2021-05-10, 20:45
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Det vore också intressant att veta varför hon tror sig fått en propp. Om 1177 haft minsta lilla misstanke om blodpropp hade de skickat in henne omgående. Har själv arbetat på 1177 och vet hur de arbetar.

Hon formulerar sig på ett halvknepigt sätt, hon själv misstänker "propp" - 1177 säger att hon kan vänta och känna efter till imorgon = absolut INTE blodpropp.

Men det är väl godtyckligt hos Books kring vilka krämpor och symtom man har, oavsett läkarutlåtanden. Hade nog varit nyttigt för henne att få höra av en läkare att hon bara är lite lat och inte det minsta sjuk.
Citera
2021-05-10, 20:48
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Den är fin. Använd riktigt smör, slå i vinäger och dragon så är det nästan restaurangklass på den. Tror inte Booken grejar att få till en pulversås utan att bränna fast den i kastrullen..

Nu snackar vi SÅS!

Kan nog tänka mig att Tunnan slår i både tre och fyra extra klickar smör mot slutet. Självklart med det obligatoriska "en klick i såsen, och en klick till mamma" (*slafsar i sig 50 g smör på sked*)
Citera
2021-05-10, 20:56
Medlem
Får se hur mycket och hur länge hon ska försöka mjölka ut ur sin titthålsoperation. Det enda hon när på är väl övervikten.
Citera
2021-05-10, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Hon formulerar sig på ett halvknepigt sätt, hon själv misstänker "propp" - 1177 säger att hon kan vänta och känna efter till imorgon = absolut INTE blodpropp.

Men det är väl godtyckligt hos Books kring vilka krämpor och symtom man har, oavsett läkarutlåtanden. Hade nog varit nyttigt för henne att få höra av en läkare att hon bara är lite lat och inte det minsta sjuk.

Håller med dig, och därför vore det intressant att veta vilka symtom hon har som föranleder henne till att misstänka en blodpropp. I benet? I lungan?
Citera
2021-05-10, 21:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Anna inte bara lite lat, Anna är MEGA LAT.
Hon har ju inte dolt direkt att hon legat i horisontalläge och kollat på tv, som vanligt.
Hon påstår att hon inte haft någon aptit.. det gjorde hon även när hon vägde 128 kg... Fan trot. Hon vill få folk tro att hon blivit fet på luft och vatten..

Anna fiskar efter gratispresenter, hypokondriker som hon är.
Hon sitter ledsen vid en tom brevlåda och hoppas få blomsterkvastar, stickade trosor och gud vet allt.
Får Anna nageltrång blir det väl ambulansen som får hämta henne.
Tvekar inte en sekund att hon är en återkommande stammis på 1177, likaväl som hon är stammis hos polisen med att polisanmäla varje litet troll hon tycks se.
Inte helt omöjligt att Anna ringt till polisen för att anmäla att någon varit dum nog att trakassera Anna.. Med att fråga om recept.
Citera
2021-05-10, 21:10
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:

Har 1177 sagt åt henne att ringa imorgon så betyder det att 1177 inte tror på att det är en propp.

-Hejj 1177? Detta är Anna Book och jag är känd!

-Hej Anna, hur kan jag hjälpa dig?

-Jo det är så att jag har sura uppstötningar och så värker det i ryggslutet och nacken. Jag tror det är en blodpropp!

-Mmm precis, jag förstår! Men gör så här Anna, ta en Alvedon och drick lite Samarin. Hör av dig imorgon om halsbrännan inte blir bättre.
Citera
2021-05-10, 21:17
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Har 1177 sagt åt henne att ringa imorgon så betyder det att 1177 inte tror på att det är en propp.

-Hejj 1177? Detta är Anna Book och jag är känd!

-Hej Anna, hur kan jag hjälpa dig?

-Jo det är så att jag har sura uppstötningar och så värker det i ryggslutet och nacken. Jag tror det är en blodpropp!

-Mmm precis, jag förstår! Men gör så här Anna, ta en Alvedon och drick lite Samarin. Hör av dig imorgon om halsbrännan inte blir bättre.

Det är ju inte bra att äta och ligga och ha dubbelt av både hakor och magar, då kommer halsbrännan på posten.
Anna borde gå till psykologen, stackars den personen, för nu är Anna övertygad över att hon kommer att dö av den kommande operationen, hon får ju denna operation att låta som en stor grej, undrar om det var en liten konisering hon gjorde häromveckan?
Citera
2021-05-10, 21:18
Medlem
Torpedullas avatar
Det är Å N G E S T. Det vet Anna och det vet 1177.
Citera
2021-05-10, 21:20
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Det är väl synd om varken Anna eller Patrik Sjöberg.
Båda är väl fortfarande kändiswannaben, fast de har haft sin sista förbrukningsdag för länge sedan
Patrik har väl ändå dragit några fler strån till stacken?
Medaljer från flera OS och VM!
Anna förlorade melodifestivalen en gång när hon var barn..
Citera
2021-05-10, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Patrik har väl ändå dragit några fler strån till stacken?
Medaljer från flera OS och VM!
Anna förlorade melodifestivalen en gång när hon var barn..
Precis, det går inte att jämföra Patrik och Anna.
Citera
2021-05-10, 21:56
Medlem
Men ärligt talat, hur svår kan den här titthålsoperationen ha varit? Hon har säkerligen gjort ett hål och tagit en biopsi eller liknande för att kolla det som eventuellt ska plockas bort senare. Det gör minimalt ont. Jävla pajas! Anna borde bara gå vidare nu. Stackars hennes familj som ska behöva klappa henne på pannan när hon ligger på soffan och har låtsasont i stygnen.

Sen apropå hennes senaste inlägg, vadå saknar sitt jobb? Det hon gjorde för 30 år sedan? Eller att vara gråterska i diverse kassa tv-shower?
Citera
2021-05-10, 22:06
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
Men ärligt talat, hur svår kan den här titthålsoperationen ha varit? Hon har säkerligen gjort ett hål och tagit en biopsi eller liknande för att kolla det som eventuellt ska plockas bort senare. Det gör minimalt ont. Jävla pajas! Anna borde bara gå vidare nu. Stackars hennes familj som ska behöva klappa henne på pannan när hon ligger på soffan och har låtsasont i stygnen.

Sen apropå hennes senaste inlägg, vadå saknar sitt jobb? Det hon gjorde för 30 år sedan? Eller att vara gråterska i diverse kassa tv-shower?
Hon var ju hos frisören efter "operationen" och hon har firat dotterns födelsedag, krusat snören och gjort pops. Frossat framför TV:n så den här nya sjukan kom långt efter sjukhusbesöket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in