2021-05-07, 01:08
Medlem
Tjoo
Jag har tagit Ketamin under kvällen och tänkte väl nu börja krypa till kojs. Kruxet är att jag har Imovane utskrivet för dålig sömn.

Så, summan av kardemumman är; Kan jag ta två Imovaner utan att behöva vara orolig?
Citera
2021-05-10, 18:51
Medlem
Hej alla!

Var lite osäker på vart jag skulle posta det här så ber om ursäkt ifall detta inte är rätt tråd.
Iaf jag har ätit escitalopram(SSRI) på ganska låg dos (10mg) i några månader och jag har trappat ned och nu har det gått tre dygn utan att jag tagit escitalopram. Nu till min fråga när tror ni jag kan ta palexia(tapentadol) igen utan ökad risk för kramp? Jag har även stesolid och några andra muskelavslappnande läkemedel som jag kommer ta ihop.

Väldigt tacksam för snabba svar!

Mvh
Citera
2021-05-10, 20:11
Medlem
Hallå!

Åkt på en benbrottsskada och blivit med lite mediciner.

Blodförtunnande, morfin och Alvedon.

Går alla dessa fint att blanda med mdma?
Citera
2021-05-11, 02:33
Medlem
Är tjack alkohol o benzo nått farlig? Bör jag vara vaken ett tag eller e det ok o sova? Har tagit 3mg xanor idag
Citera
2021-05-11, 02:38
Medlem
Kerstin-Maarits avatar
Det är väl ok. Inte helt ofarligt men det är ju ingen drog! Överdriv inte och ta det lugnt
Citera
2021-05-11, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av partyking
Kan jag blanda Voxra 300mg? jag käkar varje morgon voxra och gjort det dagligen i flera månader. Tänkte ikväll inta 3cmc. är det någon fara? aldrig krampat någonsin.
Inget jag hade gjort eller rekommenderat någon att göra iaf!
Citera
2021-05-11, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av softguzz69
Hej alla!

Var lite osäker på vart jag skulle posta det här så ber om ursäkt ifall detta inte är rätt tråd.
Iaf jag har ätit escitalopram(SSRI) på ganska låg dos (10mg) i några månader och jag har trappat ned och nu har det gått tre dygn utan att jag tagit escitalopram. Nu till min fråga när tror ni jag kan ta palexia(tapentadol) igen utan ökad risk för kramp? Jag har även stesolid och några andra muskelavslappnande läkemedel som jag kommer ta ihop.

Väldigt tacksam för snabba svar!

Mvh

Ingen som vet? Har inte hittat ngt direkt om det förutom att man inte ska blanda dem
Citera
2021-05-12, 01:21
Medlem
Har dragit ladd och tjack idag även alkohol. Tagit 4 mg benzo kan jag ta en 0,5a till när jag ska sova eller äre dags för mig o dö då?
Citera
2021-05-12, 01:24
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkandeproducent
Har dragit ladd och tjack idag även alkohol. Tagit 4 mg benzo kan jag ta en 0,5a till när jag ska sova eller äre dags för mig o dö då?
Dö? 0,5 av vad, benso? Ja, det går. Tjack+benso är ju en klassisk, ganska ofarlig blandning. Alkohol+benso är inte heller så farligt, men du blir uppenbarligen slötänkt.
Citat:
Ursprungligen postat av softguzz69
Ingen som vet? Har inte hittat ngt direkt om det förutom att man inte ska blanda dem
5*30 timmar från sista dos så ska de flesta metaboliter vara borta, räkna på dubbla för att vara 100%. Baserat på FASS-text.
Citat:
Ursprungligen postat av mr.xduba
Hallå!

Åkt på en benbrottsskada och blivit med lite mediciner.

Blodförtunnande, morfin och Alvedon.

Går alla dessa fint att blanda med mdma?
Nope. Troligtvis höjd risk att få hjärtskada. Vet ej.
Blanda mdma med opis fattar du väl själv?
Senast redigerad av GoUoD 2021-05-12 kl. 01:35.
Citera
2021-05-12, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Dö? 0,5 av vad, benso? Ja, det går. Tjack+benso är ju en klassisk, ganska ofarlig blandning. Alkohol+benso är inte heller så farligt, men du blir uppenbarligen slötänkt.

5*30 timmar från sista dos så ska de flesta metaboliter vara borta, räkna på dubbla för att vara 100%. Baserat på FASS-text.

Ja precis en 0,5a xanor. Är rädd för den blandning med tjack o ladd. Är det säkert?
Citera
2021-05-12, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD

Tog en Lina för 10 min sen är det lungt o ta xanoren nu?
Citera
2021-05-12, 04:05
Medlem
Kerstin-Maarits avatar
Ja. Det är lugnt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in