2021-05-10, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Ja, så måste det vara eftersom de fick nya regler där det sägs att de alltid är 3 i Gränslandet nu framöver. Andreas får utmana Wilma eller Johanna och den som förlorar duellen ryker. Sen blir det påfyllning i Gränslandet av den som röstas ut i örådet.

Johanna och Wilma ska väl först få tävla om vem som blir immun?
2021-05-10, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Vet inte faktiskt. Nu är de ju tre och inte fyra, och det är två som kommer in samtidigt.
Senast redigerad av Heymid 2021-05-10 kl. 19:10.
2021-05-10, 19:12
Avslutad
Citat:
Ska inte Andreas få sticka en kniv i en docka och välja sin motståndare? Dockorna sitter kvar på väggen iaf.
2021-05-10, 19:16
Medlem
Buttson69s avatar
Romsk härkomst ”balkanaktigt” utseende. Gillar hästar de har ju det där med hästar i blodet. Förvisso född i Polen men de är ju ständigt i farten. Räknas som minoritet i Svitjod. Väldigt osvensk gapig,skrikig och noll självkontroll som oftast utmärker dem.

Stämmer in på pricken anser jag.
2021-05-10, 19:23
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
https://www.op.se/artikel/listan-har-ar-langdvarldens-dopingskandaler-och-medlen-som-anvants
Längdskidåkningen känns inte vidare relevant i den här frågan.
2021-05-10, 19:40
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Längdskidåkningen känns inte vidare relevant i den här frågan.
Du skrev ju utomeuropeer . Men här har du några som fuskar. Bara europeer så kan du räkna. Eller så drar du slutsatsen att det är skidåkare som har mest tendens till att fuska i tävling.
2021-05-10, 19:42
Medlem
Wads avatar
Så när man äntligen blivit av med feminist-Johanna och cuck-Andreas så kommer gröthalsen Ludvig tillbaka. Fy fan.
2021-05-10, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Ska inte Andreas få sticka en kniv i en docka och välja sin motståndare? Dockorna sitter kvar på väggen iaf.
Aa kanske är så.
2021-05-10, 19:47
Medlem
Citat:
Får hoppas att han inte är psykopat. Han verkar inte bry sig om någon egentligen och så när man hör honom prata i synkarna så låter det som att han tror han är kungen i schacket.

Ludde går in i spelel och agerar inte som om det är riktiga livet. Precis som Tobbe, master planner, i Farmen för två år sedan. De är väldigt lika på det sättet, tillbakalutade och ser på tillvaron de är i med distans och bara har kul samt planerar. Att reta sig på deras sätt är bevis på låg intelligens.
2021-05-10, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Hur är det möjligt att ha så där långa tuttar vid så låg ålder? Hon har väl inte barn?
Jag tycker att det där ser fullt normalt ut.
2021-05-10, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Troligtvis använder hon inte BH i sann feministisk anda.
Brösten blir inte hängiga av att inte använda BH. Fakta visar att det faktiskt kan vara precis tvärt om.

Sen tycker jag absolut inte att dessa ser överdrivet hängiga ut. Vissa i denna tråden verkar bara ha sett bröst i porrfilmer.
2021-05-10, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Jag tycker att det där ser fullt normalt ut.
Det tycker nästan alla, utom de som lever på porr. Jag ogillar feminister, men klagar inte på hur de ser ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in