Citat:
Ursprungligen postat av
Kiplagat
Precis, jag förstår inte hur man kan ha problem med deras beteende. Det är fullt naturligt att de gottar sig i deras misslyckande eftersom det är helt självförvållat.
Sen är det ju inte konstigt att dom blir extra fnissiga när Annki kommer krypandes.
Jag hade kunnat förstå Annki om hon kände att hon har segervittring, men det har hon ju inte, så varför ens bemöda sig med att gå skam på torra land och skämma ut sig till den milda grad?
Fast om man tycker någon beter sig illa ska man ju inte sänka sig till deras nivå tycker jag. Men många drivs nog av hatet som tv4 lagt upp för är min misstanke, därför är det ok. Olivia har ju tidigare sysslat med skitsnack om andra, drar sig inte för att öppet håna andra mm. Jag tror hon tycker det är roligt. Därför har jag lite svårt för henne.
Men tror som sagt många är färgade bara pga vem mottagaren är.
Annki är ingen favorit för mig men tycker inte det hon gjorde var helt knas. Det är ändå ett spel, dom kunde ju inte göra mkt annat. "Girl power" tas ju ofta upp i tävlingssammanhang så det var väl inte helt uteslutet att det tilltalar andra kvinnor. Sen tror jag inte det är därför hon fick stanna kvar (hon är inget hot). Det är väl inte helt uteslutet att Annki hade berättat för forna lag nord vad hon tänkte göra heller.
Överlag tycker jag folk ser allt för svart och vitt, vi mot dom. Du röstade på den sidan, därför är du fienden osv. Det är som vanligt.