Citat:
Ursprungligen postat av
chaga
Får hoppas att han inte är psykopat. Han verkar inte bry sig om någon egentligen och så när man hör honom prata i synkarna så låter det som att han tror han är kungen i schacket.
Ludde går in i spelel och agerar inte som om det är riktiga livet. Precis som Tobbe, master planner, i Farmen för två år sedan. De är väldigt lika på det sättet, tillbakalutade och ser på tillvaron de är i med distans och bara har kul samt planerar. Att reta sig på deras sätt är bevis på låg intelligens.