.

Det är fan mer mentalt krävande än mitt vanliga jobb, lol
2021-05-10, 23:17
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Citat:
Eller hur, jag börjar misstänka trolleri här faktiskt. För kön är det verkligen ingenting fel på.

Ja men faktiskt, och givetvis finns det också lågperioder men det är inte nu. Det skulle inte förvåna mig om folk inte har rensat på lite cache och cookies efter all porrbilder och sökande på google.
2021-05-10, 23:19
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Citat:
Vill även flika in att detta jobb är fan mentalt krävande. Seriöst, det är ju inte så att man kan "sitta av några timmar" som på mitt vanliga jobb (5 år universitet för detta skit), nej, det gäller att vara på alerten hela tiden, logga, skriva med kåtjävlarna, NEXT, NEXT, logga, skriva NEXT BOOM BOOM, ingen jävla vila.

Det är fan mer mentalt krävande än mitt vanliga jobb, lol

Det är det, det sticker jag inte under stolen med. Men det gäller att se det humoristiska i det vi gör, och förgyller deras vardag med lite IT-kärlek - mer mess mer pesos till oss.
2021-05-10, 23:21
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Alltså att dom fan inte ger upp gubbjävlarna, vissa har suttit där flera år med samma skit, "Hej jag bor i Vaxholm blabla änkeman bblabla vill du ses i helgen?"

"vilken ställning gillar du, när hade du ditt senaste bästa knull? love and kisses, bild på golfbana eller i båt"
"jocke, ockelbo, singelpappa 3 flickor, alla jävla fruntimmer här inne vill bara chatta, dra åt helvete med er, bild på kuken"

Haha, älskar fan dig asså. Vilket dream team du fick ihop där. Hade lätt sponsrat ett debattprogram med dessa individer. Topic: sexhandel på nätet. Amir får första ordet
Citat:
Ursprungligen postat av ThetingGoezWild
Ja men faktiskt, och givetvis finns det också lågperioder men det är inte nu. Det skulle inte förvåna mig om folk inte har rensat på lite cache och cookies efter all porrbilder och sökande på google.
Nej, asså, jag får ju sådär ibland också att jag måste uppdatera sidan för att den typ buffrar eller nåt. Men inte hela tiden. Så var det för mig i typ november. Ända sedan i slutet av februari typ, så har det bara rullat på hela tiden - mer eller mindre.
2021-05-10, 23:24
Medlem
Mopsans avatar
Citat:

Hahahahaha. Har sån jävla lust att skriva. Never fucking ever att det blir någon jävla dejt med dig. Har du tänkt på att dom ser ut att vara hämtade ur jurassic park.
2021-05-10, 23:25
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Citat:
Haha, älskar fan dig asså. Vilket dream team du fick ihop där. Hade lätt sponsrat ett debattprogram med dessa individer. Topic: sexhandel på nätet. Amir får första ordet

Nej, asså, jag får ju sådär ibland också att jag måste uppdatera sidan för att den typ buffrar eller nåt. Men inte hela tiden. Så var det för mig i typ november. Ända sedan i slutet av februari typ, så har det bara rullat på hela tiden - mer eller mindre.

Jo precis, jag har samma men tänker mer på de som framför klagomål.

P.S! När ni pratar med Johnny från Sandjö med den härliga älgen - Fråga om han vill ta den i stjärten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in