Citat:
Jag förstår att det är mig du syftar på.
Jag har aldrig velat missleda tråden. Det är något av det värsta jag vet.
Tvärtom brukar jag därför väldigt ofta både citera direkt ur FUP, inte sällan väldigt mycket textmassa för att var och en själv kan läsa.
Exakt hur jag har skrivit mins jag inte nu. Har inte heller sökt.
Men jag vet att jag har sagt att han var den som själv tog upp att han var den som berättade att han kände SD när han var på väg i bilen. Det är väl typ det.
Och på den vägen är det väl så att genom att han berättar det här, är det ju ett slags val han gör. Om jag möjligen har skrivet det på det sättet.
Jag har absolut inte planterat någon trådsanning med vilja.
Edit:
Ser att jag t ex i ett inlägg skrivit att jag lyssnat på TR förhör med PW och att han några minuter in i förhöret berättar om hur han blir tillfrågad att åka ut till ett ärende och att han på vägen dit blir varse om att det är SDs hus. Då berättar han att han känner SD. Jag skrev felaktigt att han säger att då kontaktade "jag" (alltså PW) jouråklagaren, men han säger faktiskt "vi".
Jag har aldrig velat missleda tråden. Det är något av det värsta jag vet.
Tvärtom brukar jag därför väldigt ofta både citera direkt ur FUP, inte sällan väldigt mycket textmassa för att var och en själv kan läsa.
Exakt hur jag har skrivit mins jag inte nu. Har inte heller sökt.
Men jag vet att jag har sagt att han var den som själv tog upp att han var den som berättade att han kände SD när han var på väg i bilen. Det är väl typ det.
Och på den vägen är det väl så att genom att han berättar det här, är det ju ett slags val han gör. Om jag möjligen har skrivet det på det sättet.
Jag har absolut inte planterat någon trådsanning med vilja.
Edit:
Ser att jag t ex i ett inlägg skrivit att jag lyssnat på TR förhör med PW och att han några minuter in i förhöret berättar om hur han blir tillfrågad att åka ut till ett ärende och att han på vägen dit blir varse om att det är SDs hus. Då berättar han att han känner SD. Jag skrev felaktigt att han säger att då kontaktade "jag" (alltså PW) jouråklagaren, men han säger faktiskt "vi".
Det var inte dig vi syftade på nötis, iaf inte jag. Hoppsann spekulerade i om nån med egenintresse kunde ha droppat lite förskönande intresse gällande PWs agerande vid och efter husrannsakan den 15/5 -18 och jag hängde på, eftersom vi båda var säkra på att vi läst om att han själv valt att avstå från deltagande vid husarannsakan fast det beslutet inte var hans eget, vilket vi blev varse.
Och nåt sånt egenintresse tror jag inte att du har
<3