2021-04-18, 22:31
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Du ska kanske fundera på varför företaget har skift. Det känns som att det måste finnas lite logik i detta eller hur?
Vad är det som gör att du tror att du kan logga in på andra tider du inte har bokat? Vad tror du skulle hända om alla loggade in på tider man inte har bokat?

Haha! Där för man använder JH eller Oper4U där man kan logga in när fan man vill.
Vem fan använder CW??
2021-04-18, 22:34
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Haha! Där för man använder JH eller Oper4U där man kan logga in när fan man vill.
Vem fan använder CW??
Jag tror du redan är medveten om att det redan är massa som kör på CW.
Det är trots allt så att man har valmöjligheter vill man inte logga tider så kör man på egen risk.
Eller byter man till en annan operatör hur enkelt som helst som jag säger allt är valfritt.
2021-04-19, 01:17
Medlem
Citat:
Du ska kanske fundera på varför företaget har skift. Det känns som att det måste finnas lite logik i detta eller hur?
Vad är det som gör att du tror att du kan logga in på andra tider du inte har bokat? Vad tror du skulle hända om alla loggade in på tider man inte har bokat?
Min fråga är om sådant bevakas , just för att det säkert finns folk som gör så, och om det leder till konsekvenser iså fall. annars kan vem som helst när som helst logga in.
Senast redigerad av slicediceRR 2021-04-19 kl. 01:22.
2021-04-19, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slicediceRR
Min fråga är om sådant bevakas , just för att det säkert finns folk som gör så, och om det leder till konsekvenser iså fall. annars kan vem som helst när som helst logga in.

Ja, du blir avstängd, i en vecka, om du håller på att logga in på pass och som redan är fullbokade, samt lär få en varning att ej göra det igen.
2021-04-19, 02:21
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
Ja, du blir avstängd, i en vecka, om du håller på att logga in på pass och som redan är fullbokade, samt lär få en varning att ej göra det igen.
Det är vad de säger men jag vet ingen som fått en varning? Det är bara för att skrämma iväg er
2021-04-19, 03:41
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86

Intressant. Har haft konto där sedan februari 2020, inte jobbat ett enda pass och aldrig förlorat mitt konto. Tror inte de har så bra koll
2021-04-19, 03:58
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Det är vad de säger men jag vet ingen som fått en varning? Det är bara för att skrämma iväg er
Tro mig folk har blivit avstängda för detta av egen erfarenhet.
Troligen görs det stickprov. Skriver man få mess tror jag du kan klara dig skriver du massa
är risken stor att du får en vecka .
2021-04-19, 04:01
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Intressant. Har haft konto där sedan februari 2020, inte jobbat ett enda pass och aldrig förlorat mitt konto. Tror inte de har så bra koll
Du kan lätt bli avstängd för skitbagateller om du inte följer deras policy eller mall.
Käftar du en massa med en kund så är risken du får en varning sedan 1 i röven.
Kunden har alltid rätt detsamma om du inte loggar tider men det är sällan det sker.
Det finns säkert en massa olika saker du kan få 1 veckas bann eller mer.
Ibland får man varning som man inte ens fattar. Men det är bara gilla läget och säga klart satans man gjorde galet. Sedan är det bara att glassa igen
2021-04-19, 04:06
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Du kan lätt bli avstängd för skitbagateller om du inte följer deras policy eller mall.
Käftar du en massa med en kund så är risken du får en varning sedan 1 i röven.
Kunden har alltid rätt detsamma om du inte loggar tider men det är sällan det sker.
Det finns säkert en massa olika saker du kan få 1 veckas bann eller mer.
Ibland får man varning som man inte ens fattar. Men det är bara gilla läget och säga klart satans man gjorde galet. Sedan är det bara att glassa igen
Suger hellre en riktig kuk som gurkan sa i det läget
2021-04-19, 04:10
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Suger hellre en riktig kuk som gurkan sa i det läget
Bara banka på tangentbordet gilla läget skiter det sig så skiter det sig.
Det finns liksom alltid hopp på att få hoppa på igen med lite list.
Operatören vill liksom bara visa hur viktiga dom är. Konstigt bara ingen blir avstängd för att aldrig logga
men att hoppa på pass man inte bokat
Men har man inte ögonen på sig är det troligen bara att elda och invänta lönen.
2021-04-19, 06:27
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Bara banka på tangentbordet gilla läget skiter det sig så skiter det sig.
Det finns liksom alltid hopp på att få hoppa på igen med lite list.
Operatören vill liksom bara visa hur viktiga dom är. Konstigt bara ingen blir avstängd för att aldrig logga
men att hoppa på pass man inte bokat
Men har man inte ögonen på sig är det troligen bara att elda och invänta lönen.
Har man bränt många broar får man rulla med fienden. Vad är det de säger, gräset är grönare på andra sidan. CW är dock vackert när det är kö men de dagarna är förbi.
2021-04-19, 12:58
Medlem
Citat:
Har man bränt många broar får man rulla med fienden. Vad är det de säger, gräset är grönare på andra sidan. CW är dock vackert när det är kö men de dagarna är förbi.

hoppet ligger på maj - augusti och att färre operatörer vill jobba då, vid fint väder.

Att det är kö men inom Sidornas krav, på max kö.
Senast redigerad av Capitanogaliano86 2021-04-19 kl. 13:40.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in